Întâlnirea cu cei dragi,dar nu prea

36 5 6
                                    

"Zilele au trecut...Am început să mă înprietenesc cu Alexander. Cred că şi el mă place pe mine."
-Neaţa! spune el
-Mneaţa...
-Iar te-ai culcat târziu?
-03:15...Mai bine că e week-end.
-Daa,mult mai bine! Mă duc eu să pregătesc micul-dejun.
După două ore de pregătire a micului-dejun,Alex-cum îi mai spun eu- mi-a adus pe tavă toate bunătăţurile casei,preparate ca de un bucătar.
-Wow! De unde ai învăţat să faci preparatele astea?
-De la tata...spuse el cu o voce mai stinsă.
-Că tot a venit vorba de "tată",nu mi-ai povestit nimic despre părinţii tăi.
-Păi tatăl meu a murit acum 1 an din cauza unui atac de inimă,iar mama m-a lăsat în grija tatălui meu de la vârsta de 4 ani.
-Îmi pare rău...Şi eu mi-am pierdut părinţii,doar că amândoi au murit...
După ce mi-am mâncat micul-dejun,am mers la baie să-mi fac un duş. Întorcându-mă găsesc pe patul meu o scrisoare:
"Dragă Amber,am o întrebare...Ai vrea să ieşi cu mine la un suc?
Semnat: Bradley.
-Ce?! Ăsta îşi bate joc de mine?! Eu am crezut că scrisoarea e de la Alex!
-L-am sunat şi i-am spus că trebuie să învăţ pentru luni,la biologie.
Deschid laptop-ul şi văd un apel pe Skype,era de la prietena mea,Abbey.
-Oh,Amb,în sfârşit ai răspuns! Vreau să-ţi spun ceva super!
-Spune,spune!
-Am vorbit cu mama unei prietene şi mi-a dat adresa unui medium care te poate ajuta să comunici cu părinţii tăi. Dar doar cu unul dintre ei! Trebuie să ai mare grijă,pentru că morţii se înfurie când cineva îi deranjează,şi acela care îl vei supăra,te va bântui toată viaţa!
-Ok,ok! Dă-mi adresa dumneaei!
Strada Wallstreet,casa nr-ul 134.
-Mersi,Abb!
-N-ai pentru ce!
Am plecat,spunându-i lui Alex că mă duc la cumpărături.
După ce am ajuns,am bătut la uşă şi mi-a apărut în faţă o femeie mai în vârstă.
-Bună-ziua! Elise este?
-Eu sunt Elise.
-Am auzit că eşti mediu. De fapt,erai...
-Da,intră în casă,te rog.
-Aş vrea să vorbesc cu Harry,tatăl meu,care a murit acum 6 ani şi ceva.
-Bun...trebuie să îl caut.
Vreau să vorbesc cu Harry Edison. Vreau să vorbesc cu Harry Edison. Vreau să vorbesc cu Harry Edison.
-Am intrat.
-Unde,unde-ai intrat?
-În casa lor.
"Au o casă?!"
Deodată aud un ţipăt de s-ar dărâma şi munţi dacă l-ar auzi.
-Amber,pleacă imediat din casă!
-De ce?!
-Am auzit o voce,dar nu era a tatălui tău! Ai grijă noaptea!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Părăsită de viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum