MUTLU FINAL

360 38 37
                                    

Yazar-chwan gozunden-

Obanai ve mitsuri savaştan yaralı çıksalar da hayatta kaldılar,Obanai maskeyi bir daha asla yüzüne sürmedi ve güzel bir evlilik hayatina adım attılar,evlendikten 2 yıl sonra bir oğulları oldu.
(Çok düşündüm bunu)

Gyomei,kendine huzurlu bir yuva kurdu...

Tengen kyojiro ile mutlu bir hayat sürmeye başladı.Ikisinin de bir gözü olmasa bile hala yaslanmamış gibi acilarini eğlenerek,huzur bularak yaşıyorlar.

Shinobu siktir git amcık-(her neyse)
Shinobu ise doktorluk yapıyor (ne alaka inan bilmiyorum)

YAZAR HAYAL GÜCÜNÜ ASTI HAZIR MİYİZ CHAT⁉️

Tokito ise genya ile rahatça yaşamaya çalışiyor ama malum sevgilisi genya olduğu için çokta başarılı olduğu söylenemez, yinede beraber mutlular ve rahatlar.

Ve hikayemizin asıl aşk kuşları-

Sanemi ve Giyuu shinaguzawa,giyuu savaştan sonra kolunun birini,sanemi ise iki parmağını kaybetti...Bu onlara engel olucak bir şey mi?

Asla.

Giyuu bu savaştan sonra bir şey fark etti,sevdiklerini ilk kez kurtardı,kurtarabildi.Hemde çok sevdiği kişileri.Sanemi,Giyuu'nun yüzünü güldürebilen kişi..Sanemi,Giyuu'nun yaşama sebebi...Sanemi,Giyuu'nun hayat arkadaşı...Sanemi,Giyuu'nun öz olmasa bile babalik yaptigi kizlarinin babası.Onlar sadece evli bir çift değil hayat ipleriyle bağlanmış kişiler

Sanemi Shinaguzawa ve onun eşi
Giyuu Shinaguzawa.

Evet erkek oldukları için bir çocukları olmayacaktı.Ama onlar çok tatlı bir şey yaptılar,onlar gibi öksüz kalan çocuklardan birini evlat edindiler,bir çocuğun daha onlar gibi ya intikam ya da istemeden yükselme sebebiyle ölüme sürüklenmesini istemediler...Bir kız çocuğu.

Shinaguzawa ailesinin en genç üyesi,

Mitsuki Shinaguzawa.

14 yaşında bir kız sanemi gibi beyaz ve gri karışımı saçlara sahip bir kız,gözleri ise Giyuu'nun gözlerinin bir tik açık tonu olan bir kız.Kirpikleri sanemininki gibi belirgin gözleri Giyuu'nun ki gibi kisilmis ama anlamlı bakıyorlar...Sanemi ve Giyuu kızı ilk kez gördüklerinde anladılar.

Bu kız onların yeni bir hayatının başlangıcı olabilir...

Kişiliği ile sanemiyi andıran bu güzel kiz,Sanemi ve Giyuu'nun onu evlat edinmesini hayattaki tüm şansını burda kullanmış olsa bile geri istemeyeceğini düşünmüştü,ki

Çok doğru düşünmüş.

Bu Shinaguzawa Ailesinin tablosu,bu üç kisi yeni bir sayfa açmaya çalışan bu üç kişi,Hayatlarina yeni başlangıç yapan üç kişinin tablosu.

SanegiyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin