3. Bölüm

28 4 1
                                    

' Küçük bir mutluluk istiyorum ,
O kadar küçük olsun ki ,istemesin kimse benden onu. '
                                           ( Nazım Hikmet)

Sessiz yerler arar insan . Ses sevmediği için değil, içindeki sesleri susturamadığı için daha fazlasını kaldıramaz.

Lakin vakit geçtikçe anlar, aradığı sessiz bir yer değil kayıp ettiği seslerdir.

  Arkamdan ses gelmesiyle boğazıma bir elin sarılması bir olmuştu. Boğazıma bir elin sarılması o eli ters çevirmem birkaç saniye içinde olmuştu. Karşımda Yüzbaşı'yı görmeyi beklemiyordum. Yüzünde memnun olmuş bir ifade vardı.

"Yüzbaşım? " dedim sorgulayarak .

"Üsteğmenim ? "  dedi taklit eder gibi.

Kolunu bırakıp bankla arasından çıktım.
"Neden sessiz sedasız geliyorsunuz?"

" Ateş ederek mi gelseydim ? "  dedi benim sorumu hafif dalgaya alarak .

" Mizah kabiliyetinize hayran kaldım yüzbaşım."

"Burda ne yapıyorsun üsteğmenim?" derken etrafa baktı .

" Oturuyorum yüzbaşım."

" Tek başına mı ?"

" İyimisiniz? " diye sorma gereksiniminde hissetdim kendimde .

" Nasıl ?" dedi tek kaşını kaldırarak.

" Müsadenizle komutanım." dediğimde başıyla onayladı .

Bahçenin ön tarafina geçtiğimde timin de binadan çıktığını gördüm .

" Komutanım albayım  bahsetti mi bilmiyorum ama Eğer ev işini istemezseniz yakın zamanda bir yer buluruz." diye konuşmaya başladı ilay.

" Senin için sorun değilse benlik sorun yok. Bu arada rütbede olmadığımız zaman diliminde bana adımla seslenirsiniz . Atilla sen kaç yaşındasın ." atilla'nın yüzünde serseri bir sırıtma ortaya çıktı.

" Yirmi dört yaşındayım İzel" dedi İzel diyişine güldüm .

" Sen İzel abla diyebilirsin " dedim takılmak için .

" Noldu Atilla İlhan oluyodun az önce ayhancık." dedi emir keyifli bir ifadeyle .

"Mehmet abi sen timin abisinin heralde ?"

" Evet ,otuz yaşındayım "

" Tamam ,ilay sen koluna pansuman yaptırdın mı?" sordum çıkmak için.

" Yaptır- "

" Yaptırmadı komutanım " diye sözünü kesti İsmail ama yüzünde mimik oynamadı.

" Sanane İsmail benim yaramdan seni ilgilendirmez , yaptırmadım komutanım eve geçince yaparım. " dedi

" Senin yaranla ilgilenmiyorum yanımda yalan konuşulmasını sevmiyorum."

" Tamam evde ben yaparım, kim nasıl gidiyor?"

" Bende araba var ama sanemi almaya gideceğim komutanım " dedi bakışlarımdaki sorgulamayı görünce" eşim komutanım, hemşire kendisi " açıklamasını kafamla onayladım.

" Tamam benim arabayla gelin isterseniz" dedim onları  da onaylaması ile arabalara doğru ilerledik .

" Atilla öne oturmuyor musun ?"  emirin sorusuyla Atillaya baktım.

" Ben küçüğüm ya İzel komutanım izin vermez belki" tavırlıymış gibi konuşması timdekileri bıyık altından güldürmüştü.

" Atilla küsmüyüz ?"

Kılıç Timi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin