Merhaba 🦋 kelebeklerim.
İkinci bölüm için heyecanlı mısınız?
Sizi bekletmeyelim o zaman.
İyi okumalarrr.
Instagram :biryakamozguzeli34
Tiktok; laramilena69Şarkılar; Duman: yürek,
Berkay Altunyay :Olmazlara inat
" Şimdi Edebiyat kitaplarınızı çıkarın hemen derse başlayalım. " edebiyat kitabımı çıkardım.
" ben daha kitaplarımı almadım da senden baksam olur mu?" Dedi Doruk.
" bak ara sıra nazik olabiliyormuşsun" dedim gülerek.
" kim sana yardım etti otobüste ben değil mi ? O zaman kim nazikmiş? Duyamadım" dedi kulağını tutarak.
"Bakabilirsin ama 15 cmden fazla yaklaşırsan sana kitabı yediririm." Dedim
" tamamdır yengeç hanım" dedi saçlarıma dokunarak. Saçlarıma dokunduğu an eline vurdum.
" saçıma bir daha sakın dokunma yeminle burdan cesedin çıkar." Elini ovuşturdu.
" Tamam yengeç hadi önüne dön" dedi emir verir gibi.
" sen kimsin de bana emir veriyorsun?" Dedim
" of hadi güzelim ya" dedi.
" ben senin güzelin falan değilim "
" lafın gelişi dedim ben sana zaten bakmam ki"
" öyle mi benim neyim var?" Dedim kollarımı önümde bağlayarak.
" e sende hiç bir şey istemiyorsun"
" tamam kes hadi en sevdiğim derste seninle uğraşamam"dedim önüme dönerek.
"Tamam" dedi şa havle çekerek.
40 dakika sonra;
" hadi beni gezdir" dedi kolumu tutarak. Kolumu çektim ve " İzin verirsen ilk üstümü değiştireceğim diğer ders beden de"dedim. Döndüm ve tam gidiyordum ki " Üstünde ki kalsın sana çok yakışmış" dedi neden böyle bir şey demişti ki? Yine arkamı döndüm ve soyunma odasına gittim.dolabımı açtım ve kıyafetleri elime aldım sonra üstümü değiştirdim. Aynadan baktım kendime kötü gözükmüyordum.Dediğini neden yaptığım hakkında hiç bir fikrim olmamasına rağmen yapmıştım. Soyunma odasından çıktığım an karşımda onu gördüm. Doruk'u.
" sen ne yapıyorsun ya beni mi izliyorsun sapık mısın oğlum sen sana taciz davası açarım yeminle." Dedim.
"Sakin ol portakal seni izlemiyorum seni bekliyorum "diyince rahatladım çünkü kim üstünü değiştirirken izlenmek ister ki? Tabi Dilara gibi olan kızlar ister. O kadar itici bir kız ki okul da yatmadığı erkek kalmamıştır. Tabi Doruk yeni geldi diye ona y* vşadığı da var.
"Üstünü değiştirmemişsin" dedi üstüme bakarak. " sen dememiş miydin yakışmış diye o yüzden değiştirmedim." Dedim. " Hadi gel sana okulu gezdireyim yeni arkadaşlar bulursun da benim peşimi bırakırsın" dedim gülerek. O da bana
"ben yeni arkadaş bulsam da şu an ilk arkadaşım sen olduğun için en çok seninle uğraşırım" dedi saçıma dokunarak.
" şu saçıma bir daha dokunursan seni buna pişman ederim" dedim parmağımı ona doğru sallayarak.
" Şey var bilir misin öfkeli civciv dehşet saçtı bence senin haberin de söyle olsun öfkeli tilki dehşet saçtı" dedi gülerek ben de tabi ki de bozulmuştum.Sonra koridorun diğer tarafına doğru yürüdüm. O da arkamdan geldi.
" bak burası erkekler lavabosu buraya ihtiyacın oldukça gelirsin."dedim boş bulunarak.
"Tamam anladım buraya her ihtiyacım olduğunda gelirim." Dedi sırıtarak.
" pardon ya boş bulundum."
" sorun değil biz arkadaşız havuç."
" ya bak adım o kadar da zor bir isim değil bak senin için hecelere ayırayım Ef-sun harflerede ayırayım mı E-f-s-u-n okay bak sen de tekrarla başarabilirsin sana güveniyorum" dedim elimi omzuna koyarak. İlk önce omzuna koyduğum elime baktı. Sonra yüzüme yakınlaşıp
" bana güvenmen beni onurlandırdı ama bana daha okulu tanıtıcaksın balkabağı" dedi burnumu sıkarak.
"Ya sabır ya."
" sen nerelisin?" Dedi ben nereli olduğumu bilmiyorum ki. Acilen bir şehir sallamak zorundayım.
"B - ben mi? " dedim tereddütle.
"evet sen" zaman kazanmaya çalışıyordum.
" Ben İzmirliyim." Dedim çünkü tatil yeri olarak en çok orayı seviyorum.
" ay biz çok zıt yerlerdeymişiz." Dedi belkide aynı köylüydük oysa ki
" sen nerelisin ki?" Diye sordum çocuğun onurunu kırmamak için.
" Ben orduluyum" dedi ben de ya orduluysam yok be 81 ilden aynı şehir de denk gelmemişizdir.
" bak burası da öğretmenler odası buraya fazla geleceğini sanmıyorum tabi yerinde durmayan bir öğrenciysen."dedim alay ederek.
" hadi hadi spor salonuna gidelim. Okulu ben tanıtırım sonra "dedim. Alt kata doğru inmeye başladık. Spor salonuna geldiğimizde herkes buradaydı ve gözler bize dönmüştü.
" b*k mu var yani neye bakıyorsunuz" dedim kafamı sağa sola sallayarak.
" Efsun çok ayıp kızım onlar senin arkadaşların siz bir ailesiniz yani kopya çekeceğiniz zaman sınıfça bir aile oluyorsunuz" dedi gülerek.sıraya geçtiğim de Şeyma;
" yav he he en son fizikte tüm sınıf kopya çekti biz çekmedik tekrar sınav yapın dedik o da hoca sınav yapmadı. zaten edebiyatçı kağıdı önümden çekti çekmeseydi yani en az bir 60 falan alırdım."dedi.
" haklısın kankacığım senin daha 3 dakikan vardı yani yazma şansın vardı aşkım" dedi Cemre.
" katılıyorum da bu çocuk neden sana öyle bakıyor " dedi Şaziye. O sırada ben tırnağımda ki lacivert ojeyi değiştirmeyi düşünüyordum.Bir kaç saniye sonra bana dediğini anladım. Önüme döndüğümde Doruk bana bakıyordu. Ben ona bakınca bana göz kırptı. Ben ona bakınca sessizce küfür edip dilimi çıkardım.
küfür ettiğimi anlayınca beden diliyle bir şey anlattı ama ne anlattığını anlamadım. Bu nerden biliyordu ki beden dilini? O sıra da
beden Hocası ;
" Arkadaşlar şimdi kızlara karşı erkekler basketbol oynayacağız Basketbol geçmişi olan var mı?"
O sırada erkeklerden Demir ve Doruk el kaldırdı.
"Oooo güzel bir maç olacak o zaman kimler birinci olacağını düşünüyor?"dediğinde yine Doruk ve Demir el kaldırdı. Ayaz Hoca yani beden Hocası küçük bir kahkaha attı. Kızlara baktı bu sefer
" kızlardan kazanacağını düşünen var mı?" Dedi. Bizim gruptan da iki kişi el kaldırdı ben ve Dilara.
" Hocam bence şöyle yapalım ben ve Demir rakip olalım" diye bir fikir sundu Doruk.
" Demirciğim sana da uygun olursa öyle yapalım."dedi Ayaz Hoca.
" Bana da uyar Hocam olur yani" dedi Demir.
" Tamam o zaman."
"İlk kim seçiyor oyuncusunu yazı tura yapalım mı?" Dedi Demir.
" Gerek yok ilk sen seç aslanım benim." Dedi Doruk.
" GALATASARAY'lısın herhalde" dedi Demir. Doruk iki adım attı.
"GALATASARAY'lıyım doğduğumdan beri sıkıntı mı var aslanım" aslanım kelimesini bastırarak söyledi.
" O zaman sana güzel bir haberim var." Dedi Demir herkes bunun cevabını biliyordu yani sınıfta ki herkes.
"Söyle" dedi Doruk. Kaşları çatık bir şekilde.
" Bizim sınıf varya komple. GALATASARAY'lı senin adına sevindim." Dedi Demir elini Doruk'un omzuna koyarak. Doruk ilk önce Demir'in omzuna koyduğu eline baktı.
" İşte sınıfımdan beklediğim performans" dedi Doruk. Sonra geriye çekildi.
"Tamam o zaman ilk seçimini yap o zaman." Dedi Doruk.
"Tamam o zaman ilk gurur kaynağımızın çocuğunu alayım." Dedi Demir.
" Gurur kaynağı?" Dedi soru sorar gibi.
Berat sınıfımızın gurur kaynağının çocuğu. Babası bordo bereli savaşta bir kız çocuğunun kurtarmak için karşı tarafa geçerken vuruldu.
" Babası askerdi." Diye açıkladı. Şehit olduğunu anlayınca daha da bir şey sormadı.
" Tamam o zaman ben sonbahar kızımızı alayım"
" sonbahar kim?" Diye sorunca Demir ben karşıya geçtim.
" Demir aşkım beni al da görsün şu havuç" dedi Dilara. Gözlerimi devirmeden edemedim.
" Çok ayıp biz sana hiç k*şar diyor muyuz? Ya da limon?" Dedi Şeyma.
" Yok kanka limon diyoruz şimdi yalan yok." Dedi Şaziyenur.
" kanka bence artık şey de diyebiliriz patates hem dudağında ki ruj da kırmızı ketçaplı. Bir de gözünün altına sürdüğü beyaz kalem var o da mayonez olur nasıl ama?"
Grubumuzda ki herkes güldü.
" Bi şey diyim mi Dilara makyajın o kadar iğrenç oluyor ki her sabah kalktığımda inşallah bugün bu kız makyaj yapmaz diye kalkıyorum o kadar yani." Dedim. Yine grubumuzda ki herkes güldü.
O sırada Doruk kulağıma eğilip
"Umarım burda da kusmazsın" dedi gülerek.
" Sen ne kadar komiksin."dedim.
" Tamam o zaman ben de..."Dilara'ya baktı Demir.
" Dilara yemin ederim ki seni seçmek istemiyorum. Çok kötü oynuyorsun bir top gelse ağlarsın tüm sınıf seni biliyor.O yüzden ben de ineği yani Canan'ı seçiyorum ııııııı...gözlüklerini çıkaracaksın değil mi? Öyle umuyorum yani."
Dedi Demir.
" yani Demir görmeden oynamamı istiyorsan çıkarıyım." Dedi Canan.
"Tamam kalsın Allah kahretmeye kalsın." Dedi. Yılmış bir sesle Demir.
" Tamam o zaman sıra ben de... o zaman ben de şu yeşil gözlü çocuğu seçiyorum çok asil duruyor." Dedi Doruk.
" Eyvallah" dedi Ateş. Sonra Doruk'un elini sıktı. Çok pis bir kanka olur bunlar benden söylemesi.
"Tamam o zaman ben de Ömer' i seçiyorum." Dedi Demir.
" Okay sıra ben de...Şeyma'yı seçiyorum." Dedi Doruk. Şeyma benim yanıma geldi ellerimizi çaktık.
" tamam ben de Şaziyenur'u alayım." Dedi Demir.
" Ben de o zaman sarışını istiyorum." Dedi Dilara yanımıza doğru gelirken Doruk;
"Sen değil erkek olan sarışın" diyince gülmemek için kendimi zor tutuyorumdum ki Şeyma gülünce ben de güldüm.
"Susun be ezikler." Dedi Dilara. Ayaz Ateş'in yanına geçti.
" ben Enes'i alıyorum." Dedi Demir.
" iki iki alalım ne desin taş kâğıt makas yapalım kim kazanırsa iki kişisini o seçsin olur mu?" Diye sordu Doruk.
" Tamam üç olan kazanır öyleyse."
" Tamam."
Birincisinde ve ikincisinde Demir kazandı. Sonrasında ise Doruk üçte üç yaptı.
" O zaman ben kızlardan alıyorum." Dedi ve bana yaklaşarak
" şu iki kızın adı ne?" Diye sordu.
" Cemre ve Ece" dedim.
" tamam bende Cemre ve Ece'yi seçiyorum"dedi.
"Dilara senin takımdan olsun mu?" Dedi Demir.
" zaten sona kaldığıma inanamıyorum bir de dediğin şeye bak Demirciğim ya."
" of tamam ya Allah kahretmeye tamam Dilara ve Enes de benden." Dedi Demir.
" Eyvallah Abi." Dedi Enes.
" Gruplar tamamsa beş dakika sonra başlıyoruz. İşi olan varsa hemen yapsın gelsin. Su içmeyi de unutmayın." Dedi Ayaz Hoca.
" Kızlar ben bir lavaboya gidip geliyorum." Dedim.
" Tamam ama çabuk gel." Dedi Cemre.
Lavaboya gitmek için yürürken önümü Doruk kesti.
" Nereye gidiyorsunuz sonbahar Hanım?" Dedi.
" Bak benim bir adım var." Dedim
"Bak seninle bir anlaşma yapalım ben sana bundan sonra sadece sonbahar diyim olur mu?"
" Hayır tabii ki de benim adım Efsun."
" Tamam senin adın artık hep benim için sonbahar"dedi.
" Niye bana böyle sesleniyorsun?"
" çünkü benim en sevdiğim mevsim sonbahar ve sen de bana o turuncu saçlarınla sonbaharı anımsatıyorsun." Dedi ve yanımdan gitti. Ben bir kaç saniye sonra kendime geldim. Sonra da spor salonundan dışarı çıktım ve lavaboya doğru gittim. Tam lavabonun önüne gelmiştim ki lavaboda birisinin olduğunu gördüm siyah giyinmiş yüzünde maskesi olan birisi. Ama ne yaptığını anlamamıştım. Tam gidiyordum ki arkamda Doruk'un olduğunu gördüm.
" iyi ki gelmişim." Dedi.Sizin en sevdiğiniz mevsim ne? Doruk'un sonbaharmış tıpkı Efsun'un turuncu saçları gibi...🍂🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ AŞK
Misterio / SuspensoBir lise gezisinden itibaren başlayan ve sonu gelmeyen cinayetler