"Ama gönül bu kime tutulcağını bilmiyor"dedi
_______________Hoca geldi ve derse başladı Çağan'ın gözü bendeydi ve ben ister istemez rahatsız oluyordum. Dikkatimi ona vermemeye çalışarak derse odaklanmaya çalıştım. Leya ise Yağız'a bakıp duruyordu kolundan dürttüm.
"Kızım içine düştün çocuğun kendine gel."dedim.
"Ama Tuni yaa"dedi.
"Şşşşh" dedi hoca ve önümüze döndük.
Ders bitince kantine geldik ve kahve alıp oturduk.
"Ben biraz hava alıcam"dedim ve yanlarında ayrılıp bahçeye çıktım.
Bir çocuk yanıma geldi. Ve konuşmaya başladı.
"Şey Tuana beni Ardalar gönderdi seni yangın merdiveninin orada bekliyorlarmış."dedi.
"Tamam sağol."dedim.
Yangın merdiveninin oraya gitmeye başladım yangın merdiveninin oraya gelince kimseyi göremedim. Tam geri gidiyordum ki birinin beni itmesiyle merdivenlerden yuvarlanmaya başladım sonrası karanlık.
(Hilal)
"Hadi sınıfa gidelim Tuni de gelir birazdan."
Dedim.Sınıfa çıktık. Tuni sınıfta değildi. Yerlerimize oturduk. Zil çaldı sınıfa hoca girdi ama Tuana hala gelmemişti belki tuvalettedir diye beklemeye başladım. Hoca yoklama almaya başladı sıra Tuana'ya gelince sordu.
"Ülkü,Leya Tuana nerde?"
"Tuvalettedir hocam bakalım mı?"dedi Leya.
"Tamam gidin bulun."dedi hoca.
Sınıftan çıkıp tuvalete gittik ama burda değildi. Okulu aramaya başladık.Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyoruz. Saate baktığımda dersin bitmesine 5 dakika vardı.
Son bir yer kalmıştı o da yangın merdivenleriydi. Leya'yla birlikte yangın merdivenlerinin oraya gittik kapısından girer girmez Tuana'nın aşağıda baygın bir şekilde gördük. Hemen aşağı koştuk."Tuana!"dedim.
Kafasını dizime koyarken elime kanı geldi. Kafası kanıyordu.
"Leya koş Arda'ya haber ver kanaması var."dedim.
Leya koşarak gitti. Zil çaldı.
(Leya)
Koşarak sınıfa girdim.
"Arda!"dedim telaşla. Arda ayağa kalktı.
"Kızım ne oldu sakin ol."
"Arda T-Tuana..."dedim ve göz yaşlarım akmaya başladı.
"Leya ne oldu Tuana'ya birşey mi oldu?"
"Tuana bayılmış kafasından kan geliyor merdivelerden yuvarlanmış."
Arda koşarak çıktı. Ben ve Çağanlar Arda'nın peşinden gittik. Merdivenlere gelince Arda koşarak aşağı indi bizde indik.
(Hilal)
"Arda"dedim.
"T-Tuana gözlerini açmıyor." Diye ekledim.
"Tamam sakin ol hastaneye gidiyoruz şimdi."dedi Arda ve Tuana'yı kucağına aldı.
Bahçeye çıktığımızda Çağan konuştu.
"Gelin benim arabanla gidelim."
Arda yönünü değiştirip Çağan'ın arabasına gitti Tuni'yi arkaya koydu bende yanına geçtim ve Tuana'nın kafasını göğüsüme yatırdım Leya Yağızlarla gelicek. Çağan sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı. Bahçeden çıkıp hastaneye doğru gitmeye başladık. Arda elini arkaya uzatıp Tuana'nın elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Tanıdık ÇT
RomantikAynı okulda farklı sınıflarda olup kızı zorbalığa uğratan Çağan bir süre sonra o kızın çocukluk aşkı olduğunu öğrenir...