Aleyna
Beklemediğim bir performans ile Yunus skoru eşitlemiş ve beşe beş yapmıştı.
E:Daha fazla canımın yandığı günlerde olmuştu.
Acıdan yattığı yerde gözlerini kapatmış sonraysa ayağa kalkıp maçı izlemeye başlamıştı.
Merve ve Damla oynuyordu,Damla bence alırdı.
M:Damla önde! Merve Aydında atladı Damlanın ardından!
At:Dikkat et Merve kavalına!
N:Bravo Merve!
M:İkiside geldi!
Herkes sayı küplerinin yerini söylüyordu.
O:On beş bacak aranda!
Ogeday ve Nagihan destek veriyordu küplere.
İkiside bitirip halkaya geldiğinde ilk isabeti Merve atmıştı.
M:Merve Aydın kazandı!
M:Barlas sana gelsin yavrum!
(Murat Ceylanda Merve'de "M" ile gösteriliyor.)
Skorda öne geçiren sayıyı bize Merve vermişti.
Sıra Batuhan ve Sercandaydı.
Br:Hadi Batuhan! Bas Batuhan bas!
M:Sercan kaydı ve düştü!
Br:Bas Batuhan Bas!
M:Batu mesafeyi kapatmak istemiyor!
Batuhan sıralamaya önce başlamış Ogedayda ona küp yerlerini söylemişti.
Batuhan şak şak diye dizerken Sercan yeni gelmişti ve Nagihanda ona söylüyordu.
M:Bakalım halkada ne yapacak!
Batuhan önce halkaya başlamıştı.
M:Batu! Batuhan iki tur hiç atamadı!
Sercan'da gelmişti ve Batuhan geldiği an atmıştı.
M:Batuhan kazanabilecek mi? Batuhan!
Batuhan sayıyı aldığında Sercan'da bizim yanımıza geldi.
S:Sizi çok iyi anlıyorum. Anlıyorum ama bu parkur bana bakmıyor.
Nf:Hiç birşey belli olmuyor.
Nefise ve Berna'da başlangıç noktasına gittiğinde ikiside Muratın düdüğü ile başladı.
Nefise herzamanki gibi önde gelmişti ama Berna'da hemen arkasından gelmişti.
F:Yakaladın kızım aferin!
N:Gel kızım,on yedi en önde en!
O:Beş bacaklarının arasında! Dört topuğunun yanında!
Herkeste bir bağırışma vardı.
M:Sayılar azalmaya başladı! Ve Nefise bitirdi,Nefise birde bir! Berna kaçırdı,Nefise oda geldi. Nefise!
N:Kardeşim doğum günün kutlu olsun!
M:Ona yedi öne geçti kırmızı takım!
Nefise yanımıza geldiğinde Hilmicem biraz oyun hakkında konuştu ve Mervelerde ona katıldı.
Sıra Özgür ve Furkandaydı ama çok odaklanmamıştım zaten Furkan önde gelecekti. Doğruya doğru sayıyıda Furkan almıştı.
M:Yedi yedi eşitlik var,bayrağa gireceğiz bu sayıyla. En iyi iki isim öne çıkabilir.
Bizde Atakan onlarda Ogeday çıkmıştı ve düdükle Parkura başlamışlardı.
M:Haftanın ilk dokunulmazlık oyununda,dokunulmazlık ve ödülü hangi takım alacak!
Br:Aferin Oge,bas!
Nf:Geldin Atakan!
İlk Ogeday sonra Atakan gelmişti ama bayrak için önde olma sayısını Ogeday takımına vermişti.
Eşleşmeler yapılacakken Murat parkuru anlatmıştı ve eşleri öne çıkartmamızı istemişti.
Sercan ve ben eşleşmiştik,diğerlerine çok dikkat etmemiştim.
Şimdi parkurdaydım,basıyordum resmen son hız.
Berna'da yavaş gelmiyordu ama şuan sadece kendime odaklanmıştım.
Kaydırağa atladığımda biraz belim acımıştı ama son engelimide geçip bayrağı çektiğimde bir gürültü kopmuştu.
Bayrağı çekmeden çıktığını iddia ediyorlardı Yamanın.
Belliki Berna önce gelip çekmişti.
E:Bak zaten benim canım sıkıldı seni sikerim giderim he!
Yunus Emre'nin Ogedaya dediği ile Ogeday Yunus Emre'ye dalmıştı.
Yunus Emre bence dayak yemişti ama herkes ayaklanmıştı. Bir tek ben kalkmamıştım galiba
Herkes son güç Ogedayı tutuyordu.
S:O giderse senide götürmeye çalışıyor yapma!
Sedanın cümlesiyle ekibin tuttuğu Yunus Emrede sitem etmişti.
E:Bırakın beni sinir krizi geçireceğim he! Ya o,ya ben kim dayak atıyor göreceğiz.
Yunus Emre ve Ogeday oyun alanından gidince herkes bir tık olsun sakinleşmiş ve benchte kayıdı başlatmışlardı.
Murat biraz konuşmuştu ve kural hatasından dolayı bizi tekrar oyuna getirmişlerdi.
Yaman ve Sercan'da son engeli geçip yanımıza gelmişlerdi ve dizmeye başlamıştık.
M:Aleyna,Sercan sıralamaya devam ediyor. Berna,Yamanda hızlı!
Hepimiz bitirip halkaya gelmiştik ve Berna ilkini atmıştı,kenardan görmüştüm.
Biz daha atamadan onlar atmış ve tuhaf tuhaf sevinçlerini yapmıştı.
Benche geçince oyun kritiğine başlamıştı bizim takım.
Bölüm Sonu
Kavga şakamı? Bu arada kendim bir kitap yazıyorum. Bir lise kurgusu ama AlPoy ile alakalı değil ismi Acı Badem |. AlPoyada devam edeceğim ve daha aktif olacağım onada destek olursanız sevinirim,öpüyoruuum. ❤️🫶🏻