2.7

63 11 42
                                    

Gizli Numara Pov
1.5 ay öncesi
(İlk bölüm)

Evet, her zamanki gibi o yine aklımdaydı.

Gerçi ne zaman aklımdan çıkmıştı ki?

Aklımdan çıksa kalbimden çıkamazdı zaten. Onun gözleri benim cennetim ve cehennemimdi.

Gözlerine her baktığımda içimi kasıp kavuran cehennemim ve ne kadar çabalasam da ulaşamadığım ama bıkmadan tüm hayatımı adadığım cennetim.

Aşk denilen duygunun insan uydurması olduğunu düşünürdüm tüm hayatım boyunca.

Ta ki onunla tanışana kadar.

Aşkın ne olduğunu onunla öğrenmiştim ben. Aşk insanı iliklerine kadar donduran berbat bir histi. Ya da buna karşılıksız aşk demeliyim.

Bir insanı kendi gözünden bile sakındığın, ne olursa olsun kıyamadığın, başına bir şey gelirse diye her an tetikte olduğun zaman anlıyorsun aşık olduğunu.

Bana attığı ufak bir bakışın bile içimde nasıl fırtınalar kopardığını bilmeden birde o güneş kadar parlak gülüşünü bana sunduğu zaman kalbimin nasıl hızlı attığından haberi olmasa da olur.

Bu zamana kadar böyle düşünüyordum. Ama daha fazla bu yakıcı hisleri içimde tutamazdım.

Bir anda kendime gelip 'ne diyorum ben amk' diye içimden geçirip edebi modumu kapatmıştım.

Çünkü bunları gecenin bir yarısı Yn'nin evinin önünde park ettiğim arabamda düşünmem pek hoş değildi doğrusu.

Ne yapmam gerektiğini düşünürken aklıma gelmişti bu gizli numaradan yazma işi. Benim gibi hislerini gösteremeyen gizli saklı bir herif için en harika yoldu bu.

Bu şekilde cesaretimi toplayıp ona yazmaya karar vermiştim.

Ama ne yazacaktım ki?

Uzunca bir süre düşündükten sonra o süpersonik fikir aklıma geldi ve parmaklarım klavyeye yöneldi.

Siz
Lahmacunu yeşillikle seni gelinlikle bebeğim
Naber

Yazdığım şeyin saçmalığını anlamam çok geç olmamıştı. Cidden uzun zamandır hiç bu kadar utanmamıştım. Parmaklarım bir mesajı silme tuşuna giderken bir geri çekiliyordu.

Ne yapmam gerektiğini bilemediğim için birden sinirlenip direksiyona vurmuş bulundum. Sessiz sokakta yankılanan korna sesiyle yerimden sıçradım.

'Ne mal herifim ya' diye düşündüm kendi kendime

Sonra bir anda duraksadım.

Neden mesajı silmeliyim ki?

Zaten beni tanıyamazdı adı üstünde gizli numara yani utanılacak bir şey yok diye düşünüp kendimi avutmuştum ve beklemeye koyulmuştum.

Her geçen dakika daha çok stres oluyordum sanki.

Umutsuz bekleyişimi bölen şey telefonumdan gelen bildirim sesi olmuştu. Hemen yerimde doğrulup telefonu elime aldım.

0533-
Hoşt ulan
Sen kimsin

Gelen cevapla tüm gerginliğim geçmişti ve kıkırdamaya başlamıştım.

○○○

Konuşmamız bittiğinde yüzümdeki aptal sırıtışı silmeye çalıştım ama o kadar mutluydum ki kendime engel olamıyordum.

Resmen Yn'yle uzunca sohbet etmiştim.

Keşke kendi kimliğimdeyken böyle sohbet edebilsek

İçimden geçirdiğim şeyle öne eğilip başımı direksiyona yasladım.

"Seninle başım büyük dertte ve ne yapacağımı bilmiyorum"

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Gizli nömranın ağzından bölüm şaşırdınız dimi🤭

Çok hoşuma gitti hehe

Oy atın yorum atın totonuzu kesmiyim insaflı yazarınız angst bitirmicek relax

Gizli Aşık | Yarı Texting LookismHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin