Hep birlikte eşlerimizle yerimize geçtik Ülkü müziği başlattı. Hareketleri yapmaya başladık. Etraftaki insanlar bizi izliyordu. Asena da kendi kendine dans ediyordu. Müzik bitince birbirimizden ayrılıp eşyalarımızı topladık. Ve eve gittik. Asena'yı alıp direk odaya çıktım ve uyuduk.
____________________
Sabah kalktığımda Asena yanımda değildi. Üzerimi değiştirip aşağı indim.
Asena Çağan'la birlikte mutfaktaydı ama Çağan'ın ne işi vardı burda."Günaydın"dedi Çağan beni görünce. Tebessümle karşılık verdim.
"Günaydın Çağan'da hayırdır bu saatte."dedim.
"Senden bana bir sesli mesaj geldi. Çaça bize gelir misin diye baktım minik tavşan beni özlemiş bende geldim."dedi
"Asena daha dün beraberdik aşkım."
"Ama abya bey Çaça'yı özlemiştim. (Ama abla ben Çaça'yı özlemiştim.)"
"Günaydın."dedi Hilal mutfağa girerek.
"Günaydın aşkım Arda kalkmadı mı?"
"Ha yok uykucu dün gece oyun oynamış herhalde Yağız'la"
"Erkeklere oyun oynamak yasaklanmalı bence"dedim.
"Haha aynen"dedi Hilal karşılıkla.
"Pardon da bende oynuyorum haksızlık oluyor."dedi Çağan.
"Ay tamam gece oynama yasaklansın o zaman"dedim.
"Bende dün gece oynadım Ardalarla."dedi Çağan.
"O zaman kesin yasaklansın."dedi Hilal.
Güldük . Leya gözünü ovalayarak mutfağa girdi.
"Günaydın"
"Günaydın Leyoş." Gözünü açınca Çağan'ı gördü.
"Bismillahirrahmanirrahim Çağan senin ne işin var biz bi uyansaydık." Dedi. Hepimiz güldük.
"Ee küçük prenses böyle istedi."
"Asena kız bir daha kimseyi çağırma bizden habersiz. Lan hortlak gördüm sandım."
"Hortlak mı?"dedi Çağan.
Ve Çağan bir anda Leya'yı omzuna attı ve ne zaman geldiğini bilmediğim kapıya yaslanan Yağız'ın kucağına verdi.
"Saol kardeşim. Hadi görüşürüz."dedi Yağız ve Leya'yı alıp götürdü. Biz sadece ağzımız açık izledik.
"Çaça Yayız Leya abyamı neye dödürüyo. ( Çaça Yağız Leya ablamı nereye götürüyor.)"
"Yağız Leya ablanı çıkma teklifi etmek için götürüyor prenses."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Tanıdık ÇT
RomanceAynı okulda farklı sınıflarda olup kızı zorbalığa uğratan Çağan bir süre sonra o kızın çocukluk aşkı olduğunu öğrenir...