Heyooo medya ilay'ın anlatımında açarsanız daha güzel olur
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.( Yorumlarınız çok değerli benim için)
Hayatımızın tozlu sayfaları vardır. Kimsenin ilgisini çekmeyen , dokunmadan öylece duran anlar . Birde cıvıl cıvıl anlar ve bir daha yaşanması mümkün olmayan anlar .
Geç de olsa yaşadığımız anın ne k
adar değerli olduğunu öğrendim. Geçmişin değerini sevdiğini kayıp edenler bilir. Nice gururlu kayıplar verdi bu vatan . Arkasındakilerin göğsü dik lakin gözü yaşlı . Ve herkesin dilinde tek söz VATAN SAĞ OLSUN.Balkondan çıktığım da mutfağa ilerledim. Emirin kahveleri hazırladığını görüp içeri girdim.
" Emir kolay gelsin,ben şu almak için geldim de ."
" Tabi komutanım , afiyet olsun" derken bardağı uzattı. Orta büyüklükte bir mutfakti . Bardağı verirken aynı küçükken oyun oynayıp susadiğimda annemden su istemiş gibi hissettiğim için kıkırdadım.
" Birşey mi oldu komutanım?" derken kahveden köpük alıyordu.
" Emir bir tane de önlük taksan kendimi tam küçükken su istemeye gelmiş gibi hissedeceğim." dedim bardağı tezgaha koyarken . Onunda komiğine gitmiş olacak ki hafif güldü. Balkona geri dönüp yerime oturdum .
" Üsteğmenim ?" yüzbaşının seslenmesiyle kafamı tamamile ona çevirdim.
" Efendim komutanım?" derken derin bir nefes aldı.
" Ben demin öyle demek istemedim . Yıllar önce teyzem için gitmiştim ozaman da zaten bunalmıştım laf attılardı , aklımda öyle kalmış ." kısaca kendini açıklamaya çalışmıştı.
" Komutanım her kasanın içinde çürük çıkar , 2 3 tane çürüten bütün kasaya çöp demek ne kadar doğru ?" sorum ile dikleşti.
" Bazen kasada bir tanesi doğru çıksa yetiyo haklısın." emirin kahveleri getirmesiyle konu kapandı .
" Afiyet olsun " dedi emir ve hepimizin önüne bıraktı fincanları ." Komutanım?" demesiyle yüzbaşı'yla Emire döndük " İzel komutanım diyecektim." dedi emir.
" Efendim ? "
" Komutanım bu kahve muhabbetini hiç sorgulamadınız?" derken sanki asla böyle birşey olmazmış gibi sordu.
" Şaşırmadım çünkü benim arkadaşlarımla da kahve muhabbetimiz var. Tanıştırmak isterdim ama o evlenmek gibi bı yanlışı yaptı , adadan ayrıldı ." Evet sanki ödül veriyolar gibi hemen evlendi .
" Tövbe deyin komutanım,benim sevgilim var . Ben karısına sadık bir beyim. " Dedi mahelleden memnune gibi yeleğini kapatır gibi yaparak .
" Bunu çapkın sandınız değilmi üsteğmenim" dedi yüzbaşı kendi dediğini
kafasıyla onaylarken." Yani biraz öyle duruyo tekil ."
" Yok komutanım benim başım bagli dediğim gibi " yüz ifadesi ayıplar gibi olduğu için yanağımın içini ısırdım.
"Hayırlı olsun ,ben bilmiyodum ." emiri çapkın biri olarak düşünmüştüm hâlbuki. Emir ve yüzbaşının sohbetine arada dahil olarak vakit öldürmüştüm.
İlay yalçın anlatımı ile...
Hiç bir zaman tam anlamıyla sevilen bir insan olmadım. Kimi zaman menfaatleri uğruna iyi davranılan biri , çıkarları için çağrılan biri , işlerini giderebilecek biri ,ben herşey oldumda kimse bana dost olmadı ,aile olmadı acıdır ama yar olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Timi
Novela JuvenilTüm sevdikleri tarafından sırt çevrilmiş bir kız çocuğundan ,hayallerine kavuşan Kıdemli üsteğmen 'e . Annesinin ölümüne sebep olan bir kız ne kadar iyi olabilirdi. Babasının soğukta sokağa attığı kız ne kadar ısınabilirdi ki . Sevgi ısıtır , bayra...