Indúlàs
-mennyünk le kivàncsi vagyok a reakciókra -mondtam.
-ja és ma dobjàtok be magatokat csajok mer oda vissza vanak értettek a fiúk akiket szeretek -mondtam.
Ez nem igaz-mondtàk.
-persze Leon Babett, jázmin àdàm,Noel Alexa,Nina Kevin gyerünk medisonak sikerült legyetek merészek ma-mondtam és kacsintotam.
-de-mondta Nina.
-nem igaza van-mondta Alexa
-ja bebaszok biztos-mondta Babett.
-akkor tegyünk féltékeny őket és igyunk lemagunkat és legyen egy élvezetes szexünk és utàn összejö vünk ha jó értem nanà-mondta jázmin.
-na ezt màr szeretem-mondtam.
-mennyünk-mondtam.
Lementünk a lépcsőn és a fiúk tàtot szàjal néztek és akinek volt a pohàr a kezébe az a padlón van és nincs olyan akinek nem dudorodott
a gatyàja gondoltam és nevetem csak.
-gyerünk nem nektek öltöztem ki és most bulizni megyünk és bevbaszni vagy felölem maradhatok -mondtam azonnal jöttek.
- 2 kocsival megyünk.
Enyém:Sebastian:
-jövünk-kiàltottam.
-mi van még àrtott a friss levegő-kérdezte àdàm.
A nyakas keverem sajna holnapig ott lesz.
-ne ez meg marad hogy fogok én tetszeni a csajoknak-kérdezte àdàm.
-az màr a te bajod de a csajok na bejönn a sebesült sràc-mondtam.
-tényleg-kérdezte àdàm.
-igen ugye jázmin -kérdeztem nevetve.
-igen-mondta pirosban és gyilkos tekintve.
-akkor kérek még-mondta vigyorogva.
-làttom nem nekem àrtott a levegő hanem fordítva-mondtam nevetve.
Közben megérkeztünk.
-Kérhetek még na ren-mondta könyörgően jàzmin a hasàtfogta röhögeve
-mi van mit kér-kértezte Alexa.
-beszólt és leüttötem és azt mondtam neki hogy a sebesült sràc jobban be jön a csajoknak -mondtam nevetve.
-gyere csak àdàm úgy el verlek hogy még a csajok na se kellesz -mondta Alexa nevetve mindenki a hasàt fogta a röhögéstől miútàn ki röhögtük magunkat be mentünk és jó sokan voltak egy tpilàval inditotam úúú jól esett.mi làjyok koktélokat ítunk.El mentünk tàncolni és valaki tàncolt mellett és megfogta a derakamat egy ideig így tàncoltunk de nem bírtam tudni akkartam kivel tàncolok.megfordúltam és egy nem vàrt személyt fogadott még pedig....
YOU ARE READING
gengszter hercegnő (szjg)
Adventureegy hétköznapi àrtatlan lány de valójában nem is olyan hétköznapi és àrtatlan?titkai vannak?mi a múltja?ki ő valóban? gengszter vagy hercegnő? olvas el ha érdekel. sajàt felelőségre tréger szava .