Yakışıklı Öküzüm yazarı

108 6 0
                                    

1- Bize biraz kendini tanıtır mısın?

Ben İstanbul doğumluyum. Fakat Bartın'da oturuyorum. Lise 1'e geçtim. Müzik dinlemek, Kahve içmek ve kitap okumak favorilerimdir.

2- Kitabın konusunu bize kısaca anlatır mısın?

Sevgilisi tarafından aldatılmış genç bir kız var. Kız ve ailesi yaşadığı yerden yani Bursa'dan taşınıp İstanbul'a yerleşiyor. Oradaki okulunda Aras ile karşılaşıyor. Aras serseri birisi olduğundan ona hakaret edenleri cezalandırır. Ve Nehir'in eski erkek arkadaşıyla Nehir'i tuzağa getirerek isterler. Ama bunun tam tersi çıkıyor.

3- Böyle kurgu nereden aklına geldi?

Benim wattpad'te okumadığım hikaye kalmadı neredeyse. Dedim ki ben niye yazmıyorum. Sonra kağıt, kalem çıkartıp aklımdaki her şeyi yazdım ve böyle oldu.

4- Daha iki gün önce yayınladığın için fazla sonuç yok?

Evet çünkü birinci bölüm fazla sıkıcı oldu. Zaten kurguda böyle. Fakat diğer bölümlerde kurgu gittikçe sıkıcı halden, eğlenceli bir hale geçecek. 

5- Hikayede Aras nasıl birisi?

Aras, önceden dediğim gibi serserinin teki. Ona karşı gelen herkesi, en zayıf noktalarından vurarak cezalandırıyor. Ailesi Türkiye'de çok tanındığı için kendisini çok üstün görüyordur. Nerede bela varsa oda oradadır.

6- Peki Nehir nasıl birisi?

Nehir içine kapanık bir insan. Ailesi tarafından ilgi görmemiş. Hayatta korktuğu tüm şeyleri yaşamıştır. Ama İstanbul'a taşınınca kendine yeni bir sayfa açıyor. Tüm kötü olaylardan uzaklaşmak istiyor. 

7-İkinci kitap yazmayı düşünüyor musun?

Kitap çok beğenilirse neden olmasın. :D

8- Peki. İlk konuğumuz olduğunuz için teşekkür ederiz. :D

Asıl ben teşekkür ederim. :D

Hemen kitabı okumak isterseniz. Prismaysevr adlı kullanıcıdan bulabilirsiniz. :D


-Röportajlar-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin