Padişah ın 2 mal yardımcısı varmış. Padişah ın 1 kişiye daha ihtiyacı olunca bütün padişah ve krallara haber verir bı yaver ihtiyacı olduğunu söyler ve kendine aradan 1 hafta geçtikten sonra yaver padişah ın huzuruna çıkar ve padişah bazı sorular sorar ve padişah yaveri yanına alır. Yaver padişah ın sarayında biraz dolaşınca 2 tane yardımcının padişah hakkında istenmedik şeyler söylediklerini duymuş ve padişaha gidip olanları bir bir anlatmış padişah gidip bana onları getirin demiş ve 2 yardımcı padişah'ın huzuruna gelmiş bu duyduklarım doğru mu? Diyerek evet demişler ve padişah yaverin zindana atmasını söylemiş padişah bu duyduklarına inanamayıp sinirlenmeye başlamış ve onlara işkence etmelerini söylemiş. Mustafa padişah yaveri çağırmış ve halkına haber verileceğini bir konuşma düzenleyeceğini söylemiş ve yaver tüm köylere haber vermiş köylüler meydana toplanarak neler yapacağını söylemiş yardım isteyen insanlara yardım edeceğini insanlar arasında haksızlık ve adaletsizlik olmayacağını ve asla hile yapılmayacağını padişah ın eğer bu dediklerinden biri olursa ağır cezalar verileceğini söylemiş ve halkıma zarar verenide yaşatmayacağını söylemiş ve padişah meydandan çıkıp sarayına doğru gitmiş ve dinlenmeye başlamış. Ve o sırada yaver gelmiş padişaha savaş olduğunu söyleyerek hemen silahları hazırlayın! demiş ve savaşa doğru yola çıkmışlar. Ve savaşın sonunda kazanan Mustafa padişah ve yaveri olmuş. Ve halkına verdiği sözü yerine getirmiş.Ve yaver ülkeyi yönetmeye devam etmiş. Padişah'ın vasiyetini yerine getirmiş...
-SON- YAZAN: NEHİR CEMRE UYSAL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Padişah In Yardımcıları
Historia CortaMustafa padişah yaveri ve 2 yardımcı Bu hikâyemde asla başka kitaplardan alınmamıştır. YAZAN: NEHİR CEMRE UYSAL