🦋Merhaba kelebeklerim nasılsınız?🦋
Çok güzel bir bölüm bekliyor sizi.
İyi okumalarrrr.🍭
Instagram:biryakamo
TikTok: laramilena69
Şarkılar;Anıl Berke: Zor 🍒🌸🎈
Vugar: Beni neden sevmedin💚🧚🏻🌿
BU BÖLÜMÜ YAZMAMA YARDIM EDEN ŞEYMA KARDEŞİME VE İLHAM OLAN ŞAZİYE KARDEŞİME ÇOK TEŞEKKÜRLER. ✨...
Sonbahar mevsimini insanlar neden sever ki? Ne soğuk olur ne de sıcak. Tam bir ortası yok ki o mevsimin. Ben hayatım boyunca o mevsimden nefret ettim ve hala da nefret ediyorum. Çünkü babam ve annem beni o mevsimde bir mafyaya sattı. Aslında baba ve anne demeye bin şahit istenir. Ve... bunu söylemek çok acı ama beni tek seven kişi ve benimde tek sevdiğim kişi olan abim bu mevsimde annemin eve getirdiği bir adam tarafından öldürüldü. Babam yoktu zaten annemle babamda evli değildi. Ama ben babamın o olduğunu düşünerek büyüdüğüm için hep baba derdim. Abime mezar bile kazmadılar ya da ben bilmiyorum. Ben 9 yaşındaydım abim ise 14 yaşındaydı. Aslında abim öldümü bunu bile bilmiyorum. Belki de ölmemiştir ama ben o günden sonra abimi hiç görmedim. Bir gün gelir umuduyla bekledim ama gelmedi. Onu da bir
Sonbahar mevsiminde yağmurlu bir hava da kaybettim. Yine sonbahar mevsiminin bir gününde abimin gelmeyeceğini anladım. O gün abimin en sevdiği renkte olan yeşil renkli bir kutu ve kurdeleye aldım. Abimin sevdiği tüm eşyaları o kutunun içine koydum ve kurdele ile bağladım. Sonra da kutuyu tek katlık evimizden dışarı çıplak ayakla çıkıp kutuyu toprağa gömdüm. Tabi ki annem bunu öğrenince beni dövmüştü hep yaptığı gibi. En son vurduğunda kafamı sehpanın yanına vurup bayılmıştım. Kalktığımda ise aynı yerdeydim. Annem ise evde yoktu. Bu yüzden sonbahar mevsimini sevmiyorum ama şimdi hayatıma giren bir kişi bana sonbaharı anımsatıyorsun diyor...
Abim Kuzey seni çok seviyorum. İnşallah yaşıyorsundur...Öğle arasında kahvemi içerken günlüğümü dolduruyordum. Sonra sandalye çekimiyle eğdiğim kafamı kaldırdım ve karşımda duran Doruk'a baktım.
" Ne istiyorsun yine Doruk?" Dedim.
" Sonbahar ne yapacağız güzelim?" Gözlerimi devirip cevap verdim.
"Bilmiyorum ama hırsız olabilir. "Dedim.
Bir saat önce lavaboda birisiyle karşılaşmıştık. İkimizin aklı sa orada kalmıştı. Basketbol maçı da Ayaz Hoca yüzünden ertelenmişti çünkü eşi hamileydi. Ara sıra dersleri ekiyordu. Sınıf olarak bizim de işimize geliyordu. Lavaboda gördüğümüz adamı Doruk ile söylememe kararı almıştık. Biz de o zamana kadar bir şeyler bulmaya çalışıcaktık.
" Biz okulu bir araştıralım dikkatli olmamız lazım herkesten önce benim seni düşünmem lazım...yani kendini düşünmen lazım..." ağzından çoktaaan kaçırmıştı bile. Bu çocuk şimdi bana önem mi veriyor ben mi yanlış anlıyorum ? Umarım ben yanlış anlıyorumdur. Çünkü Şeymoşumun birisini dövmesini istemezdim. Ya da isterim ' erkeklere güven olmaz ' ( kitap karakterleri hariç!). Eğer ki bir çocuk bana aşık olursa Şeyma döver, Şaziye söver ben de bela okurum. İdeal arkadaş böyle olur. 💪🏻"Tamam o zaman ben gideyim.Sen zaten benim senin yanında durmamı istemiyorsun."dedi
"Yani tam öyle değil. Fazla yanımda durma seni benim sevgilim sanmasınlar.Kısmetim kapanır sevgilim olmaz."dedim
"Ne sevgilisi?! Senin yaşın kaç başın kaç kızım?! Bundan sonra senin ananda benim babanda benim!"diye bağırdı.Kantindeki herkes bize bakıyordu."Ne bakıyorsunuz lan dönün önünüze."diye bağırdı ve sandalyeyi itip çıktı.Neye kızdığını merak etsemde peşinden gitmedim.
Ders başlayacağı için sınıfa girdim.Sırada oturuyor telefonuyla uğraşıyordu.Ben sıraya oturunca "selam" dedi.
"Bir şey olmamış gibi davranmayı bırakır mısın?"dedim.
"Kusura bakma ya ben bu yaşta ki birisi sevgili yapınca sinirleniyorum."
"Tamam sorun değil."dedim.
Sonra zaten herkes geldi.Dersin hocası da dahil.Önümüzdeki 4 ders boyunca hiç konuşmadık. Çıkışta aynı yere gittiğimiz için konuşmak zorunda kaldık."Otobüsle mi geliyorsun?"
"Maalesef"dedi."Benle mi gelmek istemiyorsun yoksa otobüsle mi?"dedim.Ona bakmamaya çalışarak "Otobüsle"
"Neden ki?"
"Çünkü en son 6 yaşımda binmiştim ve sevmiyorum."
"Anladım. Şuan peki neden bindin?"
"Şuan motor kullanıyorum ama arabamda var."
"Motorla neden gelmedin?"
"Çünkü motorum bozuldu ve araba ehliyetim de yok."
"Anladım.Seninde benim hakkımda merak ettiğin bir şey var mı?"diye sorarken otobüs durağına gelmiş olduk.
"Senin hakkında öğrenmek istediğim her şeyi zaten öğrenebilirim."dedi
"Onu nasıl yapacaksın?"dediğim an otobüs geldi ve bindik.
"İstersem yapabilirim ki yaptım zaten" kaşlarım çatıldı.
"Nasıl?Yani ne öğrendin?"
"Başlayayım şimdi adın Efsun Rüya Seven 18 yaşındasın.Annen ve babanla görüşmüyorsun. Neden görüşmediğini öğrenemedim.Oldukça zenginsin.Tek yaşamaya ve çalışmana rağmen bu para nerden geliyor.Kara para kara para artık neyse zenginliğini belli etmek istemiyorsun ama lüx bir villada oturuyorsun hatta bizim villanın yanındaki villada oturuyorsun.9. sınıfta korsu lisesindeyken bir anda lisen değişmiş.Bunuda anlamadım ama merak ettme öğreneceğim."
"Oha ya sen bunları nerden öğrendin ve nasıl aynı yerde oturuyoruz?Ben seni hiç görmedim.Neredeyse her akşam dışarı çıkıyorum."
"Dün yandaki evden sesler gelmişti.Hatta hatırlıyor musun bilmiyorum ama saat on gibi bize bağırdın.İnsan uyuyor diye." evet bağırmıştım.
"Instagramında 9k takipçin ve 12 takip ettiğin kişi var.Artık 13 çünkü senin Instagram şifrene kadar öğrendim.Ayrıca seni takip ettiğim kişileride öğrendim.Yarısından çoğu erkek gönderilerine baktığımda neden çoğunun erkek olduğunu öğrendim."
Ağzım açık kalacak kıvama gelmişti.Benim hakkımda bu kadar şeyi bir günde nasıl öğrendiğini sorucaktım ki konuşmasına devam etti.
"18 yaşında eve çıkmışsın.Gerisini zaten anlatmama gerek yok sende biliyorsun zaten."Gözlerimi devirdikten sonra
"Teşekkür ederim bana beni anlattığın için.Ama benim hakkımda neden bu kadar şeyi öğrenmek istedin."
"Yeni tanıdığım birini daha iyi tanımak için."
"Anladım.Fakat daha fazla devam etme."
"Etmeyecektim ama madem isti-"
"Ne istersen yaparım.Lütfen anlatma daha fazla."
"Ne istersem mi?"
"Evet."
"Şarkı söyle tamam mı?"
"Hayır."
"Tamam o zaman devam edeyim."
"Of tamam hangi şarkı"
"İstediğin şarkı"kendime çeki düzen verip şarkı söylemeye başladım
"Yüksek uçan kuşun
Yüreği sarhoşun acı
Çeker gibi kölesi olmuşum
Kavga edenlere bana küsenlere
Yüreği çark edip bana küsenlere "
Sevdiğim bir şarkının sevdiğim kısmını söyledikten sonra hiç beklemediğim bir şey oldu.Otobüsteki herkes alkışlamaya başladılar.
Sonrasında bir teyze sesli bir şekilde cıkladı."Kızım ne böğürüyorsun bizim kızlarımız anne olacak sıfatı kaybetmiş."dediği an aklıma Aykut Elmas geldi.Bende daha çok gaza geldim.Ve bağıran teyzenin yanına gittim.Daha sesli bir şekilde şarkıya devam ettim.
"Affet diyen kim?
Ez geç diyen kim?
Aşktan çeken kim?
Benim kadar."
"Çok ayıp kızım burada hep erkek var."dedi teyze.
"Ne yapayım abla erkek varsa."
"Birazcık kız gibi dur"dediğinde gözlerimi devirdim.
"Teyzecim sizin kızdan bekledikleriniz neler?Yani bizde ona göre davranalım."dedim sinirle
"Terbiyesiz.Git evine çocuk yapıp çocuk bak.Kocanla ilgilen biraz.Yemek yap"dediği an bende akıl falan kalmadığı için yaşlı falan demeden ağzıma geleni saydım
"Lan moruk ne diyorsun ağzına sahip çık ya da seni bu otobüsten uçururum."
Derken Doruk ağzımı kapatmaya çalışıyordu.
"Ya sen de bi dur Doruk."dedim ve elini ısırdım.
"Aaaa"diye bağırdı "Hadi sonbahar bak ineceğimiz yere geldik."dedi ve "Hay ben senin kadınlığına" deyip otobüsten indik.
"Of ya bıraksaydın da o yaşlı moruğu dövseydim."dedim
"Yaşlılara biraz hürmet" dedi.Güldüğünü gizlemeye çalışarak.
"Ne gülüyorsun ya sen?"dedim.Dedikten sonra daha rahat bir şekilde güldü.
"Ya kızım... kadın sana bağırıyor sen gidip ona şarkı söylüyorsun.m-manyak mısın sen?" Hâla gülüyordu.
"Of gülme zaten rezil oldum."dedim.Gerçekten utanmıştım.Yanaklarımın kızardığını hissediyorum.
"T-tamam daha fazla gülmeyeceğim"daha fazla gülüyordu.
"Aynen ya hiç gülmüyorsun."
"Tamam ciddi oluyorum."kafasını eğmişti ama sırıttığını hissedebiliyorum."Ben eve gidiyorum üzerimi değiştireceğim sora beraber waffle yemeye gidelim uyar mı?"dedi.
"Tamam ama çabuk çıkalım olur mu? Akşama işim var."dedim
"Ne gibi bir işin var?"dedi anlamaya çalışan gözlerle.Akşam bir işim vardı tabi ki de yani...dizi izlemekte bir iş sayılırsa.
"Seni hiç alâkadar etmez."diyip saçımı arkaya savurdum ve kendi villama girdim.Arkadan Doruk'un "Bunuda öğrenirim ki"dediğini duydum.Ama bir yere gitmedigim için rahattım.Zaten öğrense de ne yapabilir ki diye düşünmeye devam ederk eve giridim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ AŞK
Mystère / ThrillerBir lise gezisinden itibaren başlayan ve sonu gelmeyen cinayetler