Katsuki, konu kendi bedeni olduğunda
Daima özgüvensizdi.Gerçekten nasıl olmasın?
Tam olarak 'erkeksi' sayılabilecek bir vücuda sahip değildi. Aslında vücudu kadınsıydı.Omuzları genişti ama hiçbir zaman istediği kadar kas yapamamıştı.
Gövdesi uzun olduğundan beli inceydi.
Kaslıydı ama karın kasları istediği gibi olmamıştı.Daha önce denemişti. Vücudunu değiştirmek için çok çabaladı.
Bayılmanın eşiğine gelene kadar spor salonunda saatlerce sıkı çalıştı, yemekten gerçekten zevk aldığı herşeyi yemeyi bıraktı.Ama yinede istediği gibi olmadı.
Doğal olarak bu Katsuki'yi strese soktu
Sanki soyunma odasındaki diğerleri gibi değilmiş gibi hissediyordu.Hepsinin gergin ve belirgin karın kasları vardı.
Gerçekten Katsuki'nin vücudu ideal değildi.
Daha doğrusu, yatak odasındaki boy aynasının önünde çıplak dururken böyle düşünüyordu. Katsuki duştan yeni çıkmıştı.
Cildini ve saçını kuruttuktan sonra giyinme niyetiyle aynanın karşısına geçmişti.Ancak aynada vücuduna bir göz attığında durmuştu.
Gördüklerinden hoşlanmıyordu.
Katsuki, vücuduna yönelik fikirlerini her dile getirmeye çalıştığında susturulduğunu hatırlasa da. Birçok kişi onun vücuduna taptığını düşünüyordu.
Ayrıca çoğu kişi Katsuki'nin vücudunu beğeniyordu.
Ama katsuki beğenmiyordu.
Katsuki ağlayacak biri değildi, daha öncede ağlamamıştı. Sınırına ulaşana kadar kendini tutuyordu.
Ve böylece bir elini karnından aşağı kaydırarak yalnızca çıplak yansımasına baktı. Saatler gibi gelen bir süre boyunca baktıktan sonra, arkasını dönerek kalçasına baktı.
İnceydi ama yinede idare ederdi.Katsuki'nin kaşlarını çatması çok geçmeden yumuşadı ve üzgün bir kaş çatmasına dönüştü. Gözlerinin yanmaya başladığını, görüşünün bulanıklaştığını fark etti.
Farkına bile varmadan yanağından bir göz yaşı aktı.
Belki de bu onun sınır noktasıydı.
Katsuki nefesini tutarak gözyaşını sildi.
Fakat gözyaşları durmadı. Odasında tek başına durup usulca ağlarken onları durduramadı.
Vücudunu beğenmiyordu. Katsuki'nin birçok kez kendi bedeninden çıkıp yeni bir bedene girmeyi dilediği olmuştu.
Daha ne kadar acıklı olabilir ki? İşte buradaydı, birçok kişinin sahip olmayı
Dilediği bir bedenin üzerinde ağlıyordu.Dürüst olmak gerekirse, Katsuki elinden gelse bunu göz açıp kapayıncaya kadar verirdi.
Yine de yapamadı. Bu onun bedeniydi.
Sıkışıp kaldığı beden.Katsuki, uzun bir süre ağladı ve kapısının çalınmasını duymamıştı.
Ancak duyduğu şey odayı dolduran nefes alma sesiydi.
Katsuki çift renkli saçları görmek için
Hemen başını kaldırdı. Saçı kendisininkiyle karşılaştırıldığında düzdü. Yarısı kızıl diğeri ise beyazdı.Bu shoto'ydu.
Shoto'nun yüzü oldukça normaldi.
Ancak o çok renkli irisler değişti, göz bebekleri yabancı bir ifadeye bürünerek yumuşadı.