~Selamm umarım bu fici beğenirsiniz eğerki ficin durumu kötü giderse çok erken final yapıp başka bi fice başlıyıcam neyse iyi okumalarr~"Oğlum sen mal mısın? "
"Niye mk siz yapmaz mıydınız? "
"Yapmazdık"
"Yoo ben yapardım"
"Sen herkes için herşeyi yaparsın ki"
"Yoo mesela şu otobüsde beni kaldırıp yerime oturan teyze için yapmam"
"Mal"
"Her neyse Minho biz sana şaka yapmıştık"
"Kanka şakanız çok iyiydi gerçekten son anda ölümden döndüm"
"Nerden bilelim senin ciddiye alıcağını"
"Yuh yani kaç yıllık arkadaşız"
"Kaç yıllık? "
"Nerdeyse 4 yıl oldu"
"Vay be neyse şimdi napıcaz sıkıldım"
"Aşağıdaki parka gidelim"
"Parkda napcaz olm"
"Ne biliyim şimdi orası boştur"
"Tamam o zaman gidelim"
(Minho'nun ağzından)
Herkes hazırdı sadece beni bekliyorlardı bende hemen hazırlandım ve evden çıktık aslında hiç kimse parka gitmek istemesede benim için iyi olucaktı. Çünkü hava almam ve herşeyi düşünmem gerekiyordu. Gerçekten seviyor muydum? Yoksa sadece bi süreliğine hoşlantı mıydı? Hiçbir şeyin cevabını bilmiyordum kafam çok karışıktı. Ben bunları düşünürken parkın hemen üstünde olan çimenlik alana gelmiştik bile. Daha sonra durdum ve yavaşca yanımdaki banka oturdum başım dönmüştü, diğerleri de hemen durdu nolduğunu sordu bende geçiştirdim. Sonra devam etmeye başladık Chan aniden durunca bende ona çarptım. Sonra neden durduğuna bakmak için geri çekilip yanına geçtim önünde o çocuk vardı Jisung vardı. İçim bi anda kıpır kıpır oldu, noluyodu bana heyecanlanmış mıydım? Galiba evet sonra dikkatimi toplayıp Chan'ın arkasından çıktım Jisung'a baktığımda o da bana bakıyordu ve şaşırmıştı. Ortalık sessizleşmişti. Felix aniden konuşunca herkes korkmuştu.
"Eeee Jisung bu Minho en iyi arkadaşımızdır"
"Merhaba ben Jisung" diyip elini uzatmıştı
"Bende Minho tanıştığımıza memnun oldum" diyip elini tutmuştum. Eli çok yumuşaktı ve küçükdü daha sonra elini bırakınca elimi koklamak istedim neden bilmiyordum ama eline hangi kremi sürdüğünü merak ediyordum çok güzel kokuyordu. Kendimi tutamadım ve o soruyu sordum.
"Jisung hangi kremi kullanıyorsun? "
"Krem mi? He şey ben krem kullanmıyorum"
Ne dedi o krem kullanmıyor muydu gerçekten veya aniden sorduğum için şaşırmıştı.
"Ne!? "
"Eeee şeyy aslında krem kullanıyorum ama arkadaşımın kremiydi o yüzden tam cevap veremedim" dedi galiba utançtan yanakları kızarmıştı çünkü yanakları allık sürmüş gibiydi.
"Eeee... benim.... gitmem.... gerekiyor.... sonra.... görüşürüz" dedi ve kimsenin cevabını beklemeden koşup gitti. Gittiği için üzülmüş müydüm? Bilmiyordum içimdeki tüm duygular çok karışıktı. Daha sonra parka gitmiştik Felix ve Changbin salıncağa uçuyorlardı Chan arkalarından gidip onları sallamaya başladı bende çimlere oturup herşeyi düşünmeye başladım. Hafif bir şekilde rüzgar esiyordu hava güneş yavaş yavaş batıyordu ve o sakinlikte gözlerimi kapattım biraz etrafı ve kuş cıvıltılarını dinledim. Sonra aniden gelen sesle korkmuştum. Sesin sahibi Jisung du o huzur veririci sesiydi. Yavaşca gözlerimi açtım Jisung arkamdan gelip yanıma oturmuştu ama bu sefer içimde hiçbir tık yoktu daha çok huzur vardı.
"Minho"
"Efendim"
"Ben özür dilerim"
"Neden özür diliyorsun ki hiçbir şey yapmadın"
"Konuşurken aniden gittim ya"
"Aslında sadece sana o kremi getirmek için gitmiştim"
Neeee!? Bana o kremi mi getirmişti cidden."Nee!? "
"Neden getirdin ki aslında ihtiyacım yoktu"
"Sen kokusunu beğendiğini söyledin bende getirdim"
"Gerçekten çok tatlısın Jisung.. "
"Sende çok yakışıklısın Minho.. "
Bi dk neee ben onu dışımdan mı söyledim.
ayh ne kadar malım yaaa.
utançtan yerin dibine giricem şimdi.(Jisung'un ağzından)
Bana iltifat etmesiyle birlikte kalbimin ritmide hızlanmaya başladı sanki kalbim yerinden fırlıyacaktı. Bende iltifatı karşılıksız kalmasın diye ona iltifat etmiştim ama utançtan yanaklarımın kızardığını hissede biliyordum. İkimizde bi süre sadece bakıştık. Arkadan gelen ses tüm dikkatleri dağıtmıştı.
"Jisung hyung hadi geeel"
Bu Jeongin di galiba gitme vaktim gelmişti ama daha Minho'ya doyamamıştım. Rüzgarla birlikte gelen o eşsiz kokusuna..
Ama gitmek zorundaydım çünkü hava kararmaya başlamıştı ve annem buna çok kızıyordu.Bende Minho'yla vedalaştıkdan sonra Jeo'nun yanına gittim ve eve yürümeye başladık..~Son~
Selamm
Nasılsınızz
Bu bölümü 2 günde yazdım umarım güzel olmuşturr
Sınavlarınız nasıl geçtii
Umarım güzel geçmiştir
Yazım yanlışları varsa şimdiden özür dilerim
Bölümü hiç okumadan yayınlıyorum
Neyseee
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyinn
Baybayy✨✨