2.

2 1 0
                                    

Naz'a "ben uyuyorum yorgunum" dedim.

Uyandığımda annem misafirlikten gelmiş mutfakta yemek yapıyordu aşağıya indim Naz'da ona yardım ediyordu.

Babamın işten gelmesine de 5-6 dakika falan kalmıştı telefonumu aldım ve aşağıya indim annem beni gördüğünde  "bana günaydın uykucu" dedi hafif gülümsedim Naz'da "Günaydın Deniz" dediğinde büyük bir çığlık attım annemin korkudan yüreği hopladı resmen "NOLDU" dediler aynı anda bende Naz'a "sen hangi boy ve yaş ile bana Deniz diyorsun velet" annem bile bu duruma kızıyordu hemen özür diledi.

özür diledikten 1 dakika sonra babam geldi.

kapıyı açma kavgası yine ve yine bu kavga ben 12 Naz da 6 yaşından beridir devam ediyordu kapıyı kim açıp ilk kim babama sarılıp öpücek diye. aynı anda açtık az önceki sinirim direkt inmişti gülerek kapıyı açtıktan sonra babam ilk defa bu kadar üzgün gözüküyordu normalde bize belli etmezdi Naz'ı odasına yolladıktan sonra babamı mutfağa çekip annemle birlikte konuştuk şirketten atılmış bayada kazanıyordu ve bana okuldan alınabileceğimi söylediler okuldan alınıcağımı söylendikten sonra direkt gözlerim dolu dolu odama çıktım ve gruba yazdım

"çocuklar okuldan alınabilme ihtimalim var babam şirketten atılmış" Ege bu duruma çok üzüldü tabii Selen bu duruma mutlu olmadı oda çokca üzüldü "kanka elimizden geleni yapabiliriz bize ne lazım çekinmeden söyle" dedi bende "teşekkürler" dedim Ege "ne olursa olsun arkandayız herşeyi bizden isteyebilirsin" dedi o an gerçekten arkadaş bulduğuma çok sevinmiştim. Tabii o anki mutluluğu yaşayamadım okul özel olduğu için fazla para veriyorduk bide servis ücreti,ihtiyaçlar,istekler falan filan para çok çabuk bitiyordu.

Saat 12:36 olmuştu bu üzgünlükle yatmayı tercih ettim.

Yattığım gibi uyumuşum kalktığımda saat 7:21'di bu saate alıştım çünkü okul saatimdi her sabah alarmım bu saatte çalıyordu akşam salı gününe çantamı hazırlayamadığım için sabah hazırladım yorgun hissediyordum bu sefer herşeyimi tam almıştım.

servisi beklerken bir yere odaklanmışım servis geldiğinde kornayı çaldı ve kapıyı açtı bende arka kapıdan girip Selenlerin yanına gittim.

Günaydın bile diyemeden Selen "Sıkma canını biz varız hallederiz herşeyi bitanemm" dedi ve sarıldı ağlayacaktım ama Ege vardı ezik görünmek istemiyordum. Ege hafif gülümseyip başını salladı.

"Herşey için teşekkürler çocuklar" dedim servis okula vardığında ilk ben indim ve Selenleri bekledim.

Onlarda inince sınıfa konuşarak çıktık Selende bizim ön sıramızda oturuyormuş.

Sevinmiştim hep bir aradaydık.O 3'lü çetedende Egeler yanımda diye korkmuyordum.

İlk ders İnkılaptı uyumadım dün zaten uyumuştum sadece yorgundum o yüzden şaşırılıcak bir şekilde dersi dinledim.

Teneffüs olduğunda Konuşmuştuk okuldan alınabileceğim  hakkında.

onlar benden daha çok üzülmüştü bu duruma o sırada arkada bana bulaşan çocuğun adının Burak olduğunu duydum bu isim kimliğini niye baştan söylemedi diye düşünürken en az 7-8 kere dürtülmüşüm meğersem zil çalmış.

Hoca gelmeden fark ettim dürtüldüğümü müdüre geldi ve bir duyuru yapmak istediğini söyledi

birbirimize anlamaz gözlerle bakarken müdüre bu okulda zorbalık yapıldığını ve yapılan kişilerin bize gelip kimin yaptığını söylemesi ve o kişiyi odama çağırması gerektiğini talep etti.

Müdüre gitmeden Burağa baktım sırıttı ve müdüre hanıma baktı.

Müdüre Hanım sınıftan çıkınca ders kaynamıştı bile zilin çalması ve öğle arasının olmasına son 2 dakika kalmıştı.

Gözlerimden mutluluk fışkırıyordu çünkü 1 saat boyunca ders işlemeyecektik.

Ege  kantinden birşey isteyip istemedeğimi sordu.

Onlarla birlikte gitmeyi tercih ettim kantinde oturup beklerken "biz gidiyoruz" dediler

"nereye" diye sorduğumda Selen öğle arasına çıkacaklarını söylediler.

Ege lafa atlayıp "Öğle arası izni almak için müdüre'ye git telefonunu versin veya aileni arasın öğle arası iznine izin verirlerse form dolmuş olur sende gelirsin bekliyoruz" dedi.

hemen Müdürenin odasına çıktım ve oda hemen şöyle sordu

"Zorbalık durumumu?"

"yok ben öğle arası izni için gelmi-"

"aa doğru ismin neydi?"

"Deniz Alaz"

"tamam aileni aramıştım izin verdiler form dolduruldu çıkabilirsin."

"teşekkürler"

dedim ve odadan çıktığımda yutkunamadım

devamı diğer bölümdee

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ZorbaWhere stories live. Discover now