2.9

72 9 45
                                    

Samuel pov

Karşıma 4 herifin dikilmesi yetmezmiş gibi birde şerefsizin tekinin Yn'yi kolundan tutup sürüklemesini görüp engel olamamanın verdiği sinirle cebimden muştamı çıkartıp parmaklarıma taktım.

"Ona bulaşmasaydınız size daha nazik davranabilirdim ama malum yanında olmam gereken biri var"

O anın getirdiği deli kuvvetiyle adamları kısa sürede halledip Yn'nin götürüldüğü tarafa doğru yürümeye başlamıştım.

Nefes nefese kalmış halimle yürümek bile zor gelmeye başlamıştı ama onu bulmak zorundaydım.

O esnada Yn'yi duvarla kendi arasına alan Goo'yu görmemle kan beynime sıçramıştı.

"Yn, gizli numara benim"

Goo'nun ağzından çıkan sözlerle beynimden vurulmuşa dönmüştüm.

Bu herif ne saçmalıyordu?

Bir anda üzerine yürüyüp onu yakasından çekip boğazına yapıştım.

"Ne diyorsun lan sen?!"

"Sam bekle"

Yn'nin beni durdurmaya çalışması şuan dikkat edeceğim en son şeydi.

"Sam sana dur dedim!"

Bağırıp koluma sarılmasıyla Goo'nun boğazını bırakıp ona döndüm.

"Yn, gerçekten ona inanıyor musun?"

Flashback

Yn'den bir anda engel yememle far görmüş tavşana dönmüştüm.

Ne yapacağımı düşünürken aklımdan binbir türlü fikir geçiyordu.

Yeni bir numara alıp ordan mı yazsam? Telefonunu çalıp engelimi mi açsam? Yoksa gidip yüzüne karşı itiraf mı etsem?

Tüm seçenekler birbirinden korkunç geliyordu. Bıkkınlıkla öne eğildim ve dirseklerimi bacaklarıma koyup yüzümü avuçlarım arasına aldım.

"Hayırdır Sam ne bu dert aşık mısın?"

"Evet"

"NE?!"

O an boku yediğimi anlamıştım. Uzun zamandır belli etmemek için çabaladığım şeyi bir dikkatsizlikte Jake'e itiraf etmiştim resmen.

"Kime aşıksın çabuk söyle"

"Değilim aşık falan git başımdan"

"Sam söylesene belki yardımım dokunur"

"İhtiyacım yok yardıma kimseye aşık falan da değilim"

Jake'in pençesinden kurtulmak için ayağa kalktığım sırada telefonum ekranı açık şekilde yere düştü.

Jake'le aynı anda telefona bakıp sonra birbirimize bakmıştık. Hemen atılıp telefonumu geri alacaktım ki bendne hızlı çıkmıştı.

"Kahretsin! Jake ver şu telefonu bana"

"Bakalım kimmiş bu kı-"

Bir anda duraksamasıyla sıçtığımı anlamıştım beni kimse Jake'in elinden kurtamazdı.

"Sen... SEN?!"

"NE VAR?!"

"Birde soruyor musun ha? Hoşlandığın kişi Yn miydi yani?!"

"Evet öyle tamam mı ne olmuş yani?"

"Ulan elim ayağım titriyor"

Bir anda yakama yapışıp sırtımı duvara vurmasından gerçekten sinirli olduğunu anlamıştım.

Gizli Aşık | Yarı Texting LookismHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin