Başlangıç

107 10 3
                                    

Herkese selam size sınav süreci boyunca bir dilci olarak nelerden yararlandım nelere çalıştım nelere dikkat ettim onu bahsedeceğim. Malum ÖSYM gıcık bir sevgili gibi sürekli onu hatırlamanız onunla ilgilenmeniz gerekiyor ve bazı huylarını karakterlerini öğrenmeniz gerekiyor.

İlk olarak çeviri tavsiyesi tabi ki tureng dictionary en doğru ve dilcilerin kullandığı uygulama olarak geçer. Tâbi ki google translate kimse kullanmıyor ha kullanan varsa benim gözümde sigmadır zaten. Onun haricî Itranslate diye bir uygulama bazı özellikler paralı ama kullanıma ideal bazı yerlerde bunu kullanıyordum lakin param bitince bırakmak zorunda kaldım.


Kaynak konusunda dilci olarak sıkıntı çekmeniz normal. Tabi çekiyorsanız. Ne yayınlar yapıyor ne de yapan yayınlar doğru düzgün yapıyor. Tâbi ki tavsiye eden öneren ve kullandığı kaynaklar sayesinde hedefine ulaşan insanlar olacaktır.

Benim tavsiye kaynaklarım bu süreçte 2023-2024 yılı içinde olarak

Modadil sınav stratejileri 1 ve 2si:
→ Ben konuları bu kitapla başladım 1. Kitabında grammar konuları 2. Kitapta ise soru çözüm taktikleri var tâbi ki ağır bir kitap. Adı üstünde strateji kitabı. Tavsiyem hemen anında başlamayın konuları öğrendiğiniz zaman eksiklerinizi doldurmak ve yapamadıklarınızı yapmak için kullanabilirsiniz.

Dil bölümü YDT ye hazırlık notlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin