Kurtarmaya Çalışmak (6#)

4 0 0
                                    

Şuan bunu yazarken ikinci YKS sınavına da girip çıkmış boş oturan bir mezunum.


         Dershanenin başlarında bir kaç kısa süreli birliktelikten ve yaşanan bir kaç travmadan sonra yine instagram da yalnız yalnız yorum ve yanıt kovalıyordum. Gün geldi çattı biriyle tanıştım, gizlilikten dolayı ismini değiştirip vericem; Hale. Biraz konuştuk, o kendini geri tutuyordu ama ben bir adım atınca on adımda o atıyordu, yani utanıyordu ama bana gönlü vardı. Ben bir süreden sonra kıza açıldım ve çok kolay bir biçimde sevgili olduk, daha dakika geçmeden onlarca iltifat ve sevgi sözcüğü fırladı her yere. Tek terslik kızın Azerbaycan Bakü de oturmasıydı, Türkçe bilen bir Azeri Türküydü. 

           Gittikçe birbirimizi daha yakından tanıdık, bir işim çıkarda ona yazamazsam spamlar atar özler merak ederdi, gördüğüm an dönüp hep bakmaya özen gösterirdim. Halenin ailesi çok baskıcıydı, kızı darlayıp duruyorlardı, bu iş kızın telefonunu elinden almalarına kadar gitti. Hale sırf bana yazabilmek için babasının telefonunda gizli sekmeden hesabına girip gizlice saklanır yazışırdı. Beni çok seviyordu ve birbirimize bir sözümüz vardı; "evlenip beraber kurtulucaz". Bu int**ara meyilli olan Haleyi ayakta tutuyordu. 

            Bir gün dershaneden döndüğümde instagrama girdim ve notlar kısmına girdiğim an beynimden vurulmuşa döndüm. Halenin paylaştığı notta "Katilimin ellerinden öperim, benden bu kadar" yazıyordu. Ona defalarca mesaj attım, sesli aradım, spamlar attım ama saatlerce ulaşamadım. Bir noktadan sonra kabullendim, bilgisayar başında ağlayıp durdum. Agam ile DC de konuşuyorduk, o da durumu kabullenmişti ve "başın sağolsun" dedi, o bunu diyince daha da fazla ağladım. Aradan bir süre geçti ve mesaj geldi "özür dilerim, yapamadım, ağlamaktan uyuya kalmışım". Öyle bir rahatladım ki anlatamam. Hale bana atlamaya çalıştığını ama beni düşünüp son anda vazgeçtiğini ve onu kurtardığımı anlattı. kendimi kahraman gibi hissedip duygusallaştım. Haleye yeminler ettirdim bir daha canına kıymayı ufacık olsa bile düşünmemesi için. Ama bir ağrı kesiciyi çok kullanırsan vücut ona alışır ve ilaç etkisini yitirmeye başlar....

               Bir süre sonra Hale bana hiç yazmamaya ve yazdıklarıma karşı ilgisiz davranmaya başladı, belki de uzaktan birbirimizi kurtaramayacağımızı anlamıştı bilemem. Ama bu böyle devam ettikçe ben bir süreden sonra uzun bir ayrılık metni attım. Ama onun umurunda bile olmamıştı, sadece tamam dedi ve bir daha yazmadı. Bir ilaç olarak onun acısını bir süreliğine dindirip etkimi yitirmeye başladım, belki aynı ülkede ve ilde yan yana olsak onu kalıcı olarak kurtarabilirdim. Neyse en azından güzel anlar ve duygular yaşattım ona. Ayrılıktan bir süre sonra yan hesabımdan instagram hesabını kontrol ettim, aktifti ve hikaye paylaşmıştı, hala hayatta olması ben sevindirdi. Ama... şuan onun hesabını hiç bir yerde bulamıyorum, hesap silinmiş. Umarım hala hayattadır, hayattaysa umarım dayanır ve kurtulur...


Bazı duygular ve edebiyatlar zamanla ölüyor, bende yeni yaşadığım kötü tecrübeler sağolsun pek mutlu değilim ve uzun yazamadım. Kısacası biraz özet geçmiş gibi oldum ve aradaki aşkı tam betimleyemedim, yine de okuduğunuz için teşekkürler.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anı DefterimWhere stories live. Discover now