-Mi a baj Xy?
-Valaki áll az ajtó előtt! Valami szemüveges magas csávó.
Máté gyorsan összeszedte magát majd megnézte hogy ki lehet az. Első pillantásra azt hitte hogy az egyik haverja az Lovag, de egy teljesen más férfi volt az.
-Hagyjad biztos valami részeg faszi. Nem ismerem.
-Hát jó...
Visszafeküdtünk. Nem bírtam vissza aludni és mocorogtam. Mikor háttal feküdtem Máté odahúzott hozzá majd átölelt. A fejét a nyakamba fúrta. Egyből kényelmesebb volt és megnyugtató. Így már hamar elaludtam.
Reggel lett. Egyszerre szólalt meg az ébresztőnk Mátéval. Gyors elkészültünk majd szokásosan lementünk a kávézóba és utána pedig az egyetemre. Mikor vége volt az óráimnak kimentem az ajtón mert gondoltam Máté mint szokásosan ott vár. Hát nem. Nem láttam hol van, írtam neki de nem nézte meg. Muszáj volt hazamennem mert egy fél órán belül lekellett mennem edzeni. Haza is értem az edzésről és azonnal Mátéhoz mentem. A lakása zárva volt,nem volt otthon. Akkor mentem a sajátomhoz és szomorkásan elvánszorogtam a fürdőszobába hogy vegyek végre egy jó meleg habos fürdőt. Közben hívtam Mátét is de semmi. Nem is elérhető. Felhívtam Dávidot hogy nem e tud e róla valamit de semmi. Óránként lecheckoltam hogy otthon van e de semmi... Kitört bennem a pánik.
Folyamatosan azon járt az agyam ha mivan ha valahol összeesett ahol nem látja senki vagy hogy biztos az én hibám lehet... Most már a saját lakásomban de nagy nehezen elaludtam. Azt álmodtam hogy miközben ölelem Mátét összeesik a kezeim között és meghal. Egyből felriadtam. Az ébresztőm előtt keltem fel pár percel úgyhogy kicsit depresszánsan de elkészültem és indultam az egyetemre. Az órákon nem tudtam figyelni mert folyton Máté járt a fejemben hogy hol lehet. Mikor hazaértem és mentem fel a lépcsőn annyit veszek észre hogy becsukódik a bejárati ajtaja. Egyből elkezdtem kopogni hogy nyissa ki az illető az ajtót. Majd egy lendületes erővel meglepetésemre Máté nyitott ajtót.-Oh basszus! -kiáltott fel Máté majd becsapta az ajtót-
-Máté mi a bajod velem? Nem válaszolsz az üzeneteimre és csak így bebaszod előttem azt a kurva ajtót? Hát szép vagy gratulálok! Tudod milyen szarul esik ez nekem?
Miközben megmondtam a magamét hirtelen dühömben majd egy pár másodpercel később teljesen ajtót nyitott nekem Máté.
-Szia ne haragudj csak... -nem hagytam hogy befejezze a mondanivalóját-
-Na várjál mi az hogy ne haragudj? Kezdjük ott hogy hogy vagy már 1napja ignorálsz csak úgy hirtelen felszívódtál? Megmagyaráznád ezt nekem? -mondtam miközben az agyvizem 200an forrt-
-Ezt most fejezd be! Hidd el volt rá okom. -kiabálta-
Kitört egy veszekedés köztünk. A végén már csak én magyaráztam de már végül mind a 2-őnk lenyugodott.
Mátén láttam hogy nem bírja majd abbahagytam a mondandóm hírtelen. Megfagyott a levegő, mind2en boci szemekkel de mégis mérgesen néztünk egymásra.
Pár másodperc sem telt el majd Máté elővette a nyugtató hangmódját.-Xy tényleg ne haragudj, legközelebb jobban odafigyelek rád! Igérem!
Majd megfogta a derekamat és egy csókra húzott. Hevesen ahogy csak tudtuk ízlelgettük egymás ajkait majd az ölébe ugrottam Máténak. A szabad kezemmel becsuktam az ajtót majd az asztalhoz vitt és leültetett oda miközben még mindig csókolóztunk. Lerángadtam róla a pólót majd ő is az enyémet. Elkezde simogatni a tarkóm majd a hátam miközben én csak a dús hajába túrtam bele. Odavitt minket az ágyhoz majd lovagló ülésben ültem az ölébe. Éreztem hogy a nadrágom le akarta húzni de még korainak találtam hogy megtörténjen a dolog ezért a kezét visszavezettem a derekamra, rögtön megértette hogy mire utalhathattam ezzel. Még egy kis ideig folytattuk majd ráharaptam az ajkára és azzal a lendülettel lefeküdtem mellé az ágyra. Ő ezt nem díjazta nagyon. Mivel későre járt el aludtunk.
Most hamarabb keltünk mert tegnap este nem készültünk el. Letusoltunk, nyomtam egy gyors skin caret majd csináltam egy kicsit extrább siminket (hozzám képest extrább), megreggeliztünk majd indultunk is az egyetemre. Egyik szünetben megkérdeztem Mátét hogy mi lett a kisfilmel. Azt mondta hogy fel kellett rakni youtubera és majd onnan megnézi a tanár és osztályozza. De erre még nem került sor.
Vége lettek az óráinknak majd úgy döntöttünk hogy elmegyünk egy pizzázóba. Egy songokus pizzát ettünk ketten, közben beszélgettünk.-Egyébként Dávid jön át holnap hozzám streamelni, nem baj vagy mást terveztél?
-Ja nem zavar. Úgy is most majd tanulnom kell kicsit. -okéztam le-
Amikor végeztünk kézen fogva sétáltunk haza. Most nem nálla aludtam mert mind a 2őnken volt dolga meg tanulnuk is kellett úgyhogy nem akartuk zavarni egymást.
Későre járt már. Mint ahogy a változatosság kedvéért megint készültem alváshoz. Most valamiért több időm maradt úgyhogy gondoltam csinálok egy normális vacsit. Egyszerűt akartam úgyhogy a spagettire esett a választásom.Kész is lettem vele egyhamar viszont miközben a tésztát főztem ki majdnem magamra borítottam a több mint 100 fokos vizet. Csak egy kis víz esett a kezemre de nagyon durván bepirosodott. Nem is én lennék ha ne történne valami.
Próbáltam jegelni de hamarabb segített a száraz levegő. Kínok között de megvacsiztam, csináltam magamnak zöld teát mert múltkor vettem magamnak annyira megízlett. A kezem már csillapodott pont mikor mennem kellett lefeküdni úgyhogy az alvással nem volt baj. Reggel majdnem elaludtam. Rég volt már ilyen nem de? Pontban fél 7kor csengettek az ajtómon. Gondoltam hogy Máté lehet az és rögtön kinyitottam. Helyette egy futár volt aki egy zacskót nyomott a kezembe majd ezt mondta:-Szia egy úgy nevezett Tálas Máté küldi ezt neked! Bennehagyott neked valami papírcetlit.
-Öhmm... Szia köszönöm! Viszlát.
-Viszlát!
Azonnal kínomba becsaptam az ajtót de közben örültem is... csak nem sokáig...
Kibontottam a zacskót és egy zöld tea várt gofrival. Megtaláltam a papírcetlit majd elolvastam:-Szia! Fogadd szeretettel a reggelit. Nem tudok menni ma az egyetemre mivel hamar idejön Dávid és készülünk a streamhez. Puszi:Máté♡
Nem tudtam hogy hírtelen mosolyogjak vagy legyek szomorú úgyhogy érzéstelen arcal reggeliztem meg miközben nekem már rég indulnom kellett volna.
Kis késéssel de beértem órára. Most 7 kicseszett órám volt mitől azt hittem hogy megzavarodok! Kaptunk egy projekt munkát ami az volt hogy alkossunk egy márka logót úgy hogy minimum 2 ember valamilyen módon legyen rajta feltüntetve. Egyből Mátéra gondoltam. A többi órán azon gondolkodtam hogy majd hogyan kivitelezem. De realizáltam hogy fölösleges még ezen aggódni, van rá 1hónapom.
Mikor hazaértem olyan dolgot pillantottam meg az ágyamon hogy nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek. (pozitív értelemben)
BẠN ĐANG ĐỌC
Szívből fakad (Lovestory, Icehavok/Tálas Máté || Ff. )
FanfictionEgy 18 éves Debreceni lány vagy aki Egerbe ment tovább tanulni Grafikusnak. Egy nap egy híres streamerrel rád talál a szerelem. Hirtelen jön az egész de bele tudsz szokni. ------------------------- Tartalmazhat trágár szavakat és +18-as dolgokat! A...