Mint szokásosan megint késve érek be az egyetemre, kócos hajjal, félig kész sminkel és csak egy kávé tudna menteni a mentális állapotomon.
Nagy nehezen de kibirtam ezt a 4órát, szerencsére a többi elmaradt. Közben az a kevés smink is lejött az arcomról úgyhogy gondoltam leülök egy padra és rakok egy kis szempillaspirált és szájfény hogy javítsak kicsit a helyzeten viszont majdnem lekéstem a buszt úgyhogy gyorsan összeszedtem a cuccaimat. Megyek a buszmeghez hogy hazamenjek de egy lágy férfi hang megszólított.-Szia bocsi ezt nem te hagytad el véletlen?
Azonnal hátrapillantottam és egy elegáns férfit láttam meg a telefonommal a kezébe.
-Szia, de úristen hol találtad? Észre sem vettem hogy elhagytam.
-Az egyetemen amikor ültél a padon otthagytad.Gondoltam utánnadjövök és visszaadom.
-Oh nagyon köszönöm szépen!
Majd odaadta és hálaképpen megöleltem. Ő szorosan visszaölelt miközben a fejem a melkasára döntöm és a rohadt jó illatában mindjárt elájulok. Közben a fejét az én fejemre döntötte. Sajnos nem tartott 10mp-nél tovább ez, valamiért nagyon jól esett.
Majd kérdezte:-És merre mész?
-Várom a buszt hogy hazamehessek végre. A napom most nagyon katasztrófa volt.-mondtam sóhajtozva-
-Én is ezzel a busszal megyek, ülünk egymás mellé?-kérdezte érdeklődően-
-Felőlem szivesen!
Kb. 1-2p múlva már itt is volt a busz, majd amikor leültünk a kínos csöndet megszakította.
-Egyébként mi a neved ha szabad kérdeznem?
-Xy vagyok nagyon örvendek! És neked? -kérdeztem vissza-
-Máté, Tálas Máté becsületes nevem! Én is nagyon örvendek! Megkaphatom a telefonszámod?
Pár másodpercig nem tudtam hogy válaszoljak neki, hogy megmutassam e vagy diktáljam... Egy kicsit kínos volt de végül csak megmutattam neki.
-Tessék itt van. *telószám*
-Köszönöm szépen! -mondta egy cuki félmosollyal az arcán-
Megint kínos csend lett. Én nem akartam a beszélgetést kezdeményezni úgy gondoltam az már sok így hirtelen.
Eljött az én megállóm és kiderült hogy neki is itt kell leszálnia.Hazáig elkisért és elkezdtük a kis beszélgetésünket de csak az egyetemről dumálunk. Kiderült hogy egy tömbházban lakunk csak ő egyel alattam lakik.-Majd ha úgy érzed hívj nyugodtan vagy majd beszélhetünk. -mondtam neki miközben elkezdtem elpirulni ugyanis a kezét a derekamon éreztem majd úgy megölelt-
-Mindenképpen beszélünk még! -mondta egy széles mosollyal az arcán-
Elköszöntünk egymástól aztán mikor beléptem az ajtómon egyből az ágyra vetettem magam, nagyon elvoltam fáradva.Fél óra múlva elmentem tusolni egyet majd megcsináltam a vacsimat. Miközben ettem gondoltam felnézek kicsit a social médiára hátha találok valami érdekeset. Amikor porgettem a tiktokot szembe jött velem egy klipp Mátéról és jobban utánnanézve kiderült hogy ő a top1 Twitch streamer Magyarországon.
-Ez tényleg ő?! Egy híres streamerrel találkoztam?! Egy egyetemre járok vele?! Itt lakik majdnem a szomszédban?!
Nem tudtam elsőnek elhinni hogy történik ilyen egyáltalán velem. Ahogy minnél több idei csak néztem és néztem elfogott egy deja vu érzés... Kicsit fura volt hirtelen de nem kerítettem neki nagy figyelmet ahogy általában szoktam. Megtetszett a munkásága.Későre járt már úgyhogy lehunytam a szemem, nagy nehezen de elaludtam.
YOU ARE READING
Szívből fakad (Lovestory, Icehavok/Tálas Máté || Ff. )
FanfictionEgy 18 éves Debreceni lány vagy aki Egerbe ment tovább tanulni Grafikusnak. Egy nap egy híres streamerrel rád talál a szerelem. Hirtelen jön az egész de bele tudsz szokni. ------------------------- Tartalmazhat trágár szavakat és +18-as dolgokat! A...