11. Fejezet

661 12 9
                                    

-Most hogy végeztünk ideje lenne már aludni is mert késő van nagyon... Szerintem holnap sem megyek be. -mondtam Máténak ásítozva-

-Ja ja úgyhogy megyek is fürdeni. *néma csönd* Nem akarsz velem jönni?

-Benne vagyok! -mondtam miközben a mosolyom a fülemig húzódott-

Bementem utánna a fürdőszobába majd egyből lecsókolt. Hogy forróbb legyen a hangulat egymást vetkőztettük majd beleültünk a fürdőkádba ugyanis kitaláltuk hogy veszünk egy jó meleg fürdőt. Megint csak smároltunk hevesen miközben a kémia köztünk az egekbe szökött. Egy kicsit lepihentünk addig beszélgettünk, flörtöltünk.

-Egyébként tudom ez a kérdés most hirtelen fog neked jönni de nem tudom hogyan kérdezzem meg... - mondta Máté-

-Csak mond aztán válaszolok. Nem kell ezt túltolni. -feleltem-

-Szóval többször említetted már nekem hogy nem állnál még készen a dologra... tudod és hogy... ennyi idő után hogy hogy nem tudtál rá felkészülni?

-Lelkileg már sokkal ezelőtt felvoltam csak fizikálisan most egy ideig nem...

-Hogy hogy vagy mi a baj?

-Hát... Annyi a story hogy mikor betöltöttem a 18-at még nem jött meg ezért szoktam havonta járni orvoshoz hogy meghozzák... Már a közelében vagyok és holnap után pont kell mennem vele az orvoshoz ezért egyetemen se leszek. Addig pedig semmi olyant nem csinálhatok .

Máté figyelmesen hallgatta amit mondtam neki majd utánna táltott szájjal nézett rám meglepődve.

-Ha nem volt érthető szoljál! - szakítottam meg a csendet-

-Azt hittem hogy te ilyenben átlagos vagy. De ezzel a szememben akárhogy is furcsán hangzik de különlegesebbnek tekintelek.- mosolyodtam el-
-Ha szeretnéd elkisérlek majd az orvoshoz!- jelentette ki Máté-

-Elfogadom!

Közelebb jött hozzám Máté hogy adjon egy puszit majd tovább beszélgettünk. Kiszáltunk a kádból majd felajánlottam hogy rendbe rakom magunk után azt. Miközben csináltam Máté kiment majd azon nyomban hallottam hogy valaki felhívta. Rendbe raktam magamat is majd mentem be a szobába és annyit hallok hogy Dávid mondja neki hogy 'Menni fog csak bízz magadban'. Én rögtön furán néztem Mátéra majd kamu köhögött a telefonba hogy hadja abba miközben full elvörösödött az arca.

-Jó tesike majd elintézem de most megyek csáó!

-Szia báttya.

Kinyomta izomból Máté a telefont.

-Hallottad hogy mit beszéltem vele?

- Csak annyit hogy azt mondja hogy menni fog csak bízz magadban. Miért kérded? Miről nem tudok már?

-Ja ja semmi csak a géppel kapcsolatosan dumáltunk. A billentyűzetemet szana széjjel basztam múltkor.

-Én hiszek neked!

Gyorsan bekaptam pár falatot mert éhes voltam de olyan szinten későre járt már hogy rendes vacsira nem jutott volna idő. Bepattantunk az ágyba majd Mátéra feküdtem.

-Kérdezhetek tőled egy nagyon komolyat?

-Tőlem bármikor!

-Uhmm..szóval... Xy, lennél a barátnőm?

Azzal a lendülettel felkaptam a fejem hogy a szemébe tudjak nézni mivel hiteles akartam lenni.

-Igen Máté! Nagy örömmel. -majd adtam a szájára egy puszit-

Ő ezt viszonozta egy homlokpuszival majd visszatettem a fejem és a hajamat kezdte simogatni.
Azt a rohadt! Ez az amire annyira vártam! Tálas Máté László a legkedvesebb és legcukibb, arany szívvel rendelkező srác hivatalosan is a barátom! Szavakba nem tudom önteni mennyire boldog vagyok ezzel a csoda emberrel!
Ezekkel a gondolatokkal könnyen eltudtam már aludni.
Reggel arra keltem fel hogy Máté cirógat és közben a telefonját bujja.
Elmentem reggelit készíteni, megtálaltam és megjelent Màté is.

-Mit kreáltál megint?

-Bundáskenyér, jobb ötletem hirtelen nem támadt ami gyorsan kész lenne.

-Tökéletes!

-Csináljak zöld teát?

-Hadjad csak megcsinálom én. Te is akarsz?

-Persze. -feleltem majd az arcomra hintett Máté egy puszit-

Megettük a reggelit és mivel nincs dolgunk otthon maradtunk. Máté egy jó pár nap után de kész lett a ppt-jével. Én addig csak a tiktokot pörgettem majd szembe jött velem egy klipp amiben a leak volt egyből megint egy görcsös érzés fogott el. De mivel megfogadtam hogy ez engem nem gátol meg semmitől inkább ingorálom az ilyesmi videokat, üzeneteket... Nem mutattam meg Máténak, a végén megint depis korszaka lenne.
Felállt a gépétől majd mellémfeküdt az ágyba.
Ez a nap nem telt valami érdekesen, csak beszélgettünk és telóztunk. Kitalálta Máté hogy játszunk valami horrort, addig is elütjük az időt. Jót szórakoutunk én nagyon éltem a játékot. A végén úgy megilyedtünk hogy véletlen kiléptünk a játékból és kishíján eltörte Máté a székét mert hátra esett. Én úgy szakadtam hogy a végén beestem az asztal alá. Máté felsegített de alig bírt felhúzni mert a röhögéstől erőnk se volt már.
Kitaláltam hogy csináljunk vacsit, én előkészítettem a dolgokat és neki is láttunk a főzésnek.

----------------------------------------------
Sziasztok! Kint van a másik könyvem 1. Fejezete ami Kejdiről és a Kicsikéről szól. Jó olvasást!
Csók:Petra

--------------------------

! Kövess itt !

tt: ✩Ashhavok✩ / petra.xhgy

Szívből fakad (Lovestory, Icehavok/Tálas Máté || Ff. ) Where stories live. Discover now