Ugly Witch.

234 41 224
                                    

Keyifli okumalar!

Öldürücü baş ağrısıyla gözlerimi açtım. hay sikeyim..! Elimin tersiyle gözlerimi ovuşturup yattığım yatakta doğruldum.

Yatak neden bu kadar rahat? kraliyetten falan mı getirtmişler? istemsizce düşündüm şahsen ben hayatım boyunca hiçbir yerde böylesine rahat bir yatakta yatmadım.

Sahi en son ne olmuştu? aklıma gelen anılarla devşete düştüm "Yanlış söylediğime inanamıyorum!" sanırım şimdi revirdeyim.

Aniden kalın bir ses işittim "Bağırmasana!"

Yanımda yatan Lee Minho'yu gördüğüm anda gözlerim kocaman açıldı ardından üzerimi kontrol ettim ohh neyse ki kıyafetlerim üzerimde..

Bu adamın benim yanımda ne işi var?!

Korkarak omzunu dürttüm "Bay Lee uyanmalısınız." huysuzca mırıldandı ve uykusuna devam etti.

Oflayıp yataktan kalktım muhtemelen başka boş yatak olmadığı için bizi yan yana koymuşlardır.

🎶 Wakey wakey! it's time to wake up! 🎶

Odada duyulan şarkıyla irkildim. Nereden geliyor bu şarkı bir yerde kim söylüyor?

Masanın üzerinde ışığı yanan şeyden geldiğini fark edince şaşkınca ona yaklaştım. Bu lanet şey hangi cadının icadı? susmuyor! titriyor şarkı söylüyor ve ışığı yanıyor üstelik üzerinde hangi dil olduğunu bilmediğim yazılar var.

Yoksa bizi başka bir ülkeye bi ışınladım?!

"Ahh olamaz Bay Lee hemen uyanın!" diye bağırıp bedenini sarstım.

Bir kaç kelime mırıldanıp dudaklarımı mühürledi. Harika şimdi konuşamıyorum!

Bu böyle olmaz diyip yastıklardan birini aldım. Bu yaptığım ölümle bile sonuçlanabilir birazdan en yaşlı vampirlerden biri olan Lee Minho'ya yastıkla vuracağım.

Kaldırdığım yastığı hızlıca kafasına geçirdim bunu yapar yapmaz yastığı fırlatıp odanın bir köşesine kaçtım.

"Hay sikeyim ya bu ne!?" diye uyanan sinirli vampir kimin yaptığınu bulmak için gözlerini açtığına odanın köşesinde duvara sinmiş beni gördü.

"Han jisung yine sen! çıkarttığın sorunlar yetmediği gibi bir de yastık mı atıyorsun?!"

Odaya sessizlik çöktü. Ehm şey konuşamıyorum ya hani..

Zihnimi okuduğu için sesimi geri verdi. Sonunda! "az önce yaptığım için özür dilerim fakat konuşamıyordum sizi bir şekilde uyandırmam gerekliydi."

"Bana bak cadı bugünden itibaren bu okuldan atıldın haberin olsun."

"Evet, eğer gidebilirsek atarsınız." dediğimde kaşları çatıldı. "Benim yaptığım büyü evrenler arası yolculuktu amacım sizi uzaklara yollamaktı.. fakat hatalı söylediğim için ben yanlışıkla ikimizi de bu evrene ışınlamışım şuanda nerede olduğumuz hakkında en ufak bir fikrim dahi yok."

FOTN 'MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin