*Warning Explicit*
So We Upstairs In The Room, Laying Down Watching "Love Don't Cost A Thing". Cause That's My Favorite Movie. I'm Just Laying All Over My Sexy Ass Boyfriend Just Into The TV. Then All Of A Sudden Avery Leans Over & Says "I Love You Ashanti" I Look Up At Him Replying "I Love You Too Avery Dewayne Johnson" " Oh Yeah , Well One Day You Will Become Mrs. Johnson " He Replies As He Flips Me Over & Gets On Top & Starts Kissing Me On My Neck.
My Body Shivers As He Starts Kissing Down To My Naval Around My Belly Ring. "Just Relax " He Says As He Looks Up At Me, Then Proceeds Back To Kissing My Body. I Don't Know Why I'm Nervous , We Did This A Couple Of Times Before. He Starts To Take My Panties Off With His Teeth But Ends Up Biting Me, Causing Us Both To Giggle.
He Finally Gets My Panties Off. He Spreads My Legs Apart & Starts Licking On My Clit Up And Down I Start To Moan & Grab His Head. He Then Starts Sucking On My Clit. He Pulls Out His Penis & Slowly Pushes It Inside Me. I Gasps Real Loudly. He Starts Stroking Slowly Then Speeding Up The Pace.
He Pulls Out & Tells Me To Turn Around & Arch My Back So He Can Hit It From The Back. I Arch My Back As He Pushes Deeply Inside Me , Gripping My Hair. I Bite Down On The Pillow As I Scream To The Type Of My Lungs. He Pulls Out & Licks My Cat Again. Then He Gently Puts It Back In.
We've Been At It For Hours. He Whispers In My Ear " You Like This Dick , Can You Take It All ? " Yes Daddy " I Moaned. "Promise Me You'll Never Leave Me Ashanti" " I Promise " I Moan. He Moans Real Loud As He Pulls Out & Nut. We Try To Catch Our Breath As We Lay Side By Side Naked. A Few Minutes Later We Both Fall Asleep.
A Few Hours Later We Wake Up To Tammy Banging On The Door , For Us To Let Her In. We Quickly Rush To Put Our Clothes On Because Tammy Don't Play That Having Sex Shit. Especially In Her House. " Coming Mama " Avery Yells Running Down The Stairs. Tripping Before He Gets To The Door.
"Damn , The Hell Took Y'all So Long , I Gotta Piss" Tammy Says As She Pushes Us Out The Way Running Up The Stairs To The Bathroom Slamming The Door. We Look At Each Other & Head Back Upstairs To Bed.
Sorry I Will Have 2 New Updates Tommorow . I Hope Y'all Like My Story