Kim bu sarı pipi?

233 33 96
                                    

Alarmın kulak tırmalayıcı sesi kulaklarımı doldururken gözlerimi açtım. Uyku sersemi alarmı kapatmaya çalıştım ve en sonunda kapatabilmiştim. Odaya annem yüksek sesle girdi.

"Sunoo kalk geç kalacaksın hem arkadaşların aşağıda ağaç oldu"

Oflayarak yorganı kafama kadar çektim. Annem gelip yorganı tamamen yere attı.

"Ya anne 5 dakika daha ya"

"Kalk çabuk"

Anneme elimle git işareti yaptım. "Tamam sen git kalkıyorum ben"

Annem odadan çıktığında gözlerimi kapattım. Bir rahat yok ya. Sabahın köründe uyanmak bu hayattaki en berbat şeydi.

Annemin ayak sesini duyduğumda hemen ayağa kalktım ve üstümü giyindim. Hızlıca hazırlanmama şaşırmıştım. O sırada annem odaya girdi.

"Şaşırtıcı cidden kalkmışsın"

Yatağa oturup halıyı inceliyordum. Hayatı sorguluyorum da denebilir. Ayağa kalkıp aşağıya indim. Kahvaltı masasına baktım. Aç değildim ama yinede gidip birkaç lokma ağzıma attım.

"Ben çıktım!"

"Kahvaltını yap!"

"Aç değilim!"

Annemle evin içinde birbirimize seslenerek konuştuktan sonra evden çıktım. Kapının önünde Jungwon ve Heeseung vardı.

"Günaydın bitches"

Heeseung hyung göz devirmişti. Jungwon ise kafama bir tane geçirmişti. Elimle vurduğu yeri ovuşturdum.

"Acıdı!"

Ona sinirli sinirli bakarken o ise Heeseung hyungun arkasına kaçmıştı. Heeseung hyung yürümeye başladı.

"Yürüyün hadi zaten Sunoo'yu beklemekten ağaç oldum"

Okula kadar saçma sapan muhabbetler dönmüştü.En sonunda ise okula varmıştık. Pazartesi olduğu için bütün okul aşağıda sıra olmuştu. Jungwon ve ben sıramıza geçtik. Heeseung hyung ise üst sınıftı. Sunghoon hyung da üst sınıftaydı. O okula bizden ayrı geliyordu çünkü evi bizim evlerimizin olduğu yerde değil hatta bizim evlerin ta diğer ucundaydı. Biz ise çok yakındık.

Etrafa bakınıyordum çünkü çok sıkılmıştım. Etrafa bakarken sıranın arkadasında duran ve hocayla konuşan bir çocuk görmüştüm. Daha önce görmediğime yemin edebilirdim.

"Jungwon şu sarı pipi kim?"

Jungwon benim baktığım tarafa bakınca kimden bahsettiğimi anladı.

"Bilmiyorum daha önce hiç görmedim"

"Bence net çakma sarı"

"Aman Sunoo ne yapıcan ya dön önüne götüm dondu zaten müdür nerede?"

Önüme döndüm. Müdür sonunda görünmüştü. Şimdi boş boş konuşacaktı. Off çok sıkıcı.

"Evet çocuklar günaydın, yeni bir haftanın ilk günündeyiz. Güzel bir hafta olsun"

Aynen net güzel bir hafta olur. Sonunda konuşması bitince sarı pipi çocuğun arkama doğru yaklaştığını gördüm. İmdat sapık var. Yaklaşmıştı ama sıraya tamamen girmemişti. E bi zahmet girmesin o bu sınıfta değil. Harbi bu çocuk niye sırasına geçmiyor biz olsak kızarlardı.

Herkes merdivenlere dolmuştu bir anda ne bu kalabalık suriye ordusu gibi. Merdivenlerden çıkmaya çalışıyorduk Jungwon ile ama resmen eziliyorduk. 12. sınıflardan deve gibi bir çocuk beni ittirerek yanımdan geçince dayanamadım.

Sarışınlar Çat -sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin