Sahte Vaha (4#)

4 0 0
                                    

NOT : Bu hikayeyi okurken DJ Lava - Memories adlı şarkıyı dinleyerek okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.


Şuan bunu yazarken dershanede öğrenim görüyorum.

Liseden mezun olduğum zaman tatilin ilk zamanları yine kankam mamiyle buluşuyor ve okul bitmeden evvel onunla bakıp eğlenirken kullandığım flört yapma uygulamalarını kullanmaya devam ediyordum, görüntülü olanlarında sadece siyahi bayanlar beni geçmiyor ve konuşup beğeniyor diye arkadaşımla dalgasını geçiyor ve "Ugandaya giden Burak" gibi yakıştırmalar yapıyorduk, bende "siyahi ırkçılarının en büyük düşmanıyım artık" diyordum, gerçekten güzel zamanlardı. Aslında genel olarak o tarz programlardan yarar falan gelmezdi, ancak bir gün fotoğrafsız yeni bir hesap bana mesaj atmıştı, yazan kişinin ismini gizlilik bakımından değiştirerek vereceğim; İsmi Dora'ydı. O zaman ki depresyon ve yokluk ile hesabın fotoğrafsız olmasını umursamamıştım, gelecekte yaşanacaklardan habersiz bir şekilde bende selam yazıp sohbeti devam ettirmeye başladım. Ben utanmayan ve bir kızla konuşurken onu asla yanılgıda bırakmadan açık olan biriydim, daha ilk gün akşama kadar konuşurken ve birbirimizi tanımaya başlarken instagrama geçtik birlikte, instagramı bilgisayarda açtım hemen, youtube'u da açıp DJ Lava - Memories şarkısını açtım kıza yazarken, bu şarkıyı ne zaman dinlesem Dora geliyor aklıma, o yüzden lütfen bu şarkıyla okuyun.

Bu sefer olacağını hissederek o bitirici hamleyi yaptım ve Dora'ya onu sevdiğimi söyledim, yazarken bile kalbim öylesine hızlı atıyordu ki. 5-10 saniyelik heyecanlı bir duraksamadan sonra onun da duygularının bu yönde olduğunu fark ettim ayrıca Doranın ilk ilişkisiydim ve çok uzun süredir üstüme binmiş bir lanetin kalktığını hissettim, hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım monitör başında. Resmen ellerimi havaya açıp ağlaya ağlaya şükür ediyordum, uzun zamandır içimde birikmiş duyguları çok yanlış bir kişiyle boşa harcıyordum, sahte bir vaha görmüştüm ve ona doğru koşarak daha fazla susuyordum ama haberim bile olmuyordu...

Günler haftaları kovaladı, ben Dora'yı baya seviyordum. Ona iltifatlar ediyor sevdiğimi dile getiriyordum. O daha erken olduğunu söyleyip whatsapp'a geçirmemişti ilişkimizi, ayrıca ben "seni seviyorum" dediğimde "biliyorum" diyordu, şuan hatırlayınca resmen küfür gibi geliyor kulağıma, o zaman ki yoksul ve saf kalbim bunu bile tolere edebilmişti. Bana resmen lütufmuşçasına "seni seviyorum" demiyordu, ben bu konuda baskı yapınca ise odun biri olduğundan ve sevip belli etmediğinden bahsediyordu, o sadece saf duygularımı sömüren bir iluzyondu, vaha değildi, gerçek bir vaha asla değildi...

Whatsapp'a epey geç geçtik, Dora'nın fotoğrafını da epey geç gördüm. Değişik bir tipi vardı, o zamanlar kendimi kandırıp olduğundan daha güzelmiş gibi gördüm ama orta ile ortanın altı arasında bir tipi vardı şu an ki gözümle. Kız odunluğun direkt ete kemiğe bürünmüş haliydi ve odun olmasa tip benim için önemli bile değildi. Ancak böyle böyle 1-1.5 ayım resmen duygularım sömürülerek çöp edilmişti bana, ben zaman zaman gurur ile eleştirmeyi akıl edip "ben böyleyim, odunum" lafıyla geri oturup kalıyordum yerimde. Kız, arkadaşlarıyla gezip gezip ailevi durumunu bahane ederek benimle buluşmaktan kaçıyordu.

İlişkinin ortalarında Dora bana iltifat edip daha çok fotoğraf ve ses kaydı atıyordu ve seni seviyorum dediğimde "bende seni seviyorum" yanıtını alabiliyordum çok şükür. Ancak hala bir eksik vardı, o zaman odun bir Dora'ya alışmışken bunu altın bir dönem gibi gören ben, bunun bile bir aldatmaca olduğundan habersiz idim. O koskoca eksikleri göremedim, görüntülü bir kenara kalsın koca 3-4 aylık ilişkide bir kere sesli bile konuşmadık, sadece ses kaydı attık, buluşmayı bile bir kenara bırakarak söylüyorum bunu. İlişkinin altın dönemi daha bitmemişken öpüşme ve buluşma stili bazen de buluşunca çekilmelik sevgili pozları üzerine konuşup birbirimize postlar atıyorduk, onun keşfeti o tarz gönderilerle dolmuştu. Her şey güzel gidiyordu, ama aslında ben güzel gittiğini zannediyordum...

O kaçınılmaz soğuma dönemi gelmiş çatmıştı, osmanlının çöküşü yakındı. Kızla anlaşamadığımız hususlar mevcuttu, ben üniversite de deprem riskinden kaynaklı olarak istanbul'a gitmesine karşıydım, o ise istanbula gitme konusuna kendi canından bile daha çok değer veriyordu. Birde ben Doraya buluşmak için baskı yapıyordum, çok uzun zaman olmuştu ve bıkmıştım, bu konularda ki tartışmalar bir gün Dorayı bana engel atma hususunda harekete geçirdi, o gün zaten babam hastaneye kaldırıldığı için mentalim çöküktü ve whatsapp'tan yediğim engel sonrası instagramdan yan hesap açıp Doradan özürler dileyip sözler verdim. Peki o affedince bu bir şeyi değiştirdi mi? Tabi ki de hayır. Üstünden 2-3 hafta geçince ve ilişki 3-4 aylık ömrünü tamamlayınca Doradan yine ani bir engel geldi, bu sefer ortada bir tartışma yada neden yoktu, uzun süre açılmadı o engel, bende ortada ki sebepsizlik üzerine sinirlenip gidip barışmaya çalışmadım ve ayrılığı kabullenip hayatıma devam ettim.

Bir daha ki hikayede ele alacağım bir ilişkinin başlarındayken Dora bana yazdı; "Biliyorum şuan benden belki nefret ediyorsun ama ben gerçekten bir şey yapmadım, annem telefonumu aldı elimden ben bir şey yapmadım" diye bir mesaj aldım instagramdan. Düşündüğüm şey; Doranın okulunda yada çevresinde başka birini deneyip beni engellediği ve sonradan ilk ilişkisi olduğum için önceden kavrayamadığı değerimi kavrayıp geri dönmeye çalıştığı yönündeydi. Bunu düşünerek ona "ilişkim var beni rahatsız etme" diyip engel attım, böylece her şey bitivermişti. Üzerinden uzun süreler geçip diğer ilişkilerim de bittiğinde kankam mami bana Doraya tekrar yazmam için direktif vermişti. Yazdığımda aldığım cevaplar ise öfke doluydu, bende biraz pislik bir hareket yapıp kızlarla doğruluk cesaret oynadığım için yazdığımı söyledim ve bir daha konuşmadık. Bana aynı şehirde yaşayarak uzak mesafe ilişkisi yaşatan Doraya artık kızmıyorum, bir kötülük gördüysemde intikamını aldım...

Bir konuya daha değinmek istiyorum; Ben minecraft'ta gerçekten nadir ve çok becerikli bir builder'ım ve kıza fotoğraflarını çekip çekip atmak için ve "bizim dünyamız" demek için bir server açıp içerisini güzel yapılarla doldurmaya başlamıştım ilişkinin ortalarında, dünyayı serverde açmamın sebebi ise bir gün Dora'yla içerisini gezebilmek ve ona şaheserlerimi gösterebilmekti. Özellikle bu kale bayağı beğendiğim bir yapımdı : 

Anı DefterimWhere stories live. Discover now