Yeni Hayatın Başlangıcı

5 0 0
                                    

Ben Derya Akçalı.Uyumayı severim.Uyuyamamaktan nefret ederim.Hiç arkadaşım yok çünkü ben istemiyorum.Turuncuyu severim.Portakalıda.Turuncu olan herşeyi severim.Gökyüzünü izlemekten hoşlanırım.Çünkü annem orada beni izliyor.Ve ben onu izlemeyi seviyorum.

Yeni okulumun ilk günü.

Yeni şeylerdende nefret ederim.

Kocatepe Anadolu Lisesi...Eski okulumda olduğu gibi bu okulda da arkadaşım olduğunu sanmıyorum.Ama alışmıştım çünkü artık bana canavarmış gibi bakmıyorlardı.Eski okulum tam bı fiyaskoydu.Dört kere uzaklaşma üç kere okuldan atılma riski altı kavga ve sayısız disiplin.Ve sonunda...

Kovuldum...

Şimdi ise babamın arabasında üstümde beyaz gömlek kravat ve kırmızı beyaz bir etekle yeni mükemmel okuluma gidiyorduk.

Babam ünlü bir avukat.Normalde çok neşeli biridir fakat beş yıl önce annem ölünce artık nefes almaz olmuştu.Ölüydü ama değidi işte

Yeni okulun önünde durunca okula göz gezdirdim.Bembeyaz duvarları vardı.Çatısı siyahtı.Kocamandı.Fazla kocaman.Bahçesinde futbol basketbol hentbol tenis voleybol sahaları vardı.Voleybolu severdim.Yaptığım tek hareket oydu.

Arabadan inecekken babamın sesiyle durmak zorunda kaldım."Derya"Kafamı ona çevirdim."Lütfen diğer okulun gibi olmasın."

Dünden beri belkide yüzüncü söyleşiydi.Ama söz vermiştim.Yeni bir sayfaya imza atacaktım.Dersler konusunda tabii.

Küçük bir baş sallamayla arabadan indim.Yeni mükemmel okulum bahçesine bir adım attım.Bahçe tertemizdi.Eski okulum çöp kutusundan başka bir şey değildi.Öğrenciler dersteydiler.Bahçede dersi beden olanlar dışında öğrenci yoktu.

Müdürün odasını aramaya başladım.Lanet olsun bu koskocaman okulda nasıl küçücük bir sınıfı bulabilirdim.

"Yolunu bulamıyormusun yeni?"Arkamda duyduğum bir sesle döndüm.Yeşil gözlü simsiyah saçlı bir kız vardı karşımda.Sıcakta bakmıyordu soğukta.Hem içimi ısıtıyordu hem soğutuyordu gözleri.

Bu nasıl bir kızdı böyle.Ellerini gri eşortmanının cebine sokmuştu.Üstünde Yeşil bir swet vardı.Yorgun bakıyordu.Uyumamışmıydı?

"Ben müdürün odasını arıyordum."Güldü.

"Farkettim yeni"

"Bana yeni deme."dedim kaşlarımı çatarak.Omuz silkti"Daha hoş böyle."Elini uzattu"Bu taraftan"Yeni tanıştığım bir kıza güvenmelimiydim bilmiyorum ama başka şansım yoktu.Güvenli gözüküyordu.Sertdi.Yorgundu.

Bir odanın önünde durduğumuzda kafasıyla işaret etti."Umarım aynı sınıftayızdır yeni"Allah korusun dememek için zor durdum.Küçük bir güldüm sadece.

Kapıyı tıklatıp içeriye girdim.Görüş açıma direkt tombul beyaz saçlı bir adam girdi."Hocam"dedim geldiğimi belirtmek adına.Kafasını kaldırdı.Tatlı bir gülümseme yayıldı yüzüne."Sen yeni kızsın değilmi"

Evet anlamında kafamı salladım."Gel sınıfını gösteriyim"

Koridora çıktık.O önden ben arkadan ilerlemeye başladık.Duvarlar temizdi.Güzel bir sürü resim vardı.Okulda resimle ilgilenen çok olmalıydı.

11/D sınıfının önünde durduk.Eliyle kapıyı tıklatıp geçmemi işaret etti.Sınıfa girdiğimde dikkatimi çeken ilk şey tanıdık olan yüzdü.

Aynı sınıftaydık...

Kapının kapanmasıyla kafasını kaldırdı.Beni görünce yüzünde bir gülümseme oluştu.İmali bir bakış attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin