sadi'nin kurtulduğu akşam

1.1K 21 4
                                    

ORUÇLULAR OKUMASIN +18 İÇERİR‼️

Sadi ile Songül arabanın arka tarafında yan yana sarılarak uyuyorlardır. Arabayı yaver sürüyordu.

Yaver: ağam valla iyi gördüm seni

Sadi: İyim aslanım iyim biraz enerji şoku verdiler o kadar. Hem sen ağana bir şey olduğunu ne zaman gördün

Songül gülümseyerek izliyordu kocasını aynı zamanda da yanağını okşuyordu.

Songül: Çok korktum Sadi, sana bir şey yapacaklar diye seni de benden alcaklar diye

O sırada ikisininden gözleri doldu

Sadi: şşş karıcım bir şey yok bak her şey yolunda yan yanayız. hem ben iyim gerçekten diyorum.

Eve gelene kadar sarılarak oturdular arkada.

Songül: yaver buyur sende gel bir kahve içelim

Yaver: sağol yengem ama ben gideyim sizin gidermeniz gereken özleminiz vardır (sadiye göz kırpıp)

Eve girince ceketlerini çıkartıp odalarına geçtiler

Sadi: Ohh canım evim çok özlemişim

Songül: Kocacım gel sen uzan şöyle bol bol dinlenmen lazım. Bir şeye ihtiyacın var mı aç mısın bir şeyler hazırlayayım mi?

Sadi: Karıcım iyim ben böyle abartma bir şeyim yok. Sende gel sensiz uyamam

Songül: ben bir duşa gireyim ya (kocasını başından öpüp üstüne örterek)

Songül kıyafetlerini havlularını alıp banyoya yöneldi. O sırada hala yaşadığı korku vardı.
Duş kabinin içine girdi soğuk suyu açtı ve suyun altına girdi. Arkasını döndüğünde yarı çıplak kocasını gördü.

Songül: SADİİ senin ne işin var burda senin dinlenmen lazım.

Sadi hiç bir şey demeden altını da çıkarıp Songül'ün önünde diz çöktü

Songül hissettiği arzu ve özlem daha ağır bastığı için karşı çıkmaya çalışmadı. Sadi Songülü kabinin soğuk duvarına bastırıp alttan karısına onay istercesine bakıyordu. Songül de kasıklarında hissettiği istekle elini Sadinin kafasına götürüp kadınlığına yönlendirdi.

Sadi dudaklarını günlerdir hayalini kurduğu yere bastırdı. O sırada Songülün ağzından yüksek bir inilti kaçtı

Songül: Ahhh sadi

Sadi: Ihmmm songül çok özledim seni.. tenini.. kokunu...

Songül: ıığğhh ığhhh bende kocacım bende
diye inledi Songül

Songül bir bacağını kaldırıp Sadinin omuzuna koydu. Böylece daha da derininde hissediyordu kocasının dilini. Başını geriye atıp suyu kapattı Songül. Sadi bir parmağını Songül'ün tepeciğine bastırıp oval hareketlerle okşadı. Aynı zamanda dilinin hareketlerini de hızlandırıyordu. Karısının titremeye başladığını hissettinde dilini durdurup ayağa kalktı ve Songülün dudağına yapıştı. Orda Songül kendi tadını kocasının dudaklarında tattı. Sadi karısının göğüslerini sıktıkarken Songülün eli durdurdu onu.

Songül: Başladığın işi bitirmeyi bileceksin
dedi kocasının elini kadınlığının girişine dayadıktan sonra

Sadi çapkın bir gülümsemeyle birden iki parmağını da songül'ün içine ittirip git gel yapmaya başladı.

Songül: AHHH YAVAŞ

Sadi: Onu beni azdırmadan önce düşünecektiniz Songül hanım (elini daha da hızlandırarak)

sadgül'ün evlilik hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin