5. Bölüm

399 24 7
                                    

*Jisung*

Yuqi üstünü giyindi ve cafeye doğru ilerlemeye başladık. Minho sanırım beni hiç merak etmiyordu, aman niye merak etsin ki. Kim bilir kaç tane sevgilisi vardır. Onun hayatında önemli bir yere sahip değilim sanırım, sadece arkadaşız. Ne o beni aradı, ne de ben onu.

Yuqi: Dalgın görünüyorsun, bi problem mi var?

"Hayır, sadece bir arkadaşımı düşünüyordum da"

Yuqi:Hmm, senin için önemli biri sanırım

"Alakası yok"

Yuqi:Neden?

"O beni düşünmüyor, hatta belki şuan aklının bir köşesinde bile değilim"

Yuqi:Bundan nasıl bu kadar emin olabilirsin ki Hannie?

"Deme anısı var"

Yuqi kahkaha atmaya başladı.

"Gülme yaa"

Hafiften omzuna vurdum.

Yuqi:Tamam tamam,bak cafe şurda.

Yuqi'nin işaret ettiği yere baktım ve durdum. Minho'da oradaydı. Evet yanında Hyunjin ve Yeji olacaktı ama şuan yanlarında bir kız daha vardı. Minho'yla yan yana oturuyorlardı ve açıkçası çok yakınlardı. Biraz kıskanç mıyım sanki? Beni sevmeyen bir adama aşık olma fikri çık aklımdan. Sanırım kaderimde Minho yokmuş, ona karşı hislerimin azaldığını hatta şuan neredeyse yok denecek kadar az olduğunu söyleyebilirim.

Yuqi:Jisung neden öyle duruyorsun?

Kafamı oraya bakmak istemiyorcasına çevirdim.

"Başka bir cafeye gidebilir miyiz? Lütfen"

Yuqi:Olur ama neden?

"Görmek istemediğim biri orda"

Yuqi:Yoksa bu o düşündüğün şanslı çocuk mu, hm?

Yuqi gülmemek için kendini tutuyordu. Hafiften omzuna vurdum ve derin bir nefes aldım.

"Artık değil ve böyle giderse hiç olmayacak gibi"

*Minho*

Cafenin biraz ilerisinden 1 erkek ve 1 kız geçti. Ama buraya doğru uzun uzun baktılar. Erkeğin yüzünü göremedim çünkü kafasını çevirmişti. Ama çokta yabancı değil gibiydi. Giyim tarzı Jisung'unkine oldukça benzerdi. Jisung demişken, onun şuan nerede olduğunu ve ne yaptığı hakkında gram fikrim yoktu. Onu aramam gerektiğini düşündüm.

                           Hannie🐿️
                          Aranıyor...

+Efendim Minho?

Ne yapıyorsun?-
                                
+Arkadaşımla buluştum.                          
     öyle takılıyoruz.                                        

                             Tanıyor muyum?-

+Sen ne yapıyorsun?                                

Hannie sana bir-
soru sordum  

Yuqi:Hanniee! Ne içmek.                                                                                 İstersin?                                    

My Kinda Love//Minsung SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin