Розділ 2 - Двоє друзів, які люблять олин одного, і поганний молодший брат

52 11 0
                                    

BL-гра ※ R-18

7800 єн, без урахування податків.

Підкорити гру надзвичайно складно. Я вдячний тим, хто наполегливо працював над її проходженням. Мені вдалося пройти всі маршрути і зібрати всі бонуси за ілюстрації. Це було справжнє свято.

Якщо я не помиляюся, мій старший брат мав бути головним героєм, а Хару-ніі - однією з цілей захоплення, що й призвело до моєї теперішньої ситуації. Це світ тієї гри BL, а я - молодший брат головного героя.

Загалом є чотири цілі для захоплення, їхні назви відображають одну з чотирьох пір року кожна. Поточна часова шкала слідує за мішенню, що представляє весну, Сакурай Харукі. Я бачив їх на побаченні кілька разів, але, здається, нещодавно вони посварилися. Я не знаю подробиць, але, ймовірно, це пов'язано з їхнім таємним побаченням.

Хоча мої спогади дещо розпливчасті, Хару-ніі та старший брат мали б колись мати фізичні стосунки, але на той час їхні почуття ще не встигли зрівнятися. Невдовзі після цього Хару-ніі нарешті усвідомив свої почуття до старшого брата і швидко зізнався йому, але старший брат відшив його, збентежившись.

Хару-ніі, ображений тим, що його відшили, вирішив триматися подалі від старшого брата, бо боїться, що зробить щось таке, про що потім пошкодує, якщо продовжуватиме зустрічатися з ним. Старшому братові не подобалася самотність, коли він був далеко від Хару-ніі, але він також зрозумів, що насправді кохає Хару-ніі, і набрався сміливості, щоб зізнатися в цьому, поки закохані не зійшлися і не почали щасливо перевертатися на простирадлах.

До цього моменту два моїх старших брата зробили це вже двічі...
Тоді я зрозумів, старший брате... мій єдиний старший брат, який мав би бути чесним і йти праведним шляхом... У мене були складні почуття щодо цієї справи... це й досі шокує мене.

Але завдяки моєму попередньому життєвому досвіду ветерана фуйоші немає відрази!
Навпаки, я хотів встановити невидиму камеру-шпигуна, щоб стежити за ними, щоб я міг контролювати, чим вони займаються, коли б вони не були зайняті на своїх таємних побаченнях.

Я хочу нагодувати ці гнилі очі, але, з іншого боку, у мене є фундамент, бо я прожив кілька років здоровим хлопчиком, ох, я відчуваю себе таким розірваним.

Я ж не збираюся перетворюватися на нього (гея), правда?

Я не особливо зацікавлений у коханні зараз... але якщо я дійсно хочу випробувати стосунки пізніше, я вважаю, що дівчата - це найкращий вибір. Я клянусь захищати свою чесноту за будь-яку ціну! Але оскільки моя пам'ять про гнилих дівчат прокинулася, мої гнилі очі болять і хочуть, щоб їх нагодували...

Я зрозумів, що став молодшим братом головного героя BLWhere stories live. Discover now