Не знаю, чи тому, що я з нетерпінням чекав втілення нашого плану, чи ні, але уроки сьогодні здалися мені довгими.
Щойно заняття закінчилися, ми зустрілися один з одним і одразу ж попрямували до місця призначення.
Ми вирішили піти в парк атракціонів. Це було трохи далеко, але все ж у межах пішої досяжності.
Цей парк - частина величезного комерційного об'єкта. На першому поверсі розташований ігровий центр і автомати патінко*. На другому поверсі - розважальні заклади, такі як боулінг і дартс, а на третьому - караоке.
[*Патінко (яп. パチンコ) - ігровий автомат, який являє собою проміжну форму між грошовим ігровим автоматом і вертикальним пінболом.]
На першому поверсі також є колесо огляду, на якому можуть кататися діти, дорослі та закохані парочки.
Оскільки це місце розташоване поруч зі станцією, воно добре відоме в окрузі, його називають "найкращим місцем для розваг".
– Давайте зробимо спільне фото!
– Ні.
Спочатку ми прийшли до зали ігрових автоматів і ненадовго зазирнули туди. Ми з Каеде одразу ж присікли пропозицію Хіни.
Парікури* - це клопітно.
[*Парікура - являє собою невелику кабінку, де ви можете зробити фото зі своїми друзями, а також прикрасити різними стікерами і написами]
Воно займає надто багато часу, а ще треба вислуховувати настанови інших...
Фотографії досить незвично оформлені. Мені навіть ніяково. Люди на фото виглядають зовсім по-іншому.
Не розумію, що в цьому веселого.
– Та годі! Раз вже ми тут, чому б нам не зробити фото на пам'ять про те, як ми проводимо час разом?
– Ти повинен зробити хоча б одну фотографію між дівчат.
Сасакі-сан, яка почала було говорити, щоб підтримати Хіну, була беззлобно обірвана Каеде.
Каеде такий холодний.
До речі, Сасакі-сан сказала, що їй цікавий Каеде.
Цікаво, чи хоче вона сфотографуватися з ним?
Я б хотів, щоб вони зробили знімок разом, але Каеде, здається, не горить бажанням, тож це буде складно.
Але, найімовірніше, ми сфотографуємося вчотирьох.
Клопітно все це... Але що мені залишається робити?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я зрозумів, що став молодшим братом головного героя BL
Любовные романыІ тут я згадав. У минулому житті мене називали фудзоші (яойщицею). А цей світ, у якому я зараз проживаю друге життя - виявився BL-грою, яку я колись проходив. Я і справді переродився молодшим братом головного героя цієї BL гри?! Боже, як же шкода, щ...