3

17 3 2
                                    

İnsanların sihirli güçleri olabileceğine inanır mısınız?

Peki sihirli güçleri olan birine insan diyebilir misiniz?

^^

Elementler Okulu.

"Dünyadaki ufak yada büyük, herşeyi biz kontrol ederiz. Çünkü biz, sıradışı insanlarız. Tabiki normal insanlar bize insan bile demez. Bir çoğu bize inanmaz bile. Ama biz varız, ve hep var olacağız. Çünkü bizim yokluğumuz, dünyanın sonu demek. Aklında çok fazla soru işareti olduğunun farkındayım. Basitçe anlatmak gerekirse, üç tane liderimiz var. Ama o üç kişide öğrenci. Neden müdür değil diye soracaksındır. Yaşları gereği okulu tamamlamaları gerekiyor. Okulu bitirdiklerinde, tam güce sahip olacaklar. Peki kim bu üç lider? Ve neden lider? Hemen anlatayım. Birincisi, Chaeyoung. Havayı kontrol ediyor. Onun alt dallarıda var tabiki. Örneğin şimşek, rüzgar gibi. Ama o bütününü kontrol ediyor. Bizim hayal bile edemeyeceğimiz bir güce sahip yani. İkincisi, Lisa. Toprağı kontrol ediyor. Onunda aynı şekilde alt dalları var. Ve son olarak, Jisoo. Aralarında en güçlüsü. Suyu kontrol ediyor."

"Peki ateş?"  Dedim merakla.

"Ateşi kontrol eden kişiyi hala bulamadılar. Ateş aralarında en üstünü. Ama kim olduğunu bilmiyoruz. Belki kendiside bilmiyordur. Ama onu bulana kadar, bütün ateş elementine sahip olanlar birleşiyor, birlikte onun yerini doldurabildikleri kadar dolduruyor."

"Peki sen? Senin elementin ne?"

Kısa bir süre duraksadı ve ardından cevap verdi.

"Benim yok. Yani henüz yok. Yakında herkes gibi benimkide ortaya çıkacak."

"Elementini nasıl öğreniyorsun?"

"Zamanı geldiğinde anlıyorsun. Sen onu bulamazsın. Hazır olduğunda o seni bulur."

"Elementimi öğrenmek için sabırsızlanıyorum."

"Merak etme. En fazla iki ay sürüyor elementini bulman. Ne kadar güçlüysen o kadar hızlı bulursun."

"Peki, burada ne öğreniyoruz?"

"Biz, yani elementlerini bulamamış insanlar, burada biraz ezik muamelesi görürüz. Ama bunu kafaya takma. Çokta önemli değil. Biz bütün derslere sırayla gireceğiz. Sırasıyla, toprak, hava, su ve ateş. Çoğumuz ateşe ulaşamadan elementini bulmuş oluyor zaten. Bütün elementlerin dersine gireceğiz, hangisine sahip olduğumuzu öğrenmeye çalışacağız."

"Peki... Ya ateşe kadar geldiğimiz halde elementimizi bulamazsak?"

"Bunu düşünme. Bu çok nadir yaşanır."

"Bulamazsak ne olur?" Diye tekrarladım.

"O zaman sen normal bir insansındır. Ve... Burada gördüklerini başkalarına anlatamazsın."

"Bekle... Demek istiyorsun ki..."

"Evet. Doğru anladın. Eğer normal bir insansan, seni öldürmekten başka çareleri kalmaz. Ama bunu düşünmene gerek yok. Bu yüz yılda bir yaşanır diyebilirim."

"Umarım normal bir insan değilimdir."

"Eminim değilsin. Senden güçlü bir enerji alıyorum. İnsan olmana imkan yok."

"Umarım dediğin gibidir."

Önce saatine, sonra bana baktı.

"Ders saati yaklaşıyor. Hadi gel. Önce nerede kaldığını öğrenip bavullarını yerleştirelim. Sonra derse gireriz."

"Geliyorum."

Elements | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin