1. bolum

84 6 3
                                    

Yazım yanlışı var ise affola. Başlama tarihinizi bırakırmısınız:)

Bu hikayede ki kişi ve
Olaylar
Tamamen hayal ürünüdür.

Yeni başlangıçlara merhaba ...

Kimsenin desteklemediği o kızdım ben 'İzel Ayza Aytaç ' dım .Sırtımı dayayacak tek duvarı olmayan o evdeki kız ,şimdi ise ; destek alacak ve güvenecek kardeşleri olan o kızım.

Nasıl olsa bıkıcak ,canı acıyacak ,bu acılara dayanamicak dediniz ama ; Dayandım Baba ,sabrettim beni tanımayan insanlar ve başardım Annecim.

Hep böyle olmazmı başarmak istediğinizde önünüze taş koyarlar hatta o taşların ayağınızın altından kayması için elinden geleni yaparlar ,zoru gösterirler kork ve vazgeç diye .Lakin unuttukları bir şey var ;Zirve ye giden yol asfalt değildir.

Yıllar sonra geldim yanına anne , affedermisin kızını ? Hani zamanla geçerdi böyle acılar anne ,sen hiç yalan söylemezdin ,ne değişti, zaman dolmadımı acıların geçmesi için anne . Ellerin hep sıcaktı , ısıtırdı ellerimi .Ellerim üşüyo anne tıpkı ruhum gibi ellerimde üşüyor.Anne? Ellerimi cebime sokarsan ısınır da ruhumu ne yapacağım.

Sekiz sene geç kaldım yanına gelmek için, özür dilerim.Babam beni suçladı anne ,ben acılar içinde kıvranırken yaslanıcak , başımı koyabilecegim bir dayanak ararken beni suçladılar.Gelemedim herkes 'in gözünde annesinin katiliydim ben .Sorarım sana bir gecede neden büyümeme sebep oldun ,biraz daha çocuk kalsam olmazmıydı. Anne ,sende beni suçlama olurmu hepsine dayanırım ama sen de suçlarsan dayanamam...

Sekiz sene sonra Samsun'a geldim . Arabam  ilerlerken düşüncelerle savaşıyordum . Tek arkadaşımı , sırdaşımı sekiz sene önce toprak aldı benden . Belki de bu yüzden bu kadar güzel kokuyordur toprak 'Sevdiklerinizi size geri vermem ama ,her toprak kokusunda size onları hatırlatırım.' demektir belkide.


Arabad'a 'Derya bedavacı -kalbimi kırıyorlar anne ' şarkısı çalmaya başladı .
Çalan telefonum ile düşüncelerden sıyrıldım.

"Buyrun? " dedim kayıtlı olmayan numarayı görünce .

"İzel Ayza Aytaç işlemi görüşüyorum?" dedi karşı taraftaki beyfendi.

"Evet?"

"Yeni görev yeriniz kesinleşti e-devlet üzerinden bakabilirsiniz." Dedi görevli kişi

"Sağolun , teşekkür ederim."

"Rica ederim ,iyi günler İzel hanım "

"Sağolun tekrardan "telefonu kapatıp yola devam ettim.

O gün ev çok kalabalıktı ama ben yapa yalnızdım. Yalnızlık her zaman fiziksel değildir ,zaten fiziksel yalnızlık herhangi bir kafede de giderilebilir ama ruhun yalnız kalırsa ve o ruhun sahibi gelip yalnızlığı gidermedigi sürece gidermi bu yanlizlik .

"Alo". Telefonu arabaya bağlayıp açtım .

"Ayza hiç arama tamam mı sen ? "diyerek çemkirmeye başladı hemen sevgili arkadaşım .

Kılıç Timi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin