◦•●◉✿ 𝒫𝓇𝑒𝓋𝒾𝑜𝓊𝓈 𝒞𝒽𝒶𝓅𝓉𝑒𝓇 ✿◉●•◦
𝕱𝖑𝖔𝖞𝖉 𝕷𝖊𝖊𝖈𝖍
_________________________________________
'𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚏#cks 𝚜𝚊𝚔𝚎 [𝙼]'- 𝐓𝐡𝐞 [𝐇/𝐜] 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬, 𝐚 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭 𝐝𝐫𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝.. 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐥𝐚𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐤𝐞𝐭𝐜𝐡 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐨 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩-𝐭𝐨𝐨𝐭𝐡𝐞𝐝 𝐠𝐫𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐝𝐨𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬.
"𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎... "- 𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐚𝐬𝐤 𝐜𝐮𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐭𝐢𝐥𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐬 𝐜𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐥𝐞.
" 𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠... 𝙸𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚞𝚜? 𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝?"- "𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚍𝚒𝚊𝚜𝚊𝚖𝚘𝚗𝚒𝚊 𝚍𝚘𝚛𝚖 𝚋𝚊𝚜𝚎 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚞𝚗𝚒𝚏𝚘𝚛𝚖"- "𝙰𝚖 𝚒 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝? 𝙽𝚎𝚎𝚎𝚎.. 𝙰𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚖𝚎"- 𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐥𝐞, 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧..
"𝙽𝚎𝚎.. 𝚆𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚋𝚎 𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝙲𝚝𝚎𝚗𝚘-𝙲𝚑𝚊𝚗? 𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚗𝚘"- 𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩-𝐭𝐨𝐨𝐭𝐡𝐞𝐝 𝐠𝐫𝐢𝐧 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐫.
.
.
.
.
.
.
𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐦, 𝐰𝐡𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐨𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐦...
.
.
.
𝐓𝐚𝐩
.
.
.
"𝐍𝐞𝐞.. 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭"- 𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 [𝐄/𝐜]𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 [𝐌] 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧... 𝐅𝐥𝐨𝐲𝐝 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬..
.
.
.
.
.
.
𝐋𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭 𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐰𝐢𝐧
.
.
.
.
.
.
.
sʜᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʜᴇ ʙᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪs ᴏᴡɴ ʟɪғᴇ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ᴘʟᴏᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ?
.
.
.
.
.
.
.
.
" 𝚒-𝚒𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢.... "- [𝐌] 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐨𝐯𝐫𝐭 𝐦𝐚𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐰𝐢𝐧 𝐨𝐟 𝐣𝐚𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐞𝐜𝐡..
YOU ARE READING
༒𝓕𝓪𝓵𝓵𝓮𝓷 𝓐𝓷𝓰𝓮𝓵 𓅂
Fanfiction♡ ∩_∩ („• ֊ •„)♡ ┏━∪∪━━━━┓ ♡ 𝔉𝔞𝔩𝔩𝔢𝔫 𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 。 ♡ ┗━━━━━━━┛ ⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎ "𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝙸𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚎, 𝚒 𝚊𝚖 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊𝚗 𝙽𝙿𝙲" ⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆ 𝕋𝕨𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕎𝕠𝕟𝕕𝕖𝕣𝕝𝕒𝕟𝕕𝕩𝕄𝕒𝕝𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅: 03.18.2024 𝑷�...