10

729 38 8
                                    

Aklına ben geleceğim,yanına başkası.

Poyraz

Bu oyunu kazanamazsak Batuhanın çıkacağına emindim,İnşallahta çıkardı çünkü birleşmeye kadar kurtulmak istediğim kişi oydu.

Birleşmede emindim Aleyna ile barışacaklarından,eskiden çok iyi olan araları bir anda Batuhan yüzünden bozulmuştu.

Aleyna şuan atışlardaydı,neredeyse Berna ile aynı atarken bir anda herkesten hatta Ogedaydan bile iyi atıp Berna daha sıfır küp düşürmüşken hepsini bitirmişti.

Sevincini yaparken takımındakilerde onun kadar mutluydu.

D:Senlik değil.

P:Herkesten daha iyi.

D:Evet çok iyiydi.

S:Nasıl attı gören varmı?

Elimle atış şeklini gösterdim.

P:Omuz atışları çok isabetli.

Br:Evet.

P:Herkesi yenerdi.

Y:Maşallah Poyrazcığımda çok dikkat etmiş!

Neyseki Yasinin sözü tam söylediğinde kamera karşı tarafa bakıyordu.

P:Sus Yaso.

Diğer çift çıkınca destek vermeye çalıştım ama Aleyna'nın dizlerini yanımda kırması tüm dengelerimi bozdu.

Kimsenin kalçasını görmemesi için arkasına geçtiğimde Damla çoktan kazanmıştı,Nagihan ise Nefiseye öğüt veriyordu.

Sercan ve Yaman parkurda neredeyse bir geldiğinde Sercan bir küp devirmişti ve Aleyna Yamanın atamaması için bağırıyordu.

B:Yaman risk al!

Batuhanın sözüyle Yaman bir küp düşürmüştü ama Sercan bitirmişti.

M:Dört üç öne geçiyor kırmızı takım!

Aleyna

Bu sayıyı almalıydım.

Atışlara neredeyse bire bir geldik ve atışlara başladım.

İkiye iki düşürdüğümüzde son gücümle son küpümü devirip sayımı aldım.

M:Aleyna! Altıncı sayıyı getiriyor takımına!

Sevincimi yapıp benche yürüyünce tüm takım tebrik etti,özellikle Nefise.

Moraran suratlar çok komikti,Berna'nın "atamıyor" diye bağırması aklıma gelince yüzüne bakıp alayla gülümsedim oda önüne döndü.

En iyi atan Ogeday ve ben olmuştum ve herkes bunun farkındaydı,omuz atışlarım süperdi.

Hilmicem sayıyı Hakana kayıp ettiğinde skor eşitlenmişti.

M:Altı altı,çok enteresan bir son!

Yasinin bağırışını duydum.

Y:Alırsan çok iyi sayı he,alırsan çok iyi sayı. Hadi takım!

Hilmicem söylenirken aklıma Gizemin gidişi geldi,severdim Gizemi ama bana ihanet etmiş gibi geliyordu. Yağmurda gitmişti,o bizim takımdan gitmeden önce yakındık ama rioda benim yerime Gizemi seçmişti ve sakatlanmadan iki gün önce bize yani eski takımına beddua etmişti.

Nefise ve Seda aynı anda atışlara gelince Nefiseye tezahürat yapmaya başladım.

M:Sedada kırdı. Nefise! Vurdu düşmedi! Seda bir küp önde,Nefise bir isabet arıyor,ikinciyi düşürebilecekmi Seda!

Yeniden (AlPoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin