6 fejezet

15 3 0
                                    

                      Az északa
Reni(Elizabett) szemszöge:
Mikor làttam hogy cortez eszembe juttott a fogadàs de nem tudtam tovàbb gondolkozni mert megcsókolt és vissza csókoltam ez ment egy ideig de ő többet akart én nem is bàntam mert egy jó északa és hasznos információk ez még jól jöhet.belemarkot a fenekembe és nyögtem egyet.
-na gyönyörű csak alattam szabad nyögni-mondta és húzott egy szobàba. Bezàrta és nekem esett és a fülembe suttogótt.
-nagyon felizgatàl gyögyörűm-mondta-làttod azt a dudort a gatyàmba ez csak is miattad van-mondta a testemen levetette a kezeit és a ruha alyàig-erre màr nem lesz szükséged-mondta.
Levetkőztetet én is őt le rakot az àgyra mint egy porcelán babàt közben felhúzott egy óvszer és megcsókolt suttogta a fülembe.
-úgy meg baszlak hogy holnapra jàrni se tudj-mondta és velém hatolt téleg nem hazudott úgy basz de nem érzéketlenül és megfordított a bokàmnàl fogva és felemelte a csipőmett és újra belém hatolt ahogy lement a màsodik menett úgy jött a többi is a nyögéseink töltöték be a szobàt.mikor vége lett lihegve feküdtü ki.magàra húzott.
-kérek egy altatótt-mondta mint egy kis fiú de édes ne ő elenség és még aligha szereztél információtróla.
-de..-félbe szakított.
-altatótt utàna mondhatod -mondta.
És elkezdtem amit kis koromban milàn és Bettivél mindig ezt az altatót énekelte most legalább meg is méri hogy is volt.
-na..-mondta
-jo -mondtam

Túl az ábránd mezsgyéjén,
Zúg egy folyó észak peremén,
Múltad rejtő hullámán,
Mi ringat álmod hűs szárnyán.

Drága kincsét úgy tárdd fel,
Mint egy kagylót emlékgyöngyökkel,
Szomjas lelked választ vár,
Ki nem vigyáz, az pórul jár.

Oly lágyan hív igéző jel,
Varázs és dal, mely hozzád száll.
De bátor lelked vértezdd fel,
Erő kell, hogy tükrét lásd.

Túl az ábránd mezsgyején,
Lelsz egy anyát Athon szigetén,
Zúg az ősi hullámár,
A közös múlt ott bujkál tán.

-és elaludt kicseleztem de majd legközelebb.egyenesen szuszog elaludt tűnés. Felvettem a ruhàm és megnézem a cuccait és a telefonojàt feltörtem én is tudok egyes màst le fotóztam ami fontos ők is àtnéztek de nem talàltak semmit csak hazugsàgot röhögttem ők a rózsa maffia vagyis cortez a vezető és a tàrsai is itt vannak minden megvan minden nyomott el tüntetem és a kamerák kicseleztem mint az őrőket túl könnyű ez így nem jó biztos van egy csabda meg is van poloska csendben mentem ez az ki jutottam és csorsan fel vettem a maszkot és a parókat most màr csak renàta vagyok de jó mindegy haza mentem taxival meg làtjuk mit fognak szólni amiket talàltam.itt is vagyok.
-meg jöttem sràcok mindenk ki a nappaliban volt oda jöttek és megöleltek meglepődtem.
-enyire hiànyoztam-kérdeztem nevetve.
-azt hitük lebuktàl-montàk.
-mindegy de amit talàltam nem fogjàtok el hini ki vetétük és ők a rózsa maffia-mondtam tàtotszàjal hallgatnak mert Nagyon erős az a maffia és a vezető de úgy làzszik nem.
Amikor rà nézzétek a kivetett dolgokra a szemük majd nem ki esett és ami ezútàn volta képek a fàjlok minden én is ugyan úgy voltam mint ők mert az én...

gengszter hercegnő (szjg)Where stories live. Discover now