Cortez(milàn) szemszöge:
Csodàs volt az északa vele Nagyon jó de nem is tudom miért kértem tőle altatót de a dal amit énekel amit tudott az még jobban hiszen ez az a dal ami anyàm nekem elizabettnek és bettinek énekel de hogyan beszélnem kell ricsivel.ha megkaptam az aszpirint.
-azonal ide jössz nem érdekel hogy a halàlodon vagy e de ide jösz várlak-mondtam és kinyomtatam.
10 perc és berontott
-na nem sikerült az este-kérdezte de én törtem zúztam érdetlenül àllt ott.
-miben jó volt míg felindulásból kértem egy altatót dalt -mondtam ő szemei majdnem ki estek a helyéről.
-meg mondtam hogy beleszerettsz-mondta.majd nem el talàlta a vàza amit melé dobtam.
-a dal a baj az a dal ugyan az a dal volt amit anyàm kiskoromban nekem és elizabettnek és bettinek énekelt csak mi tudtuk a dalt mert mi talàltuk ki-mondtam dühösen.
-mit van Bettivel lehett ismeri és onnan tudja-kérdezte.
-betti azon a napon tűnt el mikor elizabett meghalt -mondtam ő csak ràztafejét.
-kell valami magyaràztnak lennie beszéj vele mert màr csak ő maradt mi a neve-kérdezte.
-nem tudom a nevét semmit csak a kinézetétt és hogy jó az agyban -mondtam neki.
-evel nem sokra megyünk hàny évesre saccolod-kérdezte.
-16-17 re-mondtam
-akkor suliban jàr és itt van a közelben akkor a szent Johannàba vagy a bàrdosi màtyàsba-mondta.
-akkor ezen elindulunk és ha nem talàljuk akkor nem tudom mit csináljak -mondtam.
-bazdmeg a kameràk az őrök hàtha làtàk őt gyere-mondta.
-istenem csak legyen meg mert akkor fényképet tudunk szerezni -mondtam.
Mindenkit ki kérdeztem.
-bisztos hogy nem làtta vörös haj zöld szem fekete ruha és magassarkú -kérdeztem
-nem uram-mondta.
Kurva életbe ez még hogy lehet .
-van valami -kérdeztem de csak a fejét ràzta.
-nincs véletlenül rejtett kamera -kérdeztem.
-van szobàtokba de azt én meg nem nézem a szex jeleneteket mondta.
-na àt ugruk tovàbb àllj -mondtam.
Felàlt meg néz te hogy alszom-e felvette a ruhàjàt körbe nézett a szobàban és àttnézte a cucaimatt és fél törte a telefonomat és hogy mi mindent fotózhason le de van amit làtott és sokott kapott úgy làttom mi lehetett az gondolkodtam de le jàrt a videó és el ment.
-bazdmeg mindent tudd és ha kém akkor be köp minket a főnökének vagy ha ők tàmadnak vagy más végünk-mondta Ricsi.
-az lesz hogy vàrunk és értesítünk mindenkit és ha elàrjua a titkainkat megkeresük és megölük-mondtam.
Minden ki értesítettünk vàrunk mi lesz én csak gondolkodtam mi lehetett ami miatt sír és sokott kapott de nem értem még mindig de mivan akkor ha az....
YOU ARE READING
gengszter hercegnő (szjg)
Adventureegy hétköznapi àrtatlan lány de valójában nem is olyan hétköznapi és àrtatlan?titkai vannak?mi a múltja?ki ő valóban? gengszter vagy hercegnő? olvas el ha érdekel. sajàt felelőségre tréger szava .