Cᴏᴜɴᴛ ᴏɴ ᴍᴇ
0:35 ━❍──────── -5:32
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺(𝙲𝚑𝚊𝚘𝚜' 𝙿𝙾𝚅)
𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑓𝑜𝑥. 𝐿𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑙𝑢𝑒 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝐻𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑖𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦.
"𝙳𝚘𝚗'𝚝. 𝚃𝚘𝚞𝚌𝚑. 𝙼𝚎." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑔𝑙𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛.
"𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝. 𝙼𝚢 𝚋𝚊𝚍." 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑙𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦. 𝐻𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑? 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑛𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑.
"𝙸𝚝'𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚒𝚝. 𝚆𝚎'𝚕𝚕 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚋𝚘𝚞𝚗𝚍𝚊𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑚𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑. 𝑀𝑦 𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.
"𝙲𝚊𝚗 𝙸 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑖𝑙𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑. 𝐻𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑟𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔.
"𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚛𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑. 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑎 ℎ𝑎𝑏𝑖𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔.
"𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚎, 𝚙𝚊𝚕!" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑙𝑢𝑒 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑖𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦. 𝐻𝑒 𝑔𝑙𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒.
"𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚊𝚕 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚕𝚊𝚐𝚎𝚜. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝙽𝚒𝚗𝚎." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑆𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒? 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑑𝑜𝑝𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒.
"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝙽𝚒𝚗𝚎! 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢. 𝙼𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝙲𝚑𝚊𝚘𝚜. 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝙸'𝚖 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚜 𝙿𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝_𝙲𝚑𝚊𝚘𝚜_𝚆𝚘𝚕𝚏 𝚘𝚛 100110100010111011010101-" "𝙾𝚔𝚊𝚢, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎. 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑠ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝. 𝑁𝑖𝑛𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑜𝑤 𝐼 𝑠ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟𝑖𝑚𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡.
"𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚜𝚜𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚜𝚎. 𝙸'𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊 𝚐𝚊𝚍𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚑𝚎𝚍. 𝙼𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝?" 𝐻𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑.
"𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍. 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎!" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑. "𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙵𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚖𝚎." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚.
YOU ARE READING
❣︎𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚛𝚎❣︎ (Nɪɴᴇ x Cʜᴀᴏs [My Oc])
Romance𝙽𝚒𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚠 𝚕𝚊𝚋 𝚒𝚗 𝚃𝚑𝚎 𝙶𝚛𝚒𝚖. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙽𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚜 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚕𝚍 𝙲𝚑𝚊𝚘𝚜 𝙲𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚕 𝚙𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎'𝚜...