Kimentem megnézni hogy mi volt az. A 16 éves öcsém éppen a konyhában volt miközben valamit sütkérezett.
-Te mit csinálsz hajnali négykor? Legalább legyél halkabb!-mondtam dühösen-
-Bocsikaa csak meglepi reggelit akartam neked csinálni. Ritkán jössz erre aztán gondoltam megleplek.
-Szilárd ez most komoly amikor halálra szopatsz mindig?!-mondtam miközben meglepődtem de mégis mérges voltam-
-Nem látod? A kedvencedet csinálom!
-Jó oké köszi de ne ilyenkor! Még aludhattam volna másfél órát...
-Hehe ez ilyen.
Vánszorogtam vissza a szobámba de mivel nem bírt halkabban sütkérezni nem bírtam visszaaludni úgyhogy inkább elkezdtem készülődni hogy minnél hamarabb meglegyek. Mikor eredetileg kellett volna keljek már réges régen kész voltam úgyhogy megreggeliztem, az öcsémnek megköszöntem hogy így 16 év után kedveskedett nekem valamivel és úgy döntöttem hogy megyek egy hamarabbi vonattal.
Odaértem az állomásra, igazábol minden jól ment de mivel nem aludtam ki magam az út közben elaludtam. Arra keltem hogy végállomás van és a vonat már nem megy tovább viszont nem Egerbe van ilyen úgyhogy bepánikolva leszáltam a vonatról és odamentem egy random emberhez.-Szia bocsi most hol is vagyok pontosan?
-Szia, Budapest! De ott van a tábla.
-Oh oké köszi.
Basszameg 8 óra és innen vissza Egerbe kb. 2óra...Megvettem a következőre a jegyet majd sikeresen visszatértem olyan fél 10 tájékán.
Már ott várt engem Máté de dühösnek tűnt.-Szia úristen bocsi csak egy hamarabbi vonattal jöttem amin bealudtam és most jöttem vissza ugye nem haragszol?-néztem rá kétségbe esett bociszemekkel miközben megöleltem. kicsit kényelmetlennek éreztem a szitut-
-Szia hát mit mondjak... Nem szeretem ha valaki késik de ezt most elnézem neked! Ne aggódj nem a te hibád. Nem vagyok rád mérges csöppet sem!-miközben mondta a mondanivalóját a kezét a derekamra vezette amitől úgy elpirultam ahogy ő is. Ez más érzés volt-
Nem akartam megszakítani a pillanatot. Inkább vártam hogy ő hadja abba majd. Jól esett kicsit.
Elindultunk haza de még beugrottunk egy kávézóba majd meghívott egy kávéra én a szokásos tejes kávét kértem amíg ő a "változatos" és ikonikus zöld teát rendelte magának. Amikor végeztünk és kiértünk a kávézóból megfogta a kezem és úgy sétáltunk haza. Közben általánosságokról beszéltünk. Mondta hogy szokott szabadidejében streamelgetni Twitchen és az ehez kapcsolódó dolgokat is elmondta. Próbáltam úgy tenni mintha még nem fedeztem volna még fel a munkásságát nehogy az legyen a végén hogy csak azért kavarok vele és akarom őt mert híres. És tényleg nem azért akarok, egyszerűen megőrít olyan kedves és vonzó.Mondtam neki hogy mindenképpen ránézek majd de nem akarom hogy máshogy álljunk ezért egymáshoz.
Közben haza is értünk. Mondta hogy most egyetemi projekten dolgozik és kell csinálnia egy kisfilmet amihez kellenék én és hogyha ráérek a mai nap menjek át hozzá. Rögtön leokéztam majd elköszöntünk egymástól.
Kipakoltam a cuccaimat, megebédeltem aztán leszaladtam a kondiban edzeni ugyanis rég voltam már. Hirtelen rossz lett a közérzetem így egy háromnegyed óránál tovább muszáj voltam abbahagyni. Amikor vissza hazamentem már fél 7 volt úgyhogy gyors letusoltam, átvettem a ruhámat kis kényelmesre és mentem is át Mátéhoz.-Szia én vagyok az Xy betudnál engedni? -kopogtattam már fél órája de semmi-
Felhívtam telefonon hogy mi van és mondta hogy pár kellékért elugrott a kisfilmhez és hogy mindjárt otthon van 5p.
Nem telt el 2p se de már itt volt.
ESTÁS LEYENDO
Szívből fakad (Lovestory, Icehavok/Tálas Máté || Ff. )
FanficEgy 18 éves Debreceni lány vagy aki Egerbe ment tovább tanulni Grafikusnak. Egy nap egy híres streamerrel rád talál a szerelem. Hirtelen jön az egész de bele tudsz szokni. ------------------------- Tartalmazhat trágár szavakat és +18-as dolgokat! A...