1.2

85 12 56
                                    

Pamuk eller oy ve yorumlaraaa
Yorum yapın la üzülüyom yapmadığınızda😔

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Time skip

Elimdeki lahmacunu gazete kağıdının üzerinde açıp Sam'e seslendim.

"Sam şunu uzatsana"

"Abla soğan yemesen çok ağır kokuyosun sonra" diyen Jerry ile bakışlarımı ona çevirdim.

"Hayırdır lan veled yicem" diyip Sam'in uzattığı soğanı elinden aldım.

"BENİ KAÇIRIP SÜREKLİ BAYILTMANIZIN SEBEBİ LAHMACUN YEMEK MİYDİ?!"

Sesin geldiği yere baktığımda baş aşağı şekilde asılı duran Goo'nun tekrar ayıldığını gördüm.

"Dur bu barışma lahmacunu"

"Barışma lahmacunu ne hem çözün beni"

"Ya kıskandın mı sen yoksa biz burda lahmacunları gömerken sen orda bayılıp ayıldığın için kıyamam... ŞAKA YAPTIM LAN ŞEREFSİZ KIYARIM GAYETTE SENİN YÜZÜNDEN 2 GÜNDÜR NELER ÇEKİYORUM BEN"

Ani patlamamla hepsi deli görmüş gibi bana bakarken hiçbirini umursamayıp geri lahmacunuma gömülmüştüm.

Sam'in kıkırtısı kulağıma ilişince ona doğru kafamı çevirdim. Göz göze geldiğimiz anda laf atacağımdan olsa gerek korkup gözlerini kaçırmıştı. İşte erkek milletini böyle yola getireceksin.

Lahmacunumdan bir ısırık daha alacağım sırada arkada asılı halde duran Goo'ya acıyıp ayağa kalktım.

"Tamam tamam gel acıdım ne demişler biri yer biri bakar kıyamet bundan kopar bi ısırık vericem büyük ısırırsan seni sallandırırım baş aşağı"

"Sallandırıyosun zaten"

"Çok konuşma ısır"

Yanına yaklaştığım sırada Sam'de arkamdan kalkıp yanıma gelmiş olmalı ki kolumun tutulmasıyla arkama doğru döndüm

"Niye senin ısırdığın yerden ısırıyo bu şerefsiz gelsin benimkini ısırsın"

Söylediğine karşı bön bön yüzüne bakmakla yetinmiştim.

"Gay sam derken haklıymışım demekki..."

"O yüzden değil be kızım!"

"He he inandım neyse işime gelir lahmacunum azalmıycak hehe"

Sam lahmacununu elime tutuşturmuştu.

"Hayırdır kendin yedirmeye utanıyo musun?"

"Saçma sapan konuşma yn al işte"

Kendi kendime gülüp biraz eğilmiştim. İşte şimdi Goo'nun göz hizasındaydım

"Ağzını kocaman aç bakalım uçak geliyoorrr"

Lahmacunu yaklaştırıp yaklaştırıp geri çekiyordum ağzını açıp kapaması beni eğlendirmişti. Tabii bu anları Jerry arkadan kaydediyordu hahayt.

"İstemiyorum lahmacun falan!"

Kafasını yana çevirmişti. O an bir kahkaha patlattım

"Tamam ya ne mızmız çıktın sende. Değerli vaktimi sana ayırıyorum hala kızıyosun al bakalım aç ağzını"

Şüpheyle yüzüme bakıp en son ağzını açmıştı bende lahmacunu yaklaştırıp ısırtmıştım.

"Tm yeter bu kadar sana adam olana çok bile. Al sam"

Gizli Aşık | Yarı Texting LookismHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin