10 november 2023, 20:32
Britt zegt gelijk tegen mij:" Jij! Nu kunnen wij nooit meer winnen!" Ik zeg lachend en roep terug:" Dat ligt echt niet alleen aan mij!" Hanna zegt hierop:" Echt wel! Jij had gewoon die kaart terug moeten leggen!" Sam roept hierop:" Dat is valspelen!" Ik roep hier dan weer op:" Ja, precies!" Tim barst dan in lachen uit en zegt:" Vrouwen kunnen echt niks anders dan valspelen."
Ik zeg lachend tegen hem:" Ey, ik ben een uitzondering hè!" Tim zegt hierop:" Precies, als je niet valsspeelt, kan je niks." Daarna begint iedereen keihard te lachen. Ik ga overdreven zuchtend in mijn stoel zitten, waardoor iedereen nog harder moet lachen. Hierna gaan we toch verder met het spel, ondanks dat wij als meiden al hebben verloren.
Terwijl we het spel spelen, drinken we onze zelfgemaakte alcoholvrije cocktails. Het is echt heerlijk. Nu zitten we aan de no-mojito. En deze is echt supergoed gelukt! Deze heeft Sophie gemaakt. De seks on de Beach cocktail heb ik net gemaakt. Ook de alcoholvrije variant, want we moeten straks gewoon weer naar huis rijden. En dat doen wij zonder alcohol in ons bloed, want wij zijn niet zo dom.
~ eventjes later
We ploffen met z'n alle op de bank. Isabel zegt dan met een grote glimlach:" Ik neem de hoek!" Ik schuif snel op naar die plek. Isabel zegt dan lachend:" Mevrouw van Doorn!" Met een grote glimlach op mijn gezicht, zeg ik lachend:" Lekker voor je Isa!" Ze kijkt me met een grote lach aan, waarna ze op mijn schoot gaat zitten. Ik leg gelijk mijn armen om haar middel. Ze giechelt van mijn actie.
Ik had verwacht dat ze al van mijn schoot zou glijden, maar dat doet ze niet. Ze blijft gewoon zitten. Hier moet ik weer om lachen. Nou goed, zo blijft ze lekker zitten op mijn schoot. Tim zegt dan lachend:" Isabel, zit je lekker?" Ze knikt en zegt:" Echt wel, je zit beter dan mijn vriend." Ik moet lachen en zeg:" Dat is een aardig compliment." Sem zegt dan lachend:" Nou Mara, je hoort het!" Ik moet lachen en neem een slok van mijn alcoholvrije cocktail.
Dan begint Sophie over haar werk. We luisteren en reageren op haar geklaag. Daar kan ze gelukkig wel tegen. Sophie reageert anders juist fel op andere, dus dat kan ze ook terugverwachten en dat weet ze ook. Goed, zo kletsen we gezellig met elkaar met onze heerlijke drankjes, maar ook met onze hapjes! Zo heeft Sophie gezorgd voor tapasgerechtjes. Het is echt superlekker! Nou goed, zo genieten we daar ook van.
~ eventjes later
We hebben het nu over de kerstvakantie. Ik ga dan lekker naar Zweden! Daar heb ik zoveel zin in. Er eventjes tussen uit en daar verlang ik echt na. Ik ga in mijn eentje. En dat vind ik echt heerlijk. Tuurlijk is het leuk om met je geliefde op vakantie te gaan, maar die heb ik niet. En dat mis ik. Maar ik ben ook niet per se aan het daten, dus dat heb ik ook soort van aan mezelf te danken. Ik krijg genoeg dm's.
Ook niet door onbekende mannen, laten we zeggen. Ik weet ook hoe dat komt. Niet arrogant bedoeld, want mijn vader werkt voor Ajax en heeft een hele hoge functie daar. Hij zit in het bestuur. Ik ben daar ook erg bekend. Ik heb zelfs voetballers die met me willen daten. Ik heb er met eentje geappt, ik zal z'n naam niet gegeven, maar hij is nu bezig met Jade Anna, volgens betrouwbare bronnen. Hij is heel aardig, maar ik voelde de vonk niet. Ik zag hem eerder als een vriend, maar dat heb ik ook afgekapt.
Maar de voetballers willen me en dat vind ik best wel bijzonder. Ik doe veel voor Ajax. Ik schrijf speeches en maak foto's voor ze. Ik heb ook wel eens een interview bijgestaan voor ze. Mijn vader zit hoog in de rij. Hij heeft echt een hart voor Ajax, ondanks de slechte scores. Ik ben ook voor Ajax, maar dat komt alleen doordat mijn vader daar werkt.
Nou goed, ik lees berichtjes van mannen die ik krijg, maar voor de rest doe ik niks. Ik denk dat ik er op 2 heb gereageerd in dit kwartaal, dus dat valt echt reuze mee. Mannen vinden mij aantrekkelijk en dat snap ik niet. Ik ben zelf namelijk best onzeker over mijn lichaam. Mijn vrienden vinden mij daarom gestoord, maar ik ben écht onzeker over mijn lichaam. Ik heb een echt Nederlands postuur.
Mannen vallen op vrouwen met borsten en billen en die heb ik, maar daarnaast heb ik ook de rode vlekjes op mijn bovenarmen, streepjes op mijn heupen en dijen, en nog wel iets meer. Dus ja, maar van mijn vrienden moet ik niet zo onzeker doen. Ze complimenteren me vooral over mijn blonde lokken en mijn blauwe ogen. Naja, ik moet niet zo denken. Echt verschrikkelijk, als je deze gedachte bij andere juist helpt te verminderen, maar bij jezelf niet kan:). Dat is best ironisch.
Nou goed, we kletsen lekker verder over de kerstvakantie. Ik ga in Zweden vooral kijken bij natuurgebieden, maar ook genieten van de spa's op het resort, waar ik naartoe ga. Ik ga dit jaar dus ook geen kerstvieren met mijn familie. Ze vonden het jammer, daarom gaan we het kerstfeest vervroegen en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik vind Kerst namelijk echt gezellig en leuk!
We hebben het ook wel eens als vriendengroep gevierd. Dat was ook erg leuk! Toen hebben we allemaal cadeautjes gekocht voor elkaar. Ik vond het toen erg gezellig. We waren toen bij mij, dus ik heb toen echt kunnen genieten van de rode wijn. Andere moesten of met de trein naar huis of nog met de auto, dus die hadden géén druppel op. Het was wel echt een zooi. Dat was iets minder leuk, maar het was de gezelligheid wel waard. Goed, zo kletsen we er gezellig over verder!
~ tijdje later
Ik open de voordeur met de huissleutel, daarna loop ik naar binnen. Binnen, schop ik gelijk mijn schoenen uit en hang ik mijn jas op. Dan loop ik de woonkamer verder in en sluit ik de gordijnen. Die ben ik vergeten dicht te doen. Ah joh, is niet erg. Dan loop ik naar boven, om lekker te gaan slapen, want ik ben echt heel moe. Boven, loop ik gelijk door naar de badkamer, waar ik me uitkleed tot in mijn slipje.
Dan trek ik een warme pyjama aan op de slaapkamer, zo'n eentje van wol. Daarna loop ik weer naar de badkamer. Hier poets ik mijn tanden en haal ik een washandje over mijn gezicht. Hierna loop ik alweer naar de slaapkamer. Daar leg ik als eerst mijn telefoon aan het stroom. Dan ga ik op bed zitten, waar ik mijn haar in een knot doe. Daarna ga ik lekker liggen op bed.
Het deken klem ik om mijn lijf, waarna ik mijn ogen dichtdoe. Eerst denk ik nog een beetje na over vandaag. Dit doe ik echt nog een kwartier. Terwijl ik nadenk, ga ik van mijn zij naar mijn buik en dan weer op mijn zij. Ik wissel de hele tijd van posities. Uiteindelijk val ik op mijn buik in slaap. Dan lig ik in een hele diepe, fijne slaap~
JE LEEST
Pijlen van Cupido 💘
RomanceMara is een dame met pit. Haar hart ligt bij lezen, reizen, fotografie en dansen. Ze komt uit hartje Amsterdam en is verhuisd naar Rotterdam voor haar ex. Daar leeft ze in een ruim appartement. Mara is al een jaar vrijgezel, als ze Matthy tegenkomt...