Eylül Efsa Caymaz
Dışarının buz gibi soğuğu içeri giriyordu ve ben gecemin köründe Aralığın 17 sinde kısa kolu t-shert ve şortla televizyonun karşısında oturmuş birkutu dondurmayı kaşıklıyodum.
Bugün staj olmayıp evde olmama rağmen o kadar yorgundum ki bırakın ders çalışmayı yerimden kalkıp birşey yapmamaıştım ve bu benim için normal birşey değildi. Biraz hiperaktif bir kişiliğim vardı. Yani belki birazda olmayabilir. Enson dondurmayı bitirip koltuktan kalkmayı başardım ve mutfağa doğru ilerledim. Evde tek yaşıyordum ailemden tanıdığım kimse yoktu yani babam dışında tabi oda 5 yıl önce vefat etmişti o zamana yaşım tutmadığından yetimhanede kalmıştım yaklaşık 1 yıl sonrada butlu bir üniversite kazanmıştım ve üniversitenin kendi yurtlarında kalmaya başlamıştım birsürü sonra 1.5 yıl bir kafede çalışıp yemeden içmeden para biriktirmiş ve 1+1 Bi eve çıkmıştım şuanda hukuk fakültesinde bir staj yapıyordum.Neyse yine çok konuştum kendimden biraz bahsettiğim göre artık zıbarmaya gidebilirim. Elimdekileri tezgaha indirdim ve salona ilerledim mutfağı sabahta toplayabilirdim. Salonda televizyonu kapatıp şıpıdık şıpıdık odama ilerledim ve yata atlayarak güzellik uykuma giriş yaptım.
_______________________________________
Eveeeetttt çok çok çok uzuuuun bir aradan sonra ilk bölümü sonunda attım tabi kısa oldu ama idare edin çünkü gerçekten gerisini getirmekte zorlanıyorum daha ilk bölüm olmasına rağmen neyseee.
UMARIM BEYENMİŞSİNİZDİR OYVERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BAL ARILARIMM SİZİ SEVİYORUUUUM💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Mahkum
RomanceBir mahkum ve kendimi okuluna adamış bir kızın beraber olması ve ilerideki yaşanan mutsuzluklar