Hm şimdiden uyarayım !Smut vardır!kahretsin çok yakışıklı ve uzundu. Yuji Sukuna'nın orijinal formunu hep merak etmiştir. Sukuna bu yüzden ona göstermişti ayrıca birşey daha vardı(anladın sen😉)
"Vay be, çok yakışıklısın."
siktir "yine dışımdan söyledim değil mi?" diye geçirdi içindenGüldü ve ağır ağır ona yaklaşmaya başladı. Kızardığından %100 emindi
"Beğenmeme sevindim"
"E-ehh neden bana öyle gülerek yaklaşıyorsun""Anlayacaksın veled" tam karşısına geldi. Onu tutup aşağı indirmeye başladı
"Ben bebek değilim beni taşıyıp durma" gülümsemesi büyüdü sonra kaşlarını çatarak
"Susmayı deneyemezmisin?" dediğinde sustu önüne döndüğünde yatak olduğunu fark etti. Bekle ne?
"Burada nasıl yatak var? " dedi yuji sukuna ya baktığında ürktü. Öyle çok gülümsüyordu ki biraz daha zorlarsa kesinlikle ağzı kopacaktı.
"Hadi canım, şaka yapıyorsun" dedi yuji yine anlamıştı sukunanın ne demek istediğini. daha çok kızardı.
"Hayır yapmıyorum ama istemiyorsan yapmayız" dedi. gülümsemesi soldu ve dudaklarını büzdü
"Hayır istiyorum" dedi yuji. "Has s- yine ağzımdan kaçtı" diye geçirdi içinden
"Güzel" dedikten sonra yuji kendisini yatakta buldu. Sukuna ise üzerindeydi, boynuna doğru eğilmişti. Saçını tuttu ve boynuna ulaşabilmek için kafasını yana çevirdi.Dişlerini yuji'nin boynuna bastırdı, emdi ve yaladı. Yuji lanetin kulaklarına müstehcen bir inilti hediye etti.
Sukuna tek hamleyle jujutsu üniformasını yırttı. Artık tamamen çıplaktı, Sukuna bu haline gülümsedi. Oda kendi haori sini yırtmaya başladı.
Yuji lanetin aceleci tavırlarına şaşırmaz çünkü kendisi de aynısını arzulamaktadır.yujiye iyice sokuldu. Sukuna
Gemisinin deliği ile aynı hizadaydı.Ama ilk önce parmaklarını yuji'nin ağzına koyup emmesini emretti. Yuji ise itiraz etmeden dediğini yaptı.
Çok geçmeden sukuna elini gencin içine sokup hareket ettirmeye başladı. Yuji her hareketinde inlemeye başladı. Sukuna ya verdiği inlemeler iblisin iyice azgınlaşmasına neden oluyordu.
3 Parmağınıda aynı anda içeri soktu ve ağzı ile çocuğun göğüs ucu ile çekiştirip emmeye başladı. Çocuğun açıldığını hissedince yavaşça elini çocuğun sıcak mağarasından çıkardı ve ağzını istemesede pembelerden uzaklaştı. Gemisi artık hazırdı.
Yavaşça aletinin başıyla deliğe yaklaştı. Aslında biraz daha oyalanmak istiyor. Ama vazgeçti, orada kaybolmak istiyor.
Ucu yavaşça gencin içine soktuğunda sandığından daha dar olduğunu fark etti. Zonklayan aletinin başı içeri girdiğinde Yuji lanetine tekrar müstehcen bir inilti daha hediye etti.
Sukuna iyice içeri sokulunca yuji sukuna ya sıkıca sarıldı. Sukuna tekrar keskin dişlerini yuji'nin etine bastırdı ve yine aynı işlemi yaptı. Sukuna hızlanmak istiyordu ama veled çok hassas olduğu için yavaş yavaş hareket ediyordu.
Çocuğu yakında çok güçlü yapacaktı. Onu ne 6 göz nede diğer öğretmenler eğitecekti. Onu kendisi eğitecek, öğretecekti.
Yuji içinden;
"Kahretsin çok iyi hissettiriyor ama dayanamıyorum" (sakın bayılma ha ne güzel gidiyor)Sukuna arasında sıkıştırdığı gencin kalçasına doğru iterken çocuk ona daha çok sıkı sarılır. Sukuna dişlerini etinden çeker ve tekrar yavaş hareket etmeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Lanetli Aşk•(sukuita)
AventuraArkadaşları ile birlikte eğlenmek için dışarı çıkan Yuji'nin olacaklardan onun ve arkadaşlarının hiçbir haberi yoktur. Beğenmedin mi? Bu kadar basit okumayın. shipi sevenler için. keyfini çıkarın yazım hataları var !küfür var! !smut var!