"Biz yemek yerkende Çağan'a telefon gelmişti acaba bir bağlantıları mı var? Bir iş çeviriyorlar ama anlamıyorum."dedim.
______________________
Zeynep'le Dora'yı sevgilileri almıştı. Bizde kızlarla kalmıştık.
"Kızlar benim uykum geldi. Arda'nın da geleceği yok zaten ben yatıyorum."dedim.
"Tamam canım ben Arda'yı beklicem."dedi Hilal.
"Bende yatıyorum."dedi Leya.
Birlikte odalarımıza çıktık. Odama girip üzerimi değiştirdim ve yatağa yattım. Kısa süre sonra uykuya dalmışım.
(Çağan)
Yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim. Nazıma mesaj atmıştım ama mesajımı görmemişti. Evden çıkıp arabaya bindim.
Nazların evinin önüne gelince çiçeği alıp arabadan indim. Kapıyı çaldım.
"Aa hoşgeldin Çağan."dedi Leya.
"Hoşbuldum. Naz uyanmadı mı?"
"Bilmem henüz aşağı inmedi sen bak istersen."
Merdivenlere yöneldim Leya'da mutfağa gitmişti. Yukarı çıkıp Nazın odasını buldum. İçeri girdiğimde Naz yatakta değildi. Yatak dağnıktı çiçeği bırakıp aşağı indim.
"Leya! Naz nerde?"
"Ne! Naz yok mu odada?"
"Noluyo?"diye mutfağa Arda girdi.
"Naz yok."
"Ne demek yok Çağan?"
"Yok işte mesaj attım cevap yok odasına baktım yatağı dağınık kendi yok. Yok işte."
"Tamam Çağan sakin ol. Hava almaya çıkmıştır belki."
"Telefona niye bakmıyor o zaman?"
Mutfağa Ülkü girdi. Leya ona kısaca anlatınca salona geçtik. Salonda bir ileri bir geri yapıyordum.
Arda diğerlerini arayıp haber etmişti yarım saate burda olacaklardı.
Yağızlarda gelmişti. Herkes oturmuş Nazın nereye gidebileceğini düşünüyordu.
"Hava almaya gitmiş olabilir mi?"diye Dora sordu.
"Hava almaya gitmiş olsa çoktan gelirdi ayrıca telefonlarada bakmıyor."dedim.
Telefonum çalmaya başlamıştı. Hemen alıp baktım Naz arıyordu. Telefonu açıp hoparlöre aldım.
"Naz! Nerdesin sen telefonlarıma neden cevap vermiyorsun?"dedim.
"A-a sen sevgiline bağrıyor musun hemde onun hiçbir suçu yokken."
Karşıdaki aramayı görüntüye çevirmişti. Nazın her tarafı mosmordu.
"Lan! Naza ne yaptın orospu çocuğu?"diye kükredim resmen.
"Hiç alt tarafı biraz elim çarptı."
"Senin elini sikicem bekle sen." Dedi Arda.
"Naptın lan kuzenime?"
"Şşş ama Ardacık hiç oluyor mu böyle?"
"Oğlum senin derdin bizimle lan gücün kıza mı yetti?"dedi Yağız.
"Yoo ben Çağan'ın zayıf noktasından saldırmak istedim. Bakın şimdi napıyorum?"
Telefonu bir yere yasladı Nazı görebilecek şekilde. Benim Nazım elleri kolları gözleri bağlanmış şekilde baygın yatıyordu yerde.
Tolga piçi bir anda Nazın karnına tekme atmaya başladı. Sonra saçını tutup çekti ve sert bir şekilde yere fırlattı. Naz acıyla inlerken benim kalbim yerinden çıkıcak gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Tanıdık ÇT
RomanceAynı okulda farklı sınıflarda olup kızı zorbalığa uğratan Çağan bir süre sonra o kızın çocukluk aşkı olduğunu öğrenir...