Tarih atalım 29.03.2024
İşte beklenen o gün geldi. Sınıflarımızın açıklanacağı o gün. Tanrım çok heyecanlıyım! Umarım Bay Kim'in sınıfına düşerim.
Heycanla sırıtıp ayak uçlarımın üzerinde yükseldim ah.. daha çok cadı var bana ne zaman sıra gelecek?
Sonunda hayalini kurduğum büyü okuluna girmeyi başarmıştım tabii 127 yılcık sonra oldu bu yine de en genç cadılardandım ve deneyimsiz olmak benim suçum değil! İblisler tarafından yetiştirildiyseniz bu herkes için normaldir çünkü onlar büyülere ihtiyaç duymadan fanilerin aklına girebilirler. Bir vampir tarafından yetiştirilmeyi tercih ederdim.
"jisung!"
Adımı duymamla etrafa bakındım küçük cadı'yı gördüğümde heyecanla bağırdım "Tanrı aşkına jeongin!"
Jeongin koşarak yanıma geldi ve sıkıca sarıldık. Konuşmak için ondan ayrıldım ve sordum "Sen de mi burada okuyacaksın?"
"Ah, evet senin de gelmene sevindim tek olacağımı sanıyordum."
"Ben de öyle."
Birinin jeongin'e seslenmesiyle ikimiz de o tarafa döndük uzun boylu, sarı saçlı, iblis boynuzlarına sahip aynı zamanda melek kanatları olan adama hayretle baktım. Sanırım melezdi ve gerçek hayatta bir melez gördüğüme inanamıyorum!
"B-bu çocuk melez değil mi?" diye sordum jeongin'e.
"Evet, o Hyunjin arkadaşım burada ikinci senesi bana rehberlik edecek."
"Jeongin çok şanslısın!"
"Biliyorum şimdi gitmeliyim."
"Anladım görüşürüz." son kez sarılıp gitmesine izin verdim. Tanrım jeongin cadı değil melek olmalı ki böylesine yakışıklı bir arkadaş bulmuş.. Bay Kim eğer benim öğretmenim olmazsa dönem boyunca ağlarım!
Sıranın bana geldiğini anladığımda giriş belgemi verdim bildiğim bütün tanrılara dua edip gözlerimi kapattım ve o ismi duymayı bekledim Kim joon.. hayatımın aşkı.
"Bay Lee Minho öğretmenin sınıfın A-C gidebilirsin."
Yüzüm anında düştü ve yerine korku aldı. Lee minho? 429 yaşındaki huysuz moron!
"N-ne bir yanlışlık olmas-"
"Mümkün değil şimdi sınıfına git."
Şaşkın bir o kadar da üzgün ifademle giriş belgemi geri alıp sınıfı aramaya koyuldum. Ne bekliyordum ki? Biz cadılar şanssızız özellikle iblis ailesi olan ben 127 yıllık hayatımda bunu güzelce deneyimledim.
A-C Sınıfının kapısında gergince bir süre bekledim. Acaba vampirlerin güneş kremine alerjim var diyip sınıf değiştirsem mi?
Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan bir öksürükle irkildim. Arkamı dönmeden önce gölgesine baktım. Umarım şuan Bay Lee'nin önünü kesmiyorumdur..
"Han jisung sadece 127 yaşında beceriksiz bir cadısın ve ilk günden arıza mı çıkartıyorsun?" bin yıllık vampir olduğu için kolayca kim olduğumu anlamasına şaşırmadım.
Al başına belayı jisung! Arkamı dönüp baktığımda zaten titreyen bedenim daha da sarsılı "Özür dilerim Bay Lee öyle yapmak istememiş-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOTN 'Minsung
FantasyGeçmiş yıllarda yaşayan bir vampir ve cadı günümüz omegaverse evrenine düşse ne olurdu? aynı zamanda günümüzde yaşayan alfa ve omegası bu fantastik dünyaya düşerse.. "Tanrı aşkına bu kitap ne saçmalıyor!"