𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑒: 𝑇ℎ𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟

56 1 1
                                    

(𝑁𝑖𝑛𝑒'𝑠 𝑝𝑜𝑣)

𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑑𝑒𝑠𝑘 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑎 𝑛𝑒𝑤 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑛𝑠𝑒 𝑠𝑦𝑠𝑡𝑒𝑚 𝑓𝑜𝑟 𝑇ℎ𝑒 𝐺𝑟𝑖𝑚. 𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑔𝑟𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑛𝑦 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑐𝑒𝑠. 𝐼 𝑠𝑎𝑡 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑑𝑒𝑠𝑘 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑡𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑝𝑒𝑛 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑠𝑘 𝑎𝑠 𝐼 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑓𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑙𝑜𝑎𝑑. 𝐴𝑠 𝐼 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑑 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑒. 𝑆𝑢𝑟𝑒, 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 ℎ𝑎𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡. 𝑁𝑜𝑤 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡.

𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦. 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑙𝑦 𝑚𝑦 ℎ𝑜𝑟𝑚𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔. 𝐼 𝑎𝑚 𝑡𝑤𝑒𝑙𝑣𝑒 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑙𝑙. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛.

𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑. 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑙𝑜𝑎𝑑. 𝐼 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑎 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑇ℎ𝑒 𝐺𝑟𝑖𝑚. 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑟 𝑚𝑒 𝑢𝑝. 𝑅𝑖𝑔ℎ𝑡?

𝐴𝑠 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑠𝑡𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑠𝑐𝑒𝑛𝑒𝑟𝑦. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠. 𝑊𝑖𝑡ℎ 𝑔𝑖𝑎𝑛𝑡 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑙𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑠𝑡𝑎𝑙 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. 𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑇ℎ𝑒 𝐺𝑟𝑖𝑚 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘. 𝐼 𝑙𝑒𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑎𝑛𝑡 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑙𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑠𝑡𝑎𝑙 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑑𝑠. 𝐼 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑙𝑖𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑠𝑖𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑖𝑡.

𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑎 𝑔𝑙𝑖𝑚𝑝𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑐𝑒. 𝐼 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑖𝑡. 𝐼𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑏𝑙𝑜𝑏 𝑜𝑓 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑔𝑟𝑒𝑦 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐼 𝑠𝑞𝑢𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑖𝑡.

"What...is that?" 𝐼 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑖𝑡. 𝐴𝑠 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑠 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑖𝑡 𝐼 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑠. 𝑆𝑜𝑚𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑟𝑢𝑠𝑡𝑒𝑑. 𝐼 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦.

'𝐺𝑟𝑒𝑎𝑡. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑. 𝑀𝑜𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑛𝑘 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝑚𝑦 ℎ𝑜𝑚𝑒.'

𝐼 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑎 𝑟𝑜𝑏𝑜𝑡. 𝐴 𝑤𝑜𝑙𝑓 𝑚𝑜𝑏𝑖𝑎𝑛 𝑟𝑜𝑏𝑜𝑡. 𝐼𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑐 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐶ℎ𝑎𝑜𝑠 𝑆𝑜𝑛𝑖𝑐 𝑎𝑛𝑑 𝑅𝑢𝑠𝑡𝑦 𝑅𝑜𝑠𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒. 𝐸𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑖𝑡𝑠 𝑔𝑟𝑒𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑤𝑜𝑙𝑓.

'𝑁𝑒𝑎𝑡. 𝐺𝑢𝑒𝑠𝑠 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑚𝑒. 𝑀𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑖𝑡 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑘. 𝑊ℎ𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠'

𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑠 𝐼 𝑙𝑖𝑓𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑏𝑜𝑡𝑖𝑐 𝑡𝑎𝑖𝑙𝑠. 𝐼 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑔𝑒𝑑/𝑐𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑙𝑎𝑏 𝑖𝑛 𝑇ℎ𝑒 𝐺𝑟𝑖𝑚.

❣︎𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚛𝚎❣︎ (Nɪɴᴇ x Cʜᴀᴏs [My Oc])Where stories live. Discover now