3. Rész

1 1 0
                                    

Három héttel később...

3 hete találkoztam újra a fiúkkal nagyon nagyon aranyos és nagyon kedvesek lettek ezekben az években.

Apa pár napja elutazott Amerikába a fiúknak szervez pár koncertet és egy két fotózást.

Ma lesz egy koncert amit valami csaj szervez. Apa azt mondta hogy szeretet volna annak a lánynak adni egy esélyt. Chhh. Gazdag kis libák.

Jó én is gazdag vagyok de én már dolgozom és ha apa utal a kártyámra pénzt azt nem bántom nem szorulók rá.

Meg amondó vagyok arra hogy inkább legyen vészhelyzet esetére mint hogy elköltésem millióra. Chhh kösz nem.

Na szóval ép most értem a céghez úgy voltam vele hogy inkább bejövök minthogy a csaj valamit elbaszon.

Mikor beértem nem is tudom hogy mit kéne reagálnom. Az előtérben sok ember volt nem sok hanem szerintem mindenki ott volt.

– Kisasszony!!!- Jött oda hozzám SunHee és HaeYun. Hát igen a két lánnyal össze barátkoztam. Jeon SunHee a fiúk fő fodrásza. Park HaeYun pedig a tánc tanárnőjük.

– Mondtam már semmi kisasszony. Csak Sarah.- Hát igen a lányok nagyon tisztelet tudóak. De nem zavar legalább ők igaz barátnőim vagyis remélem azok.

– Bocsi Sarah ezt még megkel hogy szokjuk. Na de emlékszel Kim Byulra?- Kérdi tőlem HaeYun.

– Igen igen apa kérte meg a csajt hogy szerveze meg a koncertet. De mi van vele?- Kérdem tőlük.

– Nincs itt két órája itt kéne lennie de nem jött. De a pénzt amit meg a folyószámlájára küldtek az úgy kámforá vált.- Avatott be a részletekbe SunHee.– És most mi lesz?- Kérdezte tőlem.

– Huu hát nem tudom. Kik vannak itt?

– A biztonsági szolgálat tagjai, sminkesek, sztályliztok és a stáfosok.- Sorolta fel nekem Hae.

– A Bts-t ki ne hagyd.- Tette hozzá Sun.

– Na akkor Sun te kérlek a stáfos tagokkal induljatok el a helyszínre. És a sztályliztok is menjenek veletek hogy el tudják rendezni a ruhákat.

– Hae te meg légyszi szólj a fiúknak és én meg addig megbeszélem a helyzetet a biztonsági szolgálattal. Sejin mikor jön?

– Úgy volt hogy csak a koncertre ér vissza. De lehet hogy most ezek miatt késni fog.

– Rendben. Akkor majd mi megoldjuk.- Mosolyogtam rájuk majd Hae és Sun is elmentek a dolgukra.

Nem nagyok szeretek fönökösködni de néha úgy tűnik muszáj lesz.

– Sarah nona!!!!- Szaladt elém egy Kook majd Tae és a többiek is jöttek utánuk.– Nem lesz koncert?

– De lesz megoldom csak nyugi.

– Te megoldod az tuti.- Mondta nekem Suga. Hú ez most elismerés vagy mi akar lenni??

– Kösz vagy mi.

– Tudunk valamibe segíteni?- Kérdezte tőlem Nam.

– Te és Jin inkább csak a srácokra ügyeljetek. Nekem az is megteszi.

– Rendben.

Nem hitem hogy megtudjuk csinálni de sikerült. 

A fiuk időbe oda értek és vagy több ezer ARMY ott volt a koncerten. Sejinnek is sikerült időbe  a ideérnie. És amikor megtudta mi történt konkrétan nagyon de nagyon mérges lett és úgy volt vele lehet hogy lány de szívesen móresre tanítaná.

Barátság vagy szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora