13

580 32 17
                                    

Poyraz

Şuan Aleyna o kadar tatlı ve ponçikti ki anlatamam. Oyun top sürüklemeydi ve her topa kafa ile vurduğunda at kuruğu sallayınıyordu.

Sayıyı aldıklarında bizim takım itiraz ediyordu ve Sercan,Atakan ve bizim takım gerilmişti.

Skor Aleynaların aldığı sayıyla iki iki olmuştu.

Skor altı üç olduğunda ödülü biz kazanmıştık,bence Hilmicem yüzündendi.

Cezamın bitmesine sevinirken biraz 2021 hakkında birşeyler söyledim yani hiç ceza almadığım hakkında ama 2021 sözü ile birlikte Aleyna bana yandan bakmaya başladı.

M:Kazanan mavi takım oldu,iki takımı tebrik ederim. Isınmış oldunuz,bu akşam survivor 2024ün en ama en kritik erkek elemesi var en merak ettiğim Özgür,Poyraz,Sercan,Hakan dörtlüsünden kimin gideceği,yürekten başarılar diliyorum,mavi takım afiyet olsun. Buyrun gidebilirsiniz.

Aleyna'ya baktığımda konuşmak istemediğini anladım çünkü direk tekneyi arıyordu ela gözleri.

P:Çok güzel bir heyecan,yerimde duramıyorum.

H:Güzel bir dostluğumuz var çıkalım oynayalım.

P:İlk turda istemiyorum işte eşleşmek.

H:Sen Sercan'ı yen,ben Özgürü inşallah.

P:İlk tur abi.

D:Sercan'la olan maçta nasıl?

Düello hakkında röportajda Sercan'ı yiyeceğimi söylediğimde sanki dediğime bile inanmamıştım.

H:Dağılır biter konsantrasyonu,paketlersin.

Malesef paketleyemeyeceksin Hakan.

Aleyna

Sercan'ın aslında yenebilme ihtimalini düşünüyorlardı,boş insanlar diye geçiyordu içimden.

Gitmeyecekti ama eğer ikinci tura kalırsa asıl o zaman bir psikolojik şiddet olacaktı onun adına,asla ezdirmeyecekti kendini bu yüzden kavga çıkacak ve daha fazla ceza alacaktı.

Bir anlığına film şeridi gibi geçti gözlerimden anılarımız,çok güzeldi.

Tekne durduğunda düello alanına geldiğimizi fark edip benchte yerimi aldım.

Kayıt başladığında daha dörtlü gelmemişti ve Murat bize klasik olarak kimin gideceğini düşündüğümüzü soruyordu.

M:Hilmicem senden başlayalım,sence kim gider?

Hilmicem Hakan demişti.

A:Bence Hakan olsun ama Sercan gibide geldi.

Herkes Hakan demeye başlıyordu bizim takımdan bende Atakan dedim.

Berna "Sercan yada Özgür diyorum'"demişti ama onun dışında tüm mavi takım Sercan demişti.

Adaylar geldiğinde Poyraz bir yere bakıyordu.

Alkışkadığımda gözüm sadece ondaydı gelirken bile gülüyordu şerefsiz.

Mavi takımda "Poyraz" tezahüratları varken bizde "Serco Özgür" deniyordu.

Murat Poyraz hakkında konuşmuştu.

M:Özgürle başlamak istiyorum söz hakkı için,Özgür rakibine karşı ne yapar?

Ö:Survivorda en büyük sahne düello,çok güzel söyledin takım arkadaşların destek versede tel başınasın,sonuç olarak ben hep yolun kendisine bakarım,ya kazanıyorsun ya kaybediyorsun. Hangi üç kişiyse kimin kısmetinde varsa bekliyorum,hepimize başarılar diliyorum.

Yeniden (AlPoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin