Розділ 1 - Воскресіння гнилих очей

91 14 2
                                    

Тепле сонячне світло проникає в клас, а після уроків можна спостерігати картину, як легкий вітерець гойдає штори. Додаючи комфорту від того, що я загорнутий у зручну форму, вони викликають сонливість.

Коли я прощався, на задньому плані було чути гомін однокласників, які обговорювали, куди підуть розважатися після уроків. «Як завжди» подумав я, позіхаючи.

– Акіра-кун!

Саме тоді я почув, як однокласниця вимовила моє ім'я з дещо щасливим духом.

Я якось здогадався, що цій дівчина від мене щось потрібно... Це, мабуть, знову "те саме", так? Щось, до чого я вже звик, бо робив це знову і знову протягом багатьох років.

А поки що я просто вдягну привітну маску і зустрінуся з нею обличчям до обличчя.

– Що таке?

Навіть якщо я впевнений у своїй здогадці, давайте спочатку послухаємо, що скаже інша сторона.

– Гм... справа в тому, що ти можеш допомогти мені передати це твоєму старшому братові?

......... Я так і знав.

Я подивився на гарний конверт з квітковим візерунком, що лежав переді мною. Не варто питати, який зміст листа.

– Якщо це просто передача, то добре

Та сама відповідь на ту саму задачу.

– Справді? Дуже дякую! Будь ласка, обов'язково передай йому!

Я дивився їй в спину, як вона розвернулася і побігла, залишивши мене наодинці з власними думками.

Мій старший брат, як завжди, відкине сповідь і цього разу.

Він завжди такий.

Для моєї однокласниці розвинути романтичні почуття до мого старшого брата, я дійсно відчував, що це було б марною тратою часу.

Тому що бачиш.......

Я дуже хочу розповісти цю новину кожній дівчині, яка має почуття до мого старшого брата.

Мій єдиний старший брат, Амачі Макото, насправді гей.

І ні, це не звичайний гей. Мені варто бути зрозумілішим, інакше після цієї розповіді за моїм старшим братом бігатимуть не тільки дівчатка, а ще й хлопчики. Тому що справа в тому, що не будь-який чоловік підійде.

"Людина, яка мені подобається, випадково виявилася чоловіком. Так... Ось так трапляється".

Я зрозумів, що став молодшим братом головного героя BLWhere stories live. Discover now