Deku, eve girer girmez katsudon'nun nefis kokusuyla karşılandı."Ben geldimm!"
Spor ayakkabılarını ve paltasonu çıkardı,
"Hoşgeldin inek" omegasının mutfaktan gelen saldırgan sesini duydu.
Deku, mutfakla salonu ayıran koridora doğru yürüdü ve gördükleri karşısında şaşırdı.
Sevgili omegası, kendisinin büyük ve bol olan t-shirt'ini giymişti, altındaysa kısa bir şort giyiyordu.
Sarışın, alfasına doğru yürüyerek parmak uçlarında yükselerek dudağına hafif bir öpücük kondurdu.
"Banyo hazır, temiz kıyafetlerinde, masayı hazırlayana kadar işini hallet" ve alfaya sırtını dönerek tezgâha döndü.
"Kacchan"
Sarışın omega, kalçasında hissettiği baskı karşısında affaladı. Ardından yara izleriyle dolu elin, beline dolandığını hissetti.
Ve derin bir nefes aldı.
"Deku-"
"Çok güzelsin katsuki.." yeşil saçlı alfa, ağır bir tempoyla boynunu öpmeye başladı. "Senin gibi birinin
Benim omegam olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi."Sarışın omega, yavaşça onun ellerini tutup vücudundan uzaklaştırdığında
Midoriya şaşırdı.
Yakut gözlü sarışın yavaşça döndü ve kollarını alfasının boynuna doladı."Berbat bir gün geçirdiğini biliyorum, bu yüzden bir kez olsun seni şımartayım"
Deku'nun bunu beğendiğini bilerek yeşil saçlı çocuğun boynunu yavaş yavaş öpmeye başladı ve bir numaralı kahramanın güçlü vücudunun ağır bir şekilde gevşediğini hissettiğinde hafifçe gülümsedi.
"Daha iyi hissediyor musun?"
"Evet.. teşekkür ederim bebeğim" omegasının beline sıkıca sarıldı ve alnına hafif bir öpücük bıraktı.
"O hâlde git banyo yap"
"Tamamdır"
"Gece seni en iyi şekilde tatmin edeceğimden emin olacağım deku~"
Sarışın, alfasının dudaklarına çapkın bir tavırla "bugün yaşadığın kötü herşeyi unutturacağım" diye fısıldadı.O gece ne olacağını hayal ederek kalçasını hafifçe yarı ereksiyona bastırdı ve uzaklaştı.
"Sakın kuvvete uyuya kalma!"
Ve Midoriya hayatının en hızlı duşunu almaya hazır bir şekilde banyoya koştu; omegasının vücuduna
Dokunmanın özlemini çekiyordu.Bu fırsattan daha önce hiç olmadığı kadar yararlanacaktı özellikle de artık ikisi de çocuk sahibi olmaya karar verdiğine göre.
-
Taslak bosaltayim dedimm ^^